Skocz do zawartości
secoh

Quake

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli kogoś interesuje Quake 1 w odświezonej wersji z bumpmappingiem na wszystkich ścianach z dynamicznymi cieniami i volumetrzycznym światlem w nieORT: ORT: ORT: kturych miejscach , i paroma innymi rzeczami ....i oczywiscie jesli ktoś posiada mocnego kompa np z GF4 to prosze postepować według instrukcji:

 

1. Ściągnąć sharewarową wersję Quake 1 (zawiera zwykłego quake, winquake i glquake) ..podaje linki do zassania:

.exe]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].exe

.c00]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c00

.c01]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c01

.c02]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c02

.c03]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c03

.c04]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c04

.c05]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c05

.c06]http://zegames.brturbo.com/games/quake1[ww...es.rg3.net].c06

 

 

następnie uruchomic 1 plik (wszystko sie ladnie rozpakuje do katalogu)

 

2. Sciągnąć Modyfikację do Quake (bo o niej mowa) i dodatkowe tekstury w wysokiej rozdzielczosci

link do modyfikacji:

http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/...braeInstall.exe

link do teksturpacka:

http://tenebrae.sourceforge.net/downloads/...texturepack.zip

 

3. uruchomić instalator moda -TenebraeInstall.exe i zaistalowac go tam gdzie zrobił nam sie katalog po rozpakowaniu quake...folder powienien nazywać sie quake1 o ile sie nie mylę ..tam to instalować

 

4. rozpakować plik : texturepack.zip

i z rozpakowanego katalogu plik o nazwie : PAK1.PAK przegrać do katalogu : quake1tenebrae jest tam juz plik Pak0.PAK nic nie zmieniać ten plik bedzie jako dodatkowy

 

5. Wejsc do katalogu quake1 i uruchomić plik Tenebrae_launch.exe

w celu ustawienia parametrów wyswietlania...

a potem to mozna od razu odpalać z pliku tenebrae.exe znadujacego się w tym samym katalogu

 

To tyle ..warto zobaczyć bo naprawdę fajnie to teraz wygląda

oczywiscie poprawili to co mogli jesli chodzi o wyswietlanie ..geometria obiektów pozostała bez zmian

 

mała korekta ..w punkcie pierwszym linki nie dziłaja po kliknięciu w nie ...

powinny być całe linie podświetlone a są niecałe (co zresztą widać) dlatego kopiujcie całe linie i wklejajcie jako adres URL do jakiegoś FLASHGETA lub zwykłego explorera

 

Tu jest link do obrazków :

http://tenebrae.sourceforge.net/index.php?...screenshots.txt

 

a tu link do oficjalnej stronki moda:

http://tenebrae.sourceforge.net/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamieściłem post o tym parę dni temu.

 

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=11354

Gra wygląda momentami zarąbiście, tylko są czasami lekkie przekłamania z wodą/lawą. Chodzi płynnie i daje wyobrażenie tego ,

co Doom3 zrobi z naszymi kompami( czytaj przeżuje i wypluje :D ),

gdy w końcu się ukaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mierzylem u siebie ilosci klatek, ale nie smiga calkiem plynnie, chociaz nie ma wyraznych zaciec w 1024x768.

Niezle wyglada jak rzucisz granat w poblizu jakiegos zrodla swiatla - jego cien na scianach odpowiednio maleje, rosnie, rozciaga sie, itd.

 

Pozdrawiam

Święty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gralem... gralem... i uzylem progza FRAPS, ktory mierzy ilosc klatek w kazdej grze... mialem pow. 30, tylko w momencie, gdzie sie wybiera poziom trudnosci i stoi sie przed 3 korytarzami to mialem zawias do 15 klatek. Oczywiscie mowie o max lightach, 1024x768 i wlaczonym anizo. BTW swiatla nastawilem na 0 zamiast 0,4 :) :) :) Means - dokladniejsze swiatla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qrde, ja nawet nie mam quaka 1... a szkoda bo obaczyll bym to w 640x480 :P Poogladam screeny - jak ktos ma linka do quaka 1 to prosze podac... bardzo prosze.

 

Te screeny troche brzydko wygladaja... ale z tego co sie irientuje to hcodzi o cienie ? Bo sam juz nie wiem, kuzyn mi mowil ze ma moda do Quake 1 ktory dziala jak Doom 3 czy cos w tym stylu :P i to pewnie to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz dopiero sie za to wzialem.

Rzeczywiscie grafa wypasiona. Postaci nadal sa kanciaste, pokryte tymi samymi cienkimi texturami i poruszaja sie jak kolki (czyli to zostalo po staremu). Ale grafa, cienie, swiatla sa po prostu wyje... w kosmos :D

Tylko te wymagania :P

Na moim sprzecie jak chce wszystkie te bajery miec wlaczone to gram w 640x480x32 :D

 

Hehe, kto by pomyslal, ze potrzebny bedzie kiedys do q1 proc 1.6 i gf4ti :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po necie łazi dużo mapek do q2 i q3a, ale nie moge nigdzie odkopać porządnego achiwum (lub chociaż 3 fajnych mapek do dm 1v1) do q1 :( zna może ktoś adresy stron z modami, modelami, mapami etc do quake I?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki mam problem z q1, chodzi o to ze mamy starą pracownię i trzeba q1 grać bo q2 się poprostu tnie. Cała sprawa jest związana z WOŚP chcemy zoorganizować Turniej wstępne pójdą własnie na WOŚP.

 

 

Dobra problem jest taki jak skonfigurować q1 żeby można było latać po mapie i mychą do góry i na dół patrzeć. Bo jak rusze w góre to idzie do przodu, dół do tyłu itp.

 

Kombinowałem już z lookstrafem i lookspringiem ale złożyłem broń... :roll:

 

POMOCY CHŁOPAKI NOI DZIEWCZYNKI. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...