Skocz do zawartości
radosuaf

Gra FPS, która zajmuje 96 kB!!! FREEWARE

Rekomendowane odpowiedzi

Podobno całkiem niezła, ale dosyc duże wymagania:

 

A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.

- 512MB of RAM (or more)

- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card

supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.

- Some kind of sound hardware

- DirectX 9.0b

 

http://www.gamershell.com/download_5578.shtml

 

I niech ktoś opisze wrażenia, bo ja już się nie moge doczekać, aż to odpalę w domu!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no masakra taka grafa w 96Kb, gra sie fajowo taka rabanka w stylu seriusa sama, gra jest ustawiona w 640x480 ale wogole tego nie widac tzn tych pixeli, co do wydajnosci to widac ze nia ma zadnej optymalizacji, hehe bo gdzie w tych 96Kb :) gra w 640 u mnie dziala plynnie tylko gdy wylacze anizo i aliasing jak wlacze to frama, buhahaha pierwsza gra ktora dziala mi plynnie tylko w 640 i to bez AA :) ale ludziska sciagnijcie to i zobaczcie co mozna upchnac w tak malej ilosci pamieci pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra FPS hmmmm ... miezenie klatek na czas ;) ??

 

akcja toczy sie w szalonym swiecie mechanicznych pajakow :lol: ale gierka naprawde imponuje:

 

1. rozmiar 8O

2. grafika przy takim rozmiarze

3. panoramiczny obraz :lol:

4. wymagania :roll: na moim sprzecie lekko przycina :roll:

ale ostatnio nawet w colinie mi sie cos dzieje czyli czas pobawic sie sterami ;)

 

screenow nie zamieszcze bo moj UL stoi dzis w miejscu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to zawsze FPP i myslalem ze pomylilo ci sie z klatkami - sorry ;)

 

no ale teraz widze ze jak jordiemu na 9700pro nie przecina dopiero po wylaczeniu AA i Anizo przy 640 to u mnie jest wsjo OK :D

 

mam screeny ale niestety na interii ... lycos sie cos mi sypnal :?

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@srekal34

kto powiedzial ze mi nie klatkuje :lol:

tnie jak cholera ;)

sterami chcialem cos tylko polepszyc...

jakos po recenzjach w temacie o catach 4.4 nie bylem skory do testow ale dzis siadlem i zostaje przy nich - dzieki tej grze i zmianie catow colin chodzi duuzoo lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zobaczyłem ten pasek ładowania to od razu przypomniał mi sie projekt pewnych Niemców nazwany .product, a było to demko 3d z pełną ścieżką mp3 zawarte w zaledwie... 64kb!!!!!! I rzeczywiście, to Ci sami kolesie! To demko spakowali mniej wiecej 30000:1 :D:D:D

 

Jeśli ktoś tego jeszcze nie widział to zapraszam: www.home.autocom.pl/mkaz/64kmovie.exe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eeee...lipa ta giera!!!! żartowałem!!! :D Przesadzili kolesie,normalnie!! Jak to upchali wszystko, ja chce to wiedzieć!! U mnie normalnie jest 20-40fps a po włączeniu AA 4X i Anizo 16X 5-10fps!! Dziekuje juz mi sie nie chce sikać!!, pozamiatali i poszli!!! 8O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Link działa znakomicie :) Strasznie oczojebne ale jestem pełen podziwu!!! Przecież moje dwa pierwsze kompy miały całkowitą pamięć 64kb czyli Atari 65XE i Commodore 64-II (ale część zajmował OS hyhyhyhy :lol:)

 

 

UPDATE:

Jako że jesteśmy już w temacie 64k znalazłem stronke panów od .the product :D

Miłego zasysania hehe, na modemie to też nie problem :D:D

http://www.farb-rausch.com/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka zajmuje 97kB a praktycznie wymaga 512MB ram'u i 128MB ram'u na grafie... no ładnie! Na szczęście chodzi to to płynnie, wygląda piknie (zwłaszcza ten parkiet), gra nie za ładnie ale trwa masakrycznie długo jak na ten rozmiar pliku i otoczkę audiowizualną. Jak oni kiedyś zrobią gierę, która zajmie całą płytę DVD, to cały świat będzie musiał grać chyba w jakimś trybie SETI żeby ją przejść przed wypuszczeniem kolejnej części :lol:

 

Oczywiście chylę czoła przed autorami tego programu. 8O Nobel już blisko... :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ze goscie tego niepakowali :) ..tzn moze nie do konca dobrze wytłumaczylem ....wiele z tego co jest na ekranie to są efekty działania matematyki, na pewno tekstury są generowane na podstawie jakis wzorów, bronie mogą tez byc opisane jakimis wzorami ..wtedy gra nie musi miec w pamięci współrzednych kazdego punktu czy polyygona tylko wzór który opisuje np cylinder...levele tez zbudowane są z segmentów itd ..tu nie ma zadnej magii ..ale i tak chylę czoło przed takim wynikiem 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To napisz sobie programik rysujacy taka bzdurke jak np sopelek w miare mozliwosci losowy z obsluga swiatel.

Zebys sie nie zdziwil jak wlecisz sporo ponad 100kb spakowanych rarem binarek. (az sprawdze i podam ile to dokladnie zajmuje ...)

 

UPDATE

450 KB binarki -> gole okno windowsowe + ruchomy szkielet sopelka w openGL

spakowane rarem na max kompresji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To napisz sobie programik rysujacy taka bzdurke jak np sopelek w miare mozliwosci losowy z obsluga swiatel.  

Zebys sie nie zdziwil jak wlecisz sporo ponad 100kb spakowanych rarem binarek. (az sprawdze i podam ile to dokladnie zajmuje ...)

 

UPDATE  

450 KB binarki -> gole okno windowsowe + ruchomy szkielet sopelka w openGL

spakowane rarem na max kompresji.

Napisałem w c - gołe zajmuje koło 60KB, pakujesz UPXem i robi sie 20KB. Ci kolesie napisali swojego crunchera. Nie wiem, może w jakimś badziewiu a la Delphi pisałeś, bo nawet moje VC++ generuje mi kod 90KB (wszystko w MFC). 45 po przejechaniu UPXem.

Oczywiście nie zmienia to faktu, że odwalili kawał roboty mieszcząc to w niecałych 100KB (do execa dochodzi moduł z muzyką i proste efekty dźwiękowe).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim sprzecie smiga to ladnie. Ale denerwuje mnie tylko jedna rzecz. Jest tu w cholere i troche bledow. 2x gralem i 2x postac utknela mi w siatce - raz jak chcialem przeskoczyc murek i drugi raz drzwi mnie uwiezily :((( Biorac jednak pod uwage fakt, ze jest to beta mozna to przebolec...

 

Ogolnie fajne "doswiadczenie" - lecz dluzej jak pol godziny raczej bym nie wytrzymal(wole juz pierwszego wolfa3d ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a... a.... a..... kurdeeee przeca sama muza z tego dema powinna zajmowa 6mb i ta grafa nastepne 100mb... ten tego wyjasni mi ktos jak oni robia:D??

ee nie przesadzaj, muzyka byla generowana przez syntezator fm, wyraznie bylo to slychac, a wiec zajmuje grosze (zadnych sampli).

co do tekstur to tez przegiales, mogli sobie wygenerowac dowolne tekstury na czas kiedy ich potrzebowali, lub np zapisac teksturke w bardzo malej rozdzielczosci, a potem interpolowac do wiekszych rozmiarow...

 

ogolnie zainteresuj sie tzw demo sceną - sporo tam takich magikow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...