Skocz do zawartości
Puffy

Najbardziej wymagająca gra w historii

Rekomendowane odpowiedzi

Miała się kiedyś pojawić(albo się pojawiła, niewiem) taka gierka z dinozaurami : Treespasser czy jakoś tak. Komputery nie mogły tego pociągnąć :P

racja z Tresspasserem tak było, ale dobrym przykładem był Unreal 1, jak się pojawił to rzedko który komp potrafił to pociągnąć, wymagał dużo Ramu, od Unreala zaczął się prawdziwy boom na VooDoo. Giera dobrze chodziła na PII 266, Voodoo2, 64-128Mb RAM a stardardem było wtedy P133, 32Ram szczęśliwcy mieli jeszcze VooDoo1.
Dokładnie!!!Ja bylem takim szczesliwcem,ale jak na giełdzie usłyszałem ile ramu jest zalecane to szczeka mnie sie na butach zatrzymala:)Choć i tak ciupałem jak złoto na jakis 15 klatkach i dobrze było a tera to sie ludziom w tyłkach poprzewracało -150 fps i mało jeszcze???

UNREAL-to moja opinia

Szacuneczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Unreal 1[nie mówiąc o symulatorkach lotu które zawsze miały wymagania przegięte na maxa]

 

PS. Swoją drogą powiem,że na AMD K6 233+64 ramq+voodoo2 12 MB [taaak taki sprzet mam obok siebie ;)] UT chodzi lepiej niż zwykły Unreal!!! :D.... może dlatego,że nie mam patcha? A może dlatego,że tam musi "obrabiać" wiekszy teren? Nie wiem ;),ale w Unreala 1 też sie da tam spox pograć ;) jakieś 20 FPS jak potworki wyskoczą ;),A ut z 4 botkami też 20 FPS jak jest zawierucha porządna ;)

Popieram....UNREAL 1....a gorzej ci moze chodzic własnie z braku pacza......chyba 229 był ostatnim.....UNREAL na GLIDE powienien tak śmigać ze ch cho :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dla mnei sof 2 na ta grafike takie wymagania starszne ..no i avp 2 tez po<span style="color:red;">[ciach!]</span>e wymagania a gra cienka..

 

mam inne zdanie na temat AvP2 ..... klimat jest powalajacy ..... niestety coz z tego skoro w trakcie walki wszystko sie zacina i robi sie slideshow .... bue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NFS 6 minimum GeForce 3 albo 4 i ok 1 ghz do sredniego dzilania ;)

CHORY czy co??

To co w podpisie 1024x768 Max detale i antialiasingx4 i mam 35 fps. :)

Nawet jak jest duzo furakow na ekranie :)

Oj, oj... gierka wymiata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zgadzam z przedmowcami co mwili ze unreal1 byl najbardziej wymagajacy bylo tak w rzeczywistosci pamietama jak mialem p200mmx 32 m ram i virge 4 mb jak uruchomilem to od razu pomyslalem musze miec v2 i tak sie stalo (to bylo w czerwcu) brat jechal w lipcu ze stanow do polski i wzial mi monstera II to byly czasy aha czy pamietacie to readme jak Epic opisywal pamiec w komputerze i to 128 mb - oh yea !!!

jak na tamte czassy to robilo wrazenie jak cholera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym readme to bylo tak:

 

- Less than 16 megabytes: Unplayable.

 

- 16 megabytes: Playable, but very frequent swapping to the hard disk. We highly recommend turning on "Low Detail Textures" and "Low Quality Sound" to reduce memory usage.

 

- 32 megabytes: Some swapping.

 

- 64 megabytes: Great, with perhaps a teeny bit of swapping.

 

- 128 megabytes: Oh Yes!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym readme to bylo tak:

 

- Less than 16 megabytes: Unplayable. 

 

- 16 megabytes: Playable, but very frequent swapping to the hard disk. We highly recommend turning on "Low Detail Textures" and "Low Quality Sound" to reduce memory usage. 

 

- 32 megabytes: Some swapping. 

 

- 64 megabytes: Great, with perhaps a teeny bit of swapping. 

 

- 128 megabytes: Oh Yes!

pamietam dobrze. u mnie cielo przy 128 i tak. pamietam jak q1 nie chcial pojsc na 486, bo wymagal pentium... ale u1 to bylo przegiecie, na moimcel600 i gf2pro nie bylo idealnie jeszcze, fakt, ze mialem dziwna mb i gf chodzil na niej jak riva, ale bez przesady...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz bedzie to samo ale z d3 i u2 :)

nie chodzi mi o ram, ale ogolnie o calego kompa :?

znow trzeba bedzie poczekac jakis rok az wyjda takie

kompy ktore to uciagna w max detalach/rozdzielczosci

i przy fps nie spadajacych ponizej 100 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz bedzie to samo ale z d3 i u2 :)

nie chodzi mi o ram, ale ogolnie o calego kompa  :? 

znow trzeba bedzie poczekac jakis rok az wyjda takie

kompy ktore to uciagna w max detalach/rozdzielczosci

i przy fps nie spadajacych ponizej 100  :P

i wtedy zaczne grac w te gry, bo narazie, to nie chce sobie psuc wrazen. nie wiem, tylko czy je teraz kupic, czy za rok beda po 29.90 oryginalki w media markt :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi sie wydaje, że najbardziej wymagający był Screamer 2. Wprawdzie na minimalnych ustawieniach było ok, ale były jeszcze trzy możliwe. Miałem wtedy P120MHz, a najmocniejszym procem był chyba 133. Natomiast żeby gierka chodziła w full detalach potrzebny był ok P200, albo i więcej.

 

Mam jednak jakieś wrażenie, że była jeszcze jakaś gierka, która była jeszcze bardziej wymagająca, ale nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde wiem żę mówimy pewnie o grach a nie o modach ale dorwałem ostatnio moda do Q1 który tak go przerabia że wykorzystuje w pełni Gforce 4 i jego wszystkie bajerki i nie jestem pewien czy nie elementy Dx 9!!!!! U mnie na kompie chaczy się chwilami a na P4 2.0GHZ+512ram+Gf4 Ti 4200 nie da się grać!!!

Ale żebyście zobaczyli DM6 albo DM4 - normalnie orgazm

Cienie jak w doomie 3 a teleporty jak w Unrealu 5 :):):):)

Jak znajde linka to wam zapodam..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja popieram autora tego postu. TRAINZ w 1024x768 na XP1700, 256MB, MSI Ti4200 64DDR czasami szarpie. Co prawda service pack'i polepszają troche obsługe D3D ale i tak tnie. Dla tej gry zmieniłem prawie prawie całego kompa. Był jeszcze, jak ktoś wcześniej zauważył, FALCON 4.0. Dla tamtej gry też musiałem wymieniać większość części żeby można było płynnie grać. A teraz to mi sie nawet nie uruchamia bo nie obsługuje nowych chyba nowych dx. :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamietam te czasy kiedy mialem 386....... 66 mhz :lol: i jak z 10 min mi sie odpalal doom2 :D

No Doom 2 miał takie wymagania jak ja <span style="color:red;">[ciach!]</span>le. Większość luda miała wówczas C64 lub co ci bogatsi Amige o 1200 nie wspomne. A ci wybrani czyli PC-towcy (pow 386DX40Mhz) szaleli na Doom'ie2 Wtedy to chyba jakieś 0,001 % społeczeństwa miało taki sprzęt.

Ale Unreal 1 przebił wszystko. Ludzie grali (pow 250FPS) w tą gre dopiero po roku czasu po upgradu hardwaru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...