Skocz do zawartości

Aktualności

Artykuły

Jak odblokować pin nie mając ani pina ani puka?

Rozpoczęty przez Puffy, gru 27 2002 18:47

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1

Puffy
  • Puffy
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 304 postów
  • Skąd:Olsztyn

Mam telefon ale nie pamietam ani pina ani puka są jakieś uniwrsalne puki?
Jakieś kombinacje do odblokowania karty sim.Telefon to motorola 3888
  • 0
[font="Fixedsys"'>********************************************************1)Celeron 420 1.6ghz , 2GB DDR2 533mhz , ASROCK 775XFire-eSata2 ,Geforce 7800gt ,Forton 350W,WD 120GB2)PENTIUM 4 2.2@3.4Ghz,I845G,768 DDR,40GB********************************************************[/font'>3 Pentium 166mmx,48mb,3.2gb jako router na SUSE4 K5 133, Pentium 133 , Pentium 100, Pentium 75 , i Intel 8080 z 79 roku
  • Do góry
  • Napisano 27 grudzień 2002 - 18:47

#2

Mateoosh
  • Mateoosh
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 2812 postów
  • Skąd:Warszawa

Może i są, ale komuś kogo nie znam osobiście i tak bym nie dał...
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 27 grudzień 2002 - 18:50

#3

wilczek
  • wilczek
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1526 postów
  • Skąd:Wrocław

w siemensie C35i jest takie zabezpieczenie jak PIN 2
i nie ma jak tego zmienic. potrzebne jest do wpisywania cen polazen i innych bajerkow ale podobno POP nie obsluguje tego i nie da rady nic zrobic :(
za kazdy razem pisze ze bledne a nie bylo nigdy wpisywane. zostala mi jush tylko 1 proba wiec moze znacie jakies unwersalne co dziala jak inne nigdy nie bylo zmieniane
  • 0
Celeron 1200@1440, Asus TUSL2-C, 512 Mb Ram Celeron 533A@840, Abit BE6 II, 64 MB Ram, Debian
  • Do góry
  • Napisano 27 grudzień 2002 - 19:05

#4

Czyzyk
  • Czyzyk
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 376 postów
  • Skąd:Sulejówek

Kup kabel , podlacz do kompa..i z odpowiednim softem uzyskasz wszystkie informacje ....IMEI , PUK , PIN i reszte numerow.Albo zadzwon do Biora Obslugi Klienta ...No chyba ze karta jest ''zdobyczna'' :D
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 03:56

#5

spavatch
  • spavatch
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1378 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Gdansk

Pytanie mniej wiecej takie jak "jak zdjac SIM-lock'a bez kabla i portu IR" ;). Teoretycznie jest to mozliwe (polecenie z klawiatury - przynajmniej w Nokii) ale w praktyce nikt nie wie jak to zrobic ;).

Pozdr...
  • 0

Spavatch

--------------------------------------------------------------

SLAY Radio - 8-bit, no $#!+.

--------------------------------------------------------------

 -> Powered by cała masa Komodorków i Amig oraz jakiś tam taki sobie piec

 -> Driven by "tyre-smoking turbocharged troublemaker" (szukaj w GT2 na PSX)

 -> (this space intentionally left blank)

  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 06:38

#6

reed
  • reed
  • Tańczący z hondami
  • Stały użytkownik
  • 9680 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oberschlesien

Pytanie mniej wiecej takie jak "jak zdjac SIM-lock'a bez kabla i portu IR" ;). Teoretycznie jest to mozliwe (polecenie z klawiatury - przynajmniej w Nokii) ale w praktyce nikt nie wie jak to zrobic ;).

Pozdr...


To nie tak.
W NOKIAch mozna bylo tak sciagac smoka, ale we wczesniejszych modelach.
Ostatni raz udal mi sie taki numer z N 5110 , w 3210 juz doopa.
Do Puffy
PUKa malo kto pamieta, za dlugi.
Jezeli jednak masz legalnie ten phon, to numer ten widnieje w dokumentach.
Jezeli masz jumany, to lepiej nie pytaj tutaj o takie rzeczy :evil: :evil: :evil:
  • 0
... każdy jest kowalem własnego kowadełka...
Lejąc z wiatrem, idziesz na łatwiznę..... :plom:
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 07:52

#7

SpiderMAN
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Krzeszowice

Mam telefon ale nie pamietam ani pina ani puka są jakieś uniwrsalne puki?
Jakieś kombinacje do odblokowania karty sim.Telefon to motorola 3888

Tego ie NI DA zrobic ;)
  • 0

PC | Core i5 760 @ 4000 MHz 1.235V Thermalright Macho HR-02 120 |

| Gigabyte GA-P55A-UD3 F11 BIOS | RAM 8GB Dual DDR3 @ 1600 MHz 1.65V HyperX 1333 C7 |

| GAINWARD GeForce GTX260 Golden Sample 896MB GDDR3 @ 640MHz/1380MHz/2400MHz | 22" LG W2234S |

| SSD Intel 330 120GB | HDD total space ~4.0TB | DVD-RW1: Matshita DVD-RAM SW830 | BT | MODECOM MC-MHF60 |

| CASE: Corsair Carbide 500R White | PSU: Corsair TX650W | FAN Controller: Scythe Kaze Master | TRUST MaxTrack Wireless Deskset | TRUST GXT25 |

LAPTOP | HP 6730b | Core 2 Duo T9400 2.53GHz | RAM 4GB Dual DDR2 | HDD Hitachi 160GB 5400rpm |

HTPC | Dell Optiplex GX520 | Pentium D 820 2.8GHz | RAM 4GB Dual DDR2 | HDD WD VelociRaptor 150 GB 10000rpm | SB Audigy2 | Pionner VSX-520 | Jamo S426 | ORION TV32FX500D |

  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 08:25

#8

Michał1
  • Michał1
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1150 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza

Mam telefon ale nie pamietam ani pina ani puka są jakieś uniwrsalne puki?
Jakieś kombinacje do odblokowania karty sim.Telefon to motorola 3888

Tego ie NI DA zrobic ;)


mi tez sie tak wydaje. ratunkiem dla zgubieniea pinu jest puk, a dla puka to chyba nie ma juz ratunku ..:|
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 15:33

#9

reed
  • reed
  • Tańczący z hondami
  • Stały użytkownik
  • 9680 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oberschlesien

Mam telefon ale nie pamietam ani pina ani puka są jakieś uniwrsalne puki?
Jakieś kombinacje do odblokowania karty sim.Telefon to motorola 3888

Tego ie NI DA zrobic ;)


mi tez sie tak wydaje. ratunkiem dla zgubieniea pinu jest puk, a dla puka to chyba nie ma juz ratunku ..:|


Nie macie racji, da sie, ale jezeli nie ma ani PINa ani PUKa , to wyglada to na nielegalne :evil:
  • 0
... każdy jest kowalem własnego kowadełka...
Lejąc z wiatrem, idziesz na łatwiznę..... :plom:
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 15:43

#10

abramakabra
  • Skąd:Warszawa

przez kompa i kabelek niepoznasz pina ani puka.
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 16:22

#11

bortas
  • bortas
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 673 postów
  • Skąd:Wwa/Bstok

wpisujesz pin 3 razy blednie karta sie blokuje i wymaga wpisanie puka (sa chyba tez 3 proby) jesli puk zle wpiszesz to pozostaje jedynie usluga u operatora a to kosztuje ok 500zl o ile sie nie myle, przez kompa pin'u i puk'u nie odstaniesz (przez kompa masz dostep do komorki a nie do karty)
no ale ja sie nieznam :D
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 16:40

#12

reed
  • reed
  • Tańczący z hondami
  • Stały użytkownik
  • 9680 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Oberschlesien

wpisujesz pin 3 razy blednie karta sie blokuje i wymaga wpisanie puka (sa chyba tez 3 proby) jesli puk zle wpiszesz to pozostaje jedynie usluga u operatora a to kosztuje ok 500zl o ile sie nie myle, przez kompa pin'u i puk'u nie odstaniesz (przez kompa masz dostep do komorki a nie do karty)
no ale ja sie nieznam :D


Po 10krotnym (albo 8) wpisaniu zle PUKa karta ulega fizycznemu uszkodzeniu, jest juz niedouratowania, pozostaje wymiana na nowa, w IDEI kosztuje to 50 zl + VAT
  • 0
... każdy jest kowalem własnego kowadełka...
Lejąc z wiatrem, idziesz na łatwiznę..... :plom:
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 21:08

#13

bortas
  • bortas
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 673 postów
  • Skąd:Wwa/Bstok

czekaj czekaj.. uszkodzona znaczy wymienamy na nowa a nowa 50zl (odblokowanie konta to te 500zl o ktorych mowilem) w sumie mi ostatnio padla karta sim wymienili mi bez problemu (nie placilem) no ale to moja kom i pierwsza taka awaria
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 28 grudzień 2002 - 23:04

#14

marco
  • marco
  • Władca bitów
  • Admin
  • 4803 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Po 10krotnym (albo 8) wpisaniu zle PUKa karta ulega fizycznemu uszkodzeniu, jest juz niedouratowania, pozostaje wymiana na nowa, w IDEI kosztuje to 50 zl + VAT

Fizycznemu to raczej nie ;)
Moja zdolna rodzicielka zablokowala kiedys swoj telefon (epoka GSM lupanego Motka Flare rok 95 ;) Oczywiscie nie popatrzyla ze pisze wprowadz PUK i ciagle wpisywala PIN - akurat nie mogla patrzalek odnalezc ;)
U operatora (niezapomniany i nieodzalowany LuxGSM ;)) odblokowali ta karte w 10 minut mimo zablokowania PUKu. Nie wiem jak teraz pewnie tylko mozna taka karte wymic. Calosc byla baaaaaaaardzo dawno w epoce ladnych duzych kart SIM GSM Phase 1 i szczytowym osiagnieciu techniki pt rzeczona Motorola Flare i cudowny zasieg pokrywajacy jakies 15 % terytorium Wielkiego Ksiestwa (dla niewtajemniczonych Luksemburg - cos wielkosci ex. woj. Szczecińskiego ;)
  • 0

UWAGA: Kontaktując się ze mną za pośrednictwem GG / innego IM proszę przedstawić się i przejść od razu do rzeczy a nie zadawać pytań typu "jesteś?".Nie odpowiadam na pytania na IM/PW dotyczące funkcjonowania forum - proszę wszystkie zgłaszać w dziale O serwisie i forum

  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 01:04

#15

Azzazel
  • Azzazel
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 24 postów
  • Skąd:Warszawa

Jak sie nie ma ani pin ani puka to nie mozesz go odzyskac
zostaje tylko mozliwosc wymiany karty u opertora z programikami to mozna zmienic soft w komie a pin i puk jest na karcie SIM
Pozdrawiam
Azzazel
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 02:13

#16

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

hmmm flesher albo kabel hmm albo czytnik kart sim ostatecznie cale rozwiaznai w granicach 50zł !
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 02:34

#17

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

Jak sie nie ma ani pin ani puka to nie mozesz go odzyskac 
zostaje tylko mozliwosc wymiany karty u opertora z programikami to mozna zmienic soft w komie a pin i puk jest na karcie SIM
Pozdrawiam
Azzazel


ciekawe co piszesz ale mozna wylaczyc zadanie pin i tel ominie ten etap,,,,,,,,,,
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 02:35

#18

Masło
  • Masło
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 143 postów
  • Skąd:Kraków

Z tego co wiem to oprocz kodow pin , pin 2 , puk, jest jeszcze kod puk 2 udostepniany u operatora przynajmniej tak bylo w ideii . ten kod dziala tak jak puk z tym ze mozna go wpisac tylko raz i to bez bledu (tak slyszalem na gieldzie RTV Balicka Kraków :lol: ) Zalezy jaka masz karte czy pre paid czy abonament bo jak pre paid to beda raczej problemy a jezeli nie to napewno ci jakos pomoga w biurze obslugi klijenta . Najprawdopodobniej na w/w gieldzie daliby rady odblokowac to jak sam na wlasne oczy widzialem jak kolega mi pokazal moj pin, jak wrzucilem mu sim-a do takiego czytnika (dosyc dziwnie wygladal ) i przegralem 2 piwa :( bo myslalem ze mu sie nie uda . Wszystko jest mozliwe probuj wszedzie jezeli to dla ciebie wazne .Pozdrawiam
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 03:45

#19

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

Z tego co wiem to oprocz kodow pin , pin 2 , puk, jest jeszcze kod puk 2 udostepniany u operatora przynajmniej tak bylo w ideii . ten kod dziala tak jak puk z tym ze mozna go wpisac tylko raz i to bez bledu (tak slyszalem na gieldzie RTV Balicka Kraków :lol: ) Zalezy jaka masz karte czy pre paid czy abonament bo jak pre paid to beda raczej problemy a jezeli nie to napewno ci jakos pomoga w biurze obslugi klijenta . Najprawdopodobniej na w/w gieldzie daliby rady odblokowac to jak sam na wlasne oczy widzialem jak  kolega mi pokazal moj pin, jak wrzucilem mu sim-a  do takiego czytnika (dosyc dziwnie wygladal ) i przegralem 2 piwa  :(  bo myslalem ze mu sie nie uda . Wszystko jest mozliwe probuj wszedzie jezeli to dla ciebie wazne .Pozdrawiam


tak jak mowilem wystarczy czytnik karty jak jestes z wroclawia dam ci namiar koles poda ci pin za free :-)
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 04:48

#20

Masło
  • Masło
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 143 postów
  • Skąd:Kraków

I wszystko jasne :P Trzeba tylko dorwac specjaliste a nie jakiegos zgreda w krawaciku z biura obslugi klijenta :lol: Pozdrawiam
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 05:53

#21

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

I wszystko jasne  :P  Trzeba tylko dorwac specjaliste a nie jakiegos zgreda w krawaciku z biura obslugi klijenta  :lol:  Pozdrawiam



hmm ale ci w krawatach tez sie czasami przydaja :P/
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 07:29

#22

Masło
  • Masło
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 143 postów
  • Skąd:Kraków

I wszystko jasne  :P  Trzeba tylko dorwac specjaliste a nie jakiegos zgreda w krawaciku z biura obslugi klijenta  :lol:  Pozdrawiam



hmm ale ci w krawatach tez sie czasami przydaja :P/

Zgodze sie z kolega czasami tak ale biuro obslugi klijenta mi sie kojarzy z taka gadka :
M: Jak aktywowac roaming
bok: moge to zrobic na miejscu potrwa to tylko 15 minut , a moze by pan sie zapoznal z nowymi planami taryfowymi promocjami (<span style="color:red;">[ciach!]</span>l <span style="color:red;">[ciach!]</span>l)
M: Jakie sieci maja podpisane z panstwem kontrakty na Cyprze ???????
BOk : cypr a gdzie to jest :lol: , pewnie daleko ,zaraz sie dowiem, skoro jestesmy przy wakacjach moze sie pan zapozna z rabatami dla uczesnikow idea profit :roll: w wybranych biurach podróży
M: to ja juz lepiej zalatwie to z telefonu :twisted:
BOK: dowidzenia :oops:
M: nara 8)

Tak wygladala moja rozmowa w autoryzowanym punkcie sprzedazy w Krakowie na ulicy Starowiślnej :P przed poprzednimi wakacjami :twisted:
  • 0
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 08:06

#23

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

I wszystko jasne  :P  Trzeba tylko dorwac specjaliste a nie jakiegos zgreda w krawaciku z biura obslugi klijenta  :lol:  Pozdrawiam



hmm ale ci w krawatach tez sie czasami przydaja :P/

Zgodze sie z kolega czasami tak ale biuro obslugi klijenta mi sie kojarzy z taka gadka :
M: Jak aktywowac roaming
bok: moge to zrobic na miejscu potrwa to tylko 15 minut , a moze by pan sie zapoznal z nowymi planami taryfowymi promocjami (<span style="color:red;">[ciach!]</span>l <span style="color:red;">[ciach!]</span>l)
M: Jakie sieci maja podpisane z panstwem kontrakty na Cyprze ???????
BOk : cypr a gdzie to jest :lol: , pewnie daleko ,zaraz sie dowiem, skoro jestesmy przy wakacjach moze sie pan zapozna z rabatami dla uczesnikow idea profit :roll: w wybranych biurach podróży
M: to ja juz lepiej zalatwie to z telefonu :twisted:
BOK: dowidzenia :oops:
M: nara 8)

Tak wygladala moja rozmowa w autoryzowanym punkcie sprzedazy w Krakowie na ulicy Starowiślnej :P przed poprzednimi wakacjami :twisted:


zalezy od operatora i powiem ze od taryfy mam biznes 220 jak jestem w polsce z ery i dzownie do biura on w czym moge pomuc ja roaming na kanade prosze dobrze nie ma prbleu w czym jecsze moge pomuc ja dziekuej do widzenia on dziekuje do uslyszenia :) tak jest wprzypadku ery dzwoniel z 100 raz i jest git zadna inaa firma nei zaoferowala mi konsultanta w jezyku angielskim tylko ERA the best idea i plus suxxx
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 08:28

#24

marco
  • marco
  • Władca bitów
  • Admin
  • 4803 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Z tego co wiem to oprocz kodow pin , pin 2 , puk, jest jeszcze kod puk 2 udostepniany u operatora przynajmniej tak bylo w ideii .

PUK2 jest odpowiednikiem PUk dla PIN2 czyli jak zablokujesz PIN2 mozesz odblokowac przez PUK2
  • 0

UWAGA: Kontaktując się ze mną za pośrednictwem GG / innego IM proszę przedstawić się i przejść od razu do rzeczy a nie zadawać pytań typu "jesteś?".Nie odpowiadam na pytania na IM/PW dotyczące funkcjonowania forum - proszę wszystkie zgłaszać w dziale O serwisie i forum

  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 10:31

#25

marco
  • marco
  • Władca bitów
  • Admin
  • 4803 postów
  • Płeć:Mężczyzna

hmmm flesher albo kabel  hmm albo czytnik kart sim ostatecznie cale rozwiaznai w granicach 50zł !

Nic Ci nie da jak juz zablokowales sobie karte
  • 0

UWAGA: Kontaktując się ze mną za pośrednictwem GG / innego IM proszę przedstawić się i przejść od razu do rzeczy a nie zadawać pytań typu "jesteś?".Nie odpowiadam na pytania na IM/PW dotyczące funkcjonowania forum - proszę wszystkie zgłaszać w dziale O serwisie i forum

  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 10:32

#26

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

hmmm flesher albo kabel  hmm albo czytnik kart sim ostatecznie cale rozwiaznai w granicach 50zł !

Nic Ci nie da jak juz zablokowales sobie karte



jak nic nie da wszystkie informacje zapisane sa na karcie i mozna je odczytac co ponadto na kartach typu prepaid kod puk byl apisywany na odwrocie nie wiem czy tak jest i nie pamietam w jakiej kolejnosci trzebba bylo czytac ale swojego czasu w tak taku tak bylo !
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 17:32

#27

KWS89
  • AKa
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 2089 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:UWM

Moja mama&tatq nigdy niezablokowali swojich komów mio tesh się nie udalo..ale mój kochany koozynq zablokował po 3 dniach użytkowania!!!
  • 0

iP5S 16GB | PS3 | 7D | Hero 3 Silver | MBP i5 13

  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 18:12

#28

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

Moja mama&tatq nigdy niezablokowali swojich komów mio tesh się nie udalo..ale mój kochany koozynq zablokował po 3 dniach użytkowania!!!



heh ladnie natseonym razme niech wylaczy pin albo ustawi se 1234 :P lol :lol:
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 18:43

#29

wilczek
  • wilczek
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1526 postów
  • Skąd:Wrocław

oki kto mi powie jak zmienic pin2 w semensie C35i w POPie ??
i najlepiej jeszcze jaki jest standardowo wpisany ??
nigdzie w papierach nie moge tego znalezc a w serwisie mowia mi ze POP nie obsluguje tej funkcji ?? wiec jak sie dostac do funkcji zabezpieczonych tym kodem ??
  • 0
Celeron 1200@1440, Asus TUSL2-C, 512 Mb Ram Celeron 533A@840, Abit BE6 II, 64 MB Ram, Debian
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 19:59

#30

ndx
  • ndx
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 1138 postów

oki kto mi powie jak zmienic pin2 w semensie C35i w POPie ??
i najlepiej jeszcze jaki jest standardowo wpisany ??
nigdzie w papierach nie moge tego znalezc a w serwisie mowia mi ze POP nie obsluguje tej funkcji ?? wiec jak sie dostac do funkcji zabezpieczonych tym kodem ??


oni maja racje tam nie ma pIN2
  • 0
adres usuniety / Lisek [size=12'> To nas Kreci
  • Do góry
  • Napisano 29 grudzień 2002 - 20:27