Skocz do zawartości
katarzynka1983

Gdzie Kupić? W Zwykłym Sklepie Czy Internetowym?

Rekomendowane odpowiedzi

zajrzyj na skapiec.pl

tam podają najtańsze ceny dostępne w sklepach (przynajmniej w ich bazie sklepów), a jest prawdopodobne, że będzie tam sklep blisko twojego miejsca zamieszkania.

 

Co do samego zakupu przez internet to ja obawiałbym się jedynie bad pixeli na matrycy bo tego przez internet nie sprawdzisz, a ja mam na tym punkcie obsesję :), ale nie popadajmy w paranoję. Jeśli miałbym zapłacić w Wawie o 300zł więcej to wybrałbym interntet. Pamiętaj, że za przesyłkę też trzeba zapłacić, a pewnie mniej niż 60zł nie da rady, chociaż nie jestem pewny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialabym kupić laptopa, zastanawiam się tylko gdzie. W zwykłych sklepach jest drożej ale być może pewniej. Za to w sklepie internetowym (np www.agito.pl) jest o wiele taniej, chociaz zakup tam budzi we mnie obawy. Co wybrać? Czy zaryzykować kupno w sklepie internetowym?

Ja właśnie w agito.pl kupowałem lapka. Polecam bezwględnie. Paczka expresowo była u mnie, zero problemów, płaciłem kurierowi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Internetowy:) Masz 14 dni na zwrot plus na wejsciu nizsze ceny. Brzmi moze troche nie fair, ale do sklepu "w realu" przejdz sie pomacac, podotykac, poogladac - a kup w necie:)

 

Na agito.pl kupowalem w grudniu lustrzanke - zamowilem jakos ok. poludnia, o 9 rano nastepnego dnia byla u mnie. Rzeczowa infolinia plus szybka obluga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie mamy dobrych znajomości, to tylko i wyłącznie sklep internetowy. Zazwyczaj cena znacznie niższa, oraz da się więcej utargować. Do tego dochodzi możliwość zwrotu/wymiany w ciągu 10 dni od zakupu. Przesyłka często jest gratis, więc i ten koszt odpada.

Jedyny minus, to brak sprawdzenia w momencie gdy decydujemy się na ten zakup, ale tak jak wyżej napisałem rekompensuje nam to możliwość zwrotu/wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Jesli kurier przyniesie mi przesylke, to czy ja mu musze najpierw zaplacic, czy najpierw sprawdzam przesylke czy wszystko jest w niej ok?

2) Jesli zamowie laptopa i juz po rozpakowaniu, wlaczeniu i zainstalowaniu windy zobacze ze mam martwego pixela, to czy moge odstapic od umowy i zwrocic lapka do sklepu na podstawie przepisu o zawieraniu umowy na odleglosc? Mam ta watpliwosc, bo jest tam mowa ze nie moge tego towaru uzywac... a nie wiem jak mam zobaczyc czy cos mi pasuje nie uzywajac tego. A nie zwroce chyba jako uszkodzonego bo j1 czy 2 martwe pixele nie moga byc podstawa do roszczen gwarancyjnych..ehh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) Jesli kurier przyniesie mi przesylke, to czy ja mu musze najpierw zaplacic, czy najpierw sprawdzam przesylke czy wszystko jest w niej ok?

2) Jesli zamowie laptopa i juz po rozpakowaniu, wlaczeniu i zainstalowaniu windy zobacze ze mam martwego pixela, to czy moge odstapic od umowy i zwrocic lapka do sklepu na podstawie przepisu o zawieraniu umowy na odleglosc? Mam ta watpliwosc, bo jest tam mowa ze nie moge tego towaru uzywac... a nie wiem jak mam zobaczyc czy cos mi pasuje nie uzywajac tego. A nie zwroce chyba jako uszkodzonego bo j1 czy 2 martwe pixele nie moga byc podstawa do roszczen gwarancyjnych..ehh

Agito z zewnątrz okleja przesyłkę żółtymi taśmami firmowymi. Jeżeli widzisz, że taśma była cięta, pudełko jest rozcięte, rozerwane, klejone inną taśmą niż ta żółta, lub w jakiś inny sposób uszkodzone lub masz wątpliwości iż zawartość została okradziona/uszkodzona- nie przyjmujesz paczki, nie podpisujesz nic i dzwonisz natychmiast do Agito. Oni wyślą do Ciebie identyczną paczkę, a tamtą dostaną z powrotem od kuriera.

Gdy pudło z zewnątrz nie jest uszkodzone to podpisujesz i płacisz. Potem otwierasz i sprawdzasz co i jak. Nie zrywaj folii, naklejek, nie niszcz pudełek. Wyjmij tylko to co najpotrzebniejsze zainstaluj, system i testuj kompa (masz 10dni). Jeżeli stwierdzisz, że coś nie halo- natychmiast mail do Agito i telefon, że chcesz odstąpić od umowy w terminie 10 dni i zwrócić. Powiedzą co i jak i oddajesz.

Życzę żebyś nie musiał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Pigmej w sumie raczej wszystkie watpliwosci moje rozwiales, ale zastanawiam sie jeszcze nad jednym: jesli zdarzy sie ze bedzie czegos w pudle brakowalo (plytek jakis, zasilacza, etc) to zeby sie przed tym zabezpieczyc to chyba powinienem przy kurierze paczke otwierac nawet jak wyglada na nienaruszona... jak to wyglada? ja mowie ze chce najpierw zobaczyc a jak ok to place, czy najpierw mam zaplacic a jak cos nie tak to on oddaje mi kase?

Edytowane przez Szacuken

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przyjechał do mnie kurier z przesyłką z Agito to rozmawiałem z nim jak to wygląda. Powiedział mi, że najpierw formalności, później dopiero można otworzyć, jak coś się nie zgadza to spisujesz z kurierem protokół, że nie otrzymałeś tego co zamawiałeś albo że zawartość jest uszkodzona.No i obowiązkowo telefon do sklepu.

Edytowane przez satoshie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zamawiałęm to dostałęm informację, że kurier nie przyjmuje więcej niż 5k, więc 640zł Sirius dostał na konto, a 5k dostał kurier. Jednak do momentu gdy nie trzymał kasy w ręce i nie miał mojego podpisu nie było mowy o otworzeniu paczki i sprawdzeniu zawartości, etc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba kwestia dogadania się. Na stronie Agito.pl widnieje informacja, że przy zakupach powyżesz 5000 pln sklep może wymagać pierwszej wpłaty, u mnie była kwota 6200 i wszystko zapłaciłem kurierowi. Nikt nie domagał się pierwszej wpłaty. Nie chciałem płacić z góry przelewem na konto z racji tego, że robiłem tam pierwszy raz zakupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówienie złożyłem 30 lipca, następnego dnia dostałem email z informacją o rozpoczęciu realizacji zamówienia. Kilka godzin później dostałem email'a, że towar został wysłany. 2 sierpnia dzwonił kurier, żeby umówić się na odbiór towaru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurier wioząc przesyłkę za tak dużą kasę zawsze dzwoni (przynajmniej powienien), aby się umówić na odbiór o konkretnej godzinie. Zamówienie złożyłem w czwartek wieczorem, w piątek była zmiana ramu i testy oraz w piątek został wysłany. Dostałem paczkę w poniedziałek, bo niestety tam gdzie mieszkam w soboty nie dostarczają nawet po wybraniu takiej opcji.

Odbierałem w pracy, czyli zupełnie inne miejsce niż to które widniało na zamówieniu- dla kuriera to nie był żaden problem.

 

Ogólnie też przez moment nie byłem do końca pozytywnie nastawiony do zakupu laptopa przez internet, ale że nie mam maszynki do robienia pieniędzy a oszczędność w granicach 600 ziko była dla mnie b. ważna, to zrobiłem tak a nie inaczej. A czytając teraz moje posty w tym temacie, chyba od razu widać że nie żałuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też się kurier pytał czy nie jest problemem odbiór paczki, np. w miejscu pracy, gdyby zaszła taka konieczność. Usługi kurierskie to piękna sprawa ;)

 

BTW. Nigdy jeszcze nie miałem nieprzyjemności z zakupami przez internet, a w razie jakichkolwiek problemów ze sprzętem to przesyłki kurierskie i dobra obsługa sklepu rozwiązują ten problem błyskawicznie. Dlatego zawsze dobrze przed zakupem dzwonić do sklepu, wysyłać email'e żeby sprawdzić jakoś obsługi klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia wyboru sklepu. Każdy powinien sam sobie poszukać czegoś o rzetelności wybranego sklepu, żeby się nie okazało potem przypadkiem że firma krzak ma klienta głęboko w poważaniu.

Dlatego też w przypadku planowania takiego zakupu, wybór sprzętu to jedno, a wybór sklepu to drugie. Nie ma sensu napalać się na najtańszą ofertę, skoro w renomowanych sklepach można się potargować, dostać jakiś przydatny gratis, a przede wszystkim być pewnym co do jakości obsługi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sama widzisz, że o agito.pl jest dużo pozytywnych opinii. Ja ze swojej strony dorzucę sirius.pl, chyba że tylko ja jestem takim zadwolonym klientem :) Karen jest podobno dobrym sklepem, przy czym ceny mają spore, a do tego targować się nie chcą za bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też proponuje zakup notebook'a w agito.pl. Jak już pisałem w recenzji Toshiba'y, sklepik sirius.pl "olał" moje email'e, wieć im podziękowałem za współprace.

 

Patrząc na skapiec.pl i ceny to agito.pl zawsze plasuje się w czołówce niskich cen.

 

Z usług Karen nie korzystałem, ale tam ceny trochę odstraszają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno tak być jak napisał narcyz. Natomiast na forum sklepu Karen zdarzyło mi się trafić na kilka opinii o tym, że niektóre placówki lubią <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> zaliczkę w przypadku ściągania jakiegoś modelu do oglądania. Wygląda to tak, że chcesz obejrzeć jakiś konkretny model, którego nie ma na sklepie, więc sklep żeby mieć pewność, że sprzeda go bierze zaliczkę, której później nie zwraca. Mam nadzieję, że to odosobniony przypadek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...