Skocz do zawartości
X800

Pismo - Rezygnacja Z Usługi Internetu.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Właśnie podjąłem decyzję o zrezygnowaniu z usługi dostępu do internetu, świadczonego przez lokalnego dostawcę. Umowa na czas nieokreślony, więc nie ma przeszkód. Ale do rzeczy... W związku z tym muszę napisać pismo. Na pewno nie jeden z Was był już w takiej sytuacji, więc fajnie by było jakby ktoś z Was się nim ze mną podzielił (oczywiście wzorem). Ewentualnie jeżeli nikt nie ma czegoś takiego, to proszę o wskazówki jak sporządzić takie pismo (nie mam doświadczenia w takich sprawach ;))

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na górze po prawej miejscowość, data, po lewej Twoje dane, po prawej dane osoby, do której jest pismo skierowane. Na środku "Rezygnacja", potem coś w stylu: "Z dniem dzisiejszym skladam rezygnacje / prosze o natychmiastowe rozwiazanie umowy z powodu / bez powodu", niżej podpis.

 

Do gimnazjum nie chodziłeś :> ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ghazi, wyjales mi to z 'klawiatury' ;)

To chyba najprostsze podanie :)

 

Napisz, ze nie chcesz juz korzystac z uslug firmy z jakichs powodow technicznych, lub prywatnych.

Jak sa upierdliwi, to moga sie do czegos przyczepic, choc w zasadzie nie maja prawa.

Nie wiem jak wyglada Twoja umowa i zasady odstapienia od niej.

Edytowane przez CBZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.. niestety w normalnym zyciu nie bedzie mial tego forum do ktorego za byle pierdółką bedzie pisal.. a jak juz naprawde bys nie wiedzial jak to napisac to chyba lepiej by bylo zadzownic do uslugodawcy i on by wytlumaczyl co i jak zeby nie bylo zadnych niescislosci.. ale nie trzeba temat zalozyc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji