Skocz do zawartości
strike51

Intel Gma 950

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam karte jw niestety ..... w laptopie toshiba satellite a 200 1m5 i mam problem z gra call of duty 4 ;p wiem ze mam duze wymgania ale ale powinna chociaz ruszyc z miejsca a zamiast uruchomic sie wyskakuje monit :

 

 

- Initializing Renderer ----

----- Client Initialization Complete -----

Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound

----- R_Init -----

Getting Direct3D 9 interface...

Pixel shader version is 2.0

Vertex shader version is 0.0

Video card or driver doesn't accelerate transform and lighting.

Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data.

 

 

Error during initialization:

Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data.

 

 

 

czy naprawde nic sie z tym nie da zrobic ? tzn czy ona nie obsługuje shadera ? czy jakies stery dadza rade ? pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze a myslalem ze pojdzie ...... sugerowałem sie fifa 2008 i most wanted ...... bo te smigaja no nic czego mozna wymagac od lapka

Ps

 

Znalazłem taki programik 3dAnalizer

Ma on za zadnie emulować shadery i inne rzeczy na kartach które nie maja takiego wsparcia. Może ci sie uda odpalić tą grę ja osobiście programu nie testowałem. :)

Edytowane przez pierdlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data.

 

Odpowiedź była od gry...

 

Ta karta ma sprzętowy pixel shader 2.0 jak by ktoś nie wiedział, ale nie ma vertexów ani stareńkiego T&L 1-generacji.

 

Na tej grafice nowe gry gdyby się uruchomiły to max 5 fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic z tym nie zrobisz i tej gry nie uruchomisz. Bo karta nie obsługuje shaderów

Bzdura.

 

http://www.intel.com/products/chipsets/gma950/index.htm

Up to 4 pixels per clock rendering

 

Microsoft* DirectX* 9 Hardware Acceleration Features:

Pixel Shader 2.0

Volumetric Textures

Shadow Maps

Slope Scale Depth Bias

Two-Sided Stencil

Microsoft* DirectX* 9 Vertex Shader 3.0 and Transform and Lighting supported in software through highly optimized Processor Specific Geometry Pipeline (PSGP)

Texture Decompression for DirectX* and OpenGL*

OpenGL* 1.4 support plus ARB_vertex_buffer and EXT_shadow_funcs extensions and TexEnv shader caching

 

Problem w tym że GMA 950 nie jest w pełni kompatybilne z Direct X 9 i zdarzają się gry które nie będą na nim działać. Tak samo zresztą jak na GMA 900 czy nowszych X3100.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , ma ktoś karte GMA 950 i ma do niej sterowniki ? bo ja nie posiadam a zapomniałem zrobić opcji recovery i teraz mam 8mb grafiki, a nigdzie nie ma sterowników do tego (te z intela nie działają). Wyskakuje mi komunikat że mam za mało pamięci grafiki jak włączam SWAT 4 a jeszcze przed formatem hulało mi to elegancko. Oczywiście jeśli komuś uda się doprowadzić moją karte do stanu używalności to możemy się jakoś dogadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...