Skocz do zawartości
Marcin2826

Internetia - Czyli Syf Kiła I Mogiła

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was drodzy forumowicze, chcialbym przestrzec was wszystkich przed dostawca internetu jakim jest " Internetia ". Jest to dostawca internetu pod stara nazwa Airbites ktory niedawno polaczyl sie z Netia.

 

http://www.internetia.pl/ Strona glowna Dostawcy

 

Nie wiem jak moge wyrazic moje zbulwersowanie tym co ta niby firma wyrabia...awarie po 2-3 razy w ciagu tygodnia chwilowe przerwy po 15 minut lub problemy z polaczeniem ....Rozmowa z panem/pania poprzez telefon konczy sie zawsze tak samo..." Dostajemy juz mnostwo telefonow ze wystapila awaria w rejonach tych i tych" Ta spiewke slysze zawsze! zawsze gdy dzwonie z nowym zgloszeniem awari Kiedys pracowali przez 24 teraz po godzinie 17stej nie odbieraja telefonow (Najczesczesciej awarie wystepuja w tych godzinach) . Od siebie jesli masz w planach podpisac z nimi umowe to polecam zastananowic sie 10 razy, lepiej poszukac czegokolwiek innego w u jakiegokolwiek dostawcy internetu.

 

Terz pod wzgledem prawnym chce zerwac z nimi umowe zaczalem nawet zapisywac co ile maja awarie ile trwaja itp. Gdzie moge udac sie po porade mam tego po prostu dosc. Jak mam z nimi walczyc....Przed polaczeniem tych dwoch firm byli naprawde dobrzy w tym co robili ale teraz wiadomo liczy sie kasa nie klient...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam was drodzy forumowicze, chcialbym przestrzec was wszystkich przed dostawca internetu jakim jest " Internetia ". Jest to dostawca internetu pod stara nazwa Airbites ktory niedawno polaczyl sie z Netia.

Jak to sie jeszcze nazywało airbites to kumpel miał problemy z pingami i przerwami to napisał do nich pismo z żądaniem zwrotu kasy za ostatnie pół roku. W rezultacie pół roku miał za złotówke net. Inną opcją jest rzecznik, ale nie w pojedynke, musisz więcej osób w to wciągnąć. Jeszcze inną opcją jest UKE, ale tutaj kilka formalności trzeba.

W pierwszej kolejności to, a potem to. Zacznij prowadzić korespondencję mailową, bo musisz mieć na nich haka, żeby do urzędu wysłać w załącznikach.

 

!!!!!!!!!!!!

UWAGA! Prawo określa dokładne wymagania, jakie powinna spełniać oficjalna reklamacja do operatora. Upewnij się, czy Twoja reklamacja zawiera wymagane prawem następujące elementy:

- imię i nazwisko (lub nazwę firmy),

- adres zamieszkania (lub siedziby firmy),

- określenie przedmiotu reklamacji i reklamowanego okresu,

- przedstawianie okoliczności uzasadniających reklamację,

- Twój numer ewidencyjny (znajdziesz na rachunku, albo w podpisanej przez Ciebie umowie) ewentualnie nadany numer reklamacji (jeśli ponownie zwracasz się w tej samej sprawie),

- datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej - jeśli reklamujesz niedotrzymanie terminu zapisanego w umowie,

- wysokość kwoty odszkodowania, jeśli żądasz od operatora jej wypłaty, numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności, albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności – tylko w wypadku, jeśli żądasz od operatora konkretnej kwoty odszkodowania,

- Twój podpis ( jeśli zgłaszasz reklamację pisemnie).

 

opcja rzecznik praw konsumenta jest prawie identyczna jak opcja uke, bo i tak sprawa sie tam skończy, i tak bedziesz musiał formalne rządania wysunąć

Edytowane przez Ghostman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się całkowicie z opinią że internetią to dno, założyłem internet w tej sieci ze 3 miesiące temu jest dokładnie tak samo jak opisujesz a do tego dzwoniąc do nich odpowiadają że nie wiedzą co się stało i kiedy będzie przywrócony. Bez przerwy jakieś awarie i to po 2 dni. Obsługa beznadziejna i na dodatek w porównaniu do innych providerów bardzo drogi internet. Też chcę z nimi zerwać z nimi umowę jeśli wiesz już może jak to zrobić to proszę o wskazówki. Jestem uwiązany promocją i to jest dodatkowy problem :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oto poniżej edytuje mój list bo nie mam sił juz pisze gdzie popadnie

 

 

Witam państwa

 

nie mam pojecia gdzie mam pisać i ile mam sie napisać by w koncu moja prsba została wysłuchana i pomyślnie rozpatrzona bo ja juz słów nie mam do tych z rawicz, do samej firmy Netia i lanetu nie mam nic ale jezeli chodzi o EazyCom to juz nie mam, dosłownie sił, sa swięta a ja juz 2 tydzień bez internetu to juz przekracza ludzkie pojęcie . ileż można dzwonić i prosić o przyjaad ??? !!!! a jak dzwonie to mówią ze być moze przyjadą co to ma być moze ????? dzwonie do Lanetu to pan przez telefon mówi ze on na rawicz nie ma wpływu tylko mam napisac oficjalną skarge , no wiec pisze i krew jasna mnie zalewa bo ile można k......a czekać . Internet raz jest raz nie ma a dziwne ze zawsze po mojich telefonach do EC internet na godzine lub dwie sie pojawia czyżby to dziwny zbiek okoliczności ???? a dzwoniłem błagałem prosiłem panowie przyjedzcie bo idą swieta i zeby nie było ze na świeta bede bez neta , a oni ze powinno juz być dobrze ale jak nie przyjechali tak nie przyjechali, no i masz są swieta a ja bez neta , kartki na swieta nie wysłane a nie wspomne ze miałem aukcje na allegro i za brak odpowiedzi dostałem negatywy i ciekawe co mam teraz zrobić ????!!!!!!!!!!!!!

 

wiec pytam sie gdzie mam napisac czy zadzwonić by ktoś na moje proźby zaragował na policje czy gdzie bo sam już nie wiem ???? bo lanet wysyła ponaglenia ze maja przyjechac a oni i tak mają to wdupie bo od 2 tygodni nikogo nie było, a i sam nie wiem czy ten mail bedzie odczytany

 

Z powazaniem wciach!iony klijent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas nie miałam problemów z Internetią, wszystko wydawało się bardzo w porządku. Owszem, awarie zdarzały się, jednak były sprawnie naprawiane.

Odkąd Internetia połączyła się z Netią jest DRAMAT.

Chciałam mieć szybszy internet i zmienić telefon z Tepsy na Internetię właśnie.

Podpisałam umowę 20.07.2010 roku (!) i do dziś czekam na uruchomienie telefonu. Najpierw zaginął im gdzieś agent z moją umową, potem okazało się, że przyniósł nie taki druk i musiał stawić się u mnie jeszcze raz. Potem ta druga umowa też gdzieś zaginęła. W październiku skontaktowano się ze mną i oświadczono, ze już mi zakładają telefon oraz przyspieszają net...

Internet przyspieszyli mi 01.01.2011 roku, czyli po 5 miesiącach oczekiwania oraz kilkudziesięciu moich interwencjach. Telefonu nie mam do dziś!!!

Biuro Obsługi Klienta nie odpowiada na żadne maile, tzw. "agenci" na infolinii przyjmują zgłoszenie i przekazują je dalej (nie wiem komu, bo widząc po tempie ich działań, chyba w kosmos).

Cierpliwa jestem, fakt, jednak, gdy 31.12.2010 roku wyłączyli mi telefon z Tepsy a nie podłączyli z Internetii moja cierpliwość zaczęła się kończyć.

Żeby było ciekawiej, nic w zasadzie im nie można zrobić - pan na infolinii poinformował mnie, że jeśli firma nie wywiąże się z umowy do 30 dni, mogę tę umowę z nimi zerwać. Tyle, że nie mam już możliwości wrócić do Tepsy (i umowy podpisanej na czas niepokreślony)oraz do mojego starego numeru telefonu domowego.

Działanie Internetii połączonej z Netią to obecnie kpina i lekceważenie klientów.

Jeśli macie jakiś wybór (a macie), to obchodźcie Internetię wielkim łukiem, żeby oszczędzić sobie nerwów.

Jedyną kompetentną osobą w tej firmie jest p. Ryszard z punktu na Dywizjonu 303 w Krakowie (byle nie zapeszyć)- po mojej kolejnej interwencji w dniu dzisiejszym być może uda mu się rozwiązać mój problem, reszta "pracowników" to kompletnie nie mający pojęcia o dbaniu o klienta ignoranci. Ale wkrótce to się na was zemści ;) Stracicie klientów i splajtujecie, czego serdecznie wam życzę.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram w 100% osobę wyżej wypowiadającą się.

I zgaduje że ten fajny agent to znienawidzony przez wszystkich pan M. Zarzycki...

Kłopoty od podpisania umowy przez Niego, chcieliśmy tylko internet natomiast on wypełnił dodatkowy że niby chcemy telefon.

Z TP rozwiązali z nami umowę... próby wycofania się ekhmm.... skończyły się po czasie, czyli początek umowy w sierpniu, a telefon wyłączony od początku października do końca grudnia... no brawo!!

Teraz po próbach i non stop dzwonieniu przez komórkę spowrotem odzyskaliśmy umowe z TP (niestety uznali że to z naszej winy rozwiązali umowę i jesteśmy "nowymi" klientami) i stary numer.

Jednak w kwestii internetu też są jaja bo teraz w grudniu "mam" do zapłacenia dwie faktury: 1zł (umowa nowa) zapłacona, natomiast 50zł (stara umowa nieaktualna) podobno jest do zapłacenia... Napisałem dzisiaj pismo w tej sprawie do BOK-u ale kiedy to rozpatrzą i zrobią to co do nich należy, to nie mam pojęcia.

A przez to że niby jest nie zapłacone mam ograniczony dostęp do internetu (co 10 minut odświerzać stronę) !! Masakra

Komedia i dramat w jednym !!

 

Pozdrawiam z Krakowa

 

I odradzam w tym momencie Internetie

bo już brak Mi sił na to partactwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mogę dodać swoje parę groszy na temat internetii . Nie polecam tej firmy nikomu , BoK to nie biuro obsługi klienta tylko olewania klienta. Internet chodzi tragicznie odkąd airbites połączył się z netią , przerywa strasznie ,screen dla przykładu kliknij .Od dłuższego czasu wydzwaniam do nich prawie co dzień , i jestem po prostu zbywany lub okłamywany przez operatorów : np tak wiemy na początku tygodnia problem zniknie definitywnie albo wyślę techników pogrzebią w skrzynce i będzie ok od tygodni już to słyszę :) ) ., mailów też napisałem ok 20 , na żaden nie otrzymałem do dzisiaj odpowiedzi . Na szczęście niedługo kończy mi się z nimi umowa , składam reklamację za ostatnie pół roku i olewam ich tak jak oni klientów.

Edytowane przez artecki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

INTERNETIA Syf tp mało powiedziane !!!

22 miesiące męczę się już z tym operatorem i nie chce mi się już tam nawet dzwonić bo szkoda czasu.

Awarie awariami poganiane w tym miesiącu dwie awarie kilku godzinne i dwie po 3 dni horror

Na szczęście umowa kończy mi się za 2 miesiące i mam zamiar przejść do sieci Leon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam ten ból Panowie, jako że jestem studentem to pomieszkuje w akademiku. Zawsze byłem przekonany, że akademiki to miejsca gdzie internet śmiga jak szalony, nie w moim -.- Umowa oczuwiście z Internetią, na człowieka przypada zawrotne 2Mbity, a w ostatni weekend tak zupełnie gratis internet po prostu padł. Zaczął działać dopiero w poniedziałek. Jedyny plus to to, że to jednak akademik więc zawsze są inne rozrywki :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bezpośrednio z pominięciem routera mam ok. 100 mega/sec i tu jest bardzo OK ! za niecałe 60pln., próbowali mnie naciągnąć na bezpieczny internet ale po mojej interwencji o niezgodność z zawartą umową odpuścili

bardzo wiele zależy od infrastruktury którą przejęli tak jak opisał to piotreek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to ciach!o nie można nazwać internetem. Dosłownie "ciach!ica" już mnie bierze z takim internetem . Grałem sobie wczoraj około 23 i neta mi ciach!ło.

Dziś to już kompletnie katastrofa . Zobaczcie zresztą sami http://www.speedtest.net/result/2433298714.png (w umowie mam 4mb/s)

Niedziela człowiek by chciał posiedzieć,pograć w jakąś gre sieciową,posłuchać muzyki na yt. a tu ciach!o,jak na buforowaniu się zaczyna tak na buforowaniu się kończy. Jeśli ktoś będzie chciał wziąć internetie to odradzam ... Najlepiej wziąć czystą netie tam takich żalów nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem klientem firmy od kilku / kilkunastu lat. W zasadzie były to początki internetu w moim rejonie...

 

Ta firma to czysty PRL... To miniona epoka. To na prawdę żałosne, że taka firma jeszcze istnieje na rynku.

 

Korzystałem z tej firmy za czasów Veranetu, Air Bites Polska, Internetia i koszytam z niej do chwili obecnej.

Prędkość mojego internetu to 2 mega Dołączona grafika Gdzie w obecnych czasach 20 mega to już standard, ja płacę 45 zł miesięcznie za 2 mega. Ale okej.

 

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta to jakaś patologia. Pracują tam sami idioci. Za każdym razem przełączają mnie 5 razy zanim trafię do właściwej osoby. Nie wiem czy to taka filozofia żeby nacisnąć właściwy guzik i połączyć z właściwym konsultantem??

 

Dzisiejsza, typowa rozmowa z tą firmą. Dzwonię optymistycznie nastawionym, przecież jestem stałmy klientem, na numer Infolini SPRZEDAŻOWEJ:

ja: Dzień dobry, dzownię do Państwa ponieważ chciałbym skorzystać z Państwa oferty, podpisać z Państwem umowę i dalej płacić Państwu moje pieniądze......

BOK: Ok, już łącze!

ja: Dzień dobry, dzwonię ponieważ....

BOK: Aha, to zły dział. Już Pana przełączę! (nr 1)

ja: Dzień dobry, dzwonię ponieważ....

BOK: Rozumiem, już Pana łączę z właściwym konsultantem. (nr 2)

ja: Dzwonię bo.....

BOK: Ale dodzwonił się Pan do działu technicznego, już Pana przełączam, poczeka Pan na lini? (nr 3)

ja: Nie będę czekać!

BOK: Łączę z działem handlowym, proszę poczekać.

ja: Nie będę znowu czekać bo już łączycie mnie 4 raz!

BOK: Witam, czym mogę pomóc? (nr 4)

(k*a co za bezczelność...)

ja: Dzień dobrym dzwonię ponieważ....

BOK: Ale dodzwonił się Pan do złego działu. Łączę. (nr 5)

(ku*a ja pie*e co za je*ni idioci w tej fimie)

 

 

Na reszcie słyszę od Pani ofertę firmy Internetia przygotowaną specjalnie dla mnie.... 60 zł miesięcznie za 10 mega. Pytam jak to się odnosi do ich oferty którą się chwalą na stronie czyli 20 mega za 45 zł ??

Mówię, że przecież jestem waszym stałym klientem od wielu lat. Płacę regularnie bez opóźnień. Przez te kilka lat już zarobiliście na mnie dużą kwotę. Dodatkowo podpisuję umowę na kolejne 2 lata... Na co dowiaduję się, że ta oferta za 45 zł / mc jest tylko dla NOWYCH klientów!

Do k*y nędzy! To ja, który płace wam od kilkunastu lat regularnie nie małą kwotę jak za ten [ciach!]iany internet dostaję ofertę gorszą od nowej osoby z ulicy?! W nagrodę za to ile na mnie zarobiliście?!

 

W dniu dzisiejszym rezygnuję z usług tej firmy. Internetia to DNO.

Edytowane przez zdegustowany
  • Upvote 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Jestem z Katowic, tutaj również od momentu gdy lokalny operator złączył się z Internerią jakość usług strasznie spadła a nawet bym powiedział, że zanikła. Awarie non stop, w kwietniu tego rogu przez 25 dni nie można było korzystać z połączenia, konsultacji na infolinii, a raczej sekretarzy co odpowiadają na telefony, bo na fachu się w ogóle nie znają, odpowiadają to samo w kółko "Tak wiemy awaria jest już zgłoszona". Będąc klientem Internetii nauczyłem się jeden rzeczy, warto zainwestować w modem 3G (z którego właśnie korzystam, ponieważ znów jest awaria).

Do problemów technicznych dorzucają się też problemy administracyjne, przez 8 miesięcy, co miesiąc Internetia wystawiała mi blednę faktury, zamiast 59, 139 zł ! I co miesiąc gadka z BOK'iem - tłumaczenie się, potem korekta i obietnica, że to już nie wystąpi... do następnego miesiąca.

W końcu rozwiązuje z nimi umowę, nie jest to żaden problem i są na to bardzo przygotowani, czyżby z przyzwyczajenia ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i u mnie internetia połaczyła się z lokalnym dostawca,efekt taki że awarie to dość powszechne zjawisko!!Brak możliwości wykupu transferu większego niż 4 mega.Tylko z braku innej możliwości pozostaje bo multimedia olewa sprawę w celu powiększenia swojego zasięgu,mimo że ich skrzynka znajduje się na moim osiedlu.Potwierdzam opinie powyżej:INTERNETIA TO MEGASYF!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam internet z Internetii (dawny ComNet Wełnowiec Katowice).

I od wielu lat jestem zadowolony, gram profesjonalnie w gry komputerowe przy czym ping w nich jest rzeczą bardzo ważną.

W swojej sieci pingi mam bardzo niskie, rzadko się zdarza by ktoś z Polski miał lepsze, a mam wielu znajomych którzy grają wraz ze mną.

 

To jaka jakość jest zależy od danej firmy, netia po prostu połyka mniejsze filmy i wciela je do Internetii, ale to są te same firmy te same przewody itd.

Więc jak słabo było na początku to dalej również będzie.

 

Przyznać muszę że infolinia jest bardzo słaba, osoby w niej są niewykwalifikowane i niedoinformowane (dziękować losowi że w biórze lokalnym są osoby kompetentne).

 

Co do ofert proponowanych co kilka lat - to jestem zadowolony, ponieważ z każdą nową umową mam lepszy standard lub niższe opłaty za internet.

I z tego co aktualnie oferują (20Mb za 45zł/m) ja za te same pieniądze (za lojalke) mam 3 razy więcej, tak więc nie jest chyba tak źle :D .

 

Tak więc nie można powiedzieć że "internetia" to zło, zależy który oddział i jaką mają tam linie.

Z Internetii Katowice (Wełnowiec - dawny ComNet) jestem zadowolony bardzo i polecił bym każdemu.

Edytowane przez Kalsiver

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam internet z Internetii (dawny ComNet Wełnowiec Katowice).

I od wielu lat jestem zadowolony, gram profesjonalnie w gry komputerowe przy czym ping w nich jest rzeczą bardzo ważną.

W swojej sieci pingi mam bardzo niskie, rzadko się zdarza by ktoś z Polski miał lepsze, a mam wielu znajomych którzy grają wraz ze mną.

 

To jaka jakość jest zależy od danej firmy, netia po prostu połyka mniejsze filmy i wciela je do Internetii, ale to są te same firmy te same przewody itd.

Więc jak słabo było na początku to dalej również będzie.

 

Przyznać muszę że infolinia jest bardzo słaba, osoby w niej są niewykwalifikowane i niedoinformowane (dziękować losowi że w biórze lokalnym są osoby kompetentne).

 

Co do ofert proponowanych co kilka lat - to jestem zadowolony, ponieważ z każdą nową umową mam lepszy standard lub niższe opłaty za internet.

I z tego co aktualnie oferują (20Mb za 45zł/m) ja za te same pieniądze (za lojalke) mam 3 razy więcej, tak więc nie jest chyba tak źle :D .

 

Tak więc nie można powiedzieć że "internetia" to zło, zależy który oddział i jaką mają tam linie.

Z Internetii Katowice (Wełnowiec - dawny ComNet) jestem zadowolony bardzo i polecił bym każdemu.

Reklama czy próba obrony tego kiepskiego providera?? Konto założone chyba tylko w tym celu.Żenada.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia łącza po którym wam idzie net, ale fakt obsługa, kontakt fatalny.

Kolega ma internetię w bloku za 45zł i leci mu grubo ponad setką, ale ma 100m do centrali po światłowodzie.

Miałem netię i było ok, wróciłem do TPSA bo mają taniej,  a mam obecnie FunPacka HD. 80/8, z telefonem i TV za 59zł z geopromocji, więc tragedii nie ma. Fakt, że realne szybkości to 40/6, ale to i tak ok jak na standardy polskie. Linia ok 1,5km. Niestety teren domków, więc wiadomo.

 

Miałem też kolornet i było miód malina, potem niestety wykupiła internetia i zaczęło się, więc wziąłem UPC 120 za 62zł i jest cacy.

Edytowane przez NostradamuSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kw

Miałem netię i było ok, wróciłem do TPSA bo mają taniej  a mam FubPacka HD. 80/8, z telefonem i TV za 59zł,

 

 

... zaraz zaraz ... miałeś net 80/8, telefon i TV ... i to wszystko za 59zł ?! ... w netii ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...