Skocz do zawartości

Aktualności

Artykuły

Reklama

Zdjęcie

Zdalny Dostep Do Routera.

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 fumfel20

fumfel20

Uczestnik

• Stały użytkownik
  • 133 postów

Napisano 27 styczeń 2010 - 19:50

Witam, chciałem ustawić router znajomego, żeby łączyć sie z nim ze swojego domu. Nie wiem od jak to zrobic. Internet ma w neostradzie w związku z tym ustawiłem DDNS i pięknie łączy sie z www.dyndns.org (świadczy o tym komunikat w opcjach routera w zakładce DDNS). Na tym moje pomysły sie skończyły. Nie mam zielonego pojęcia co jeszcze trzeba ustawić, bo oczywiście nie mogę sie z routerem połączyć przez adres xxxxx.dyndns.org i po aktualnym numerze IP. Pomożecie?;] router to linksys WAP54G.
pozdrawiam
  • 0

#2 ULLISSES

ULLISSES

Lone wolf

• Stały użytkownik
  • 12798 postów

Napisano 27 styczeń 2010 - 21:56

Nie znam się za bardzo na wszystkich zabawkach tego typu, ale jeszcze nie widziałem, aby jakiś sprzęt miał możliwość logowania od strony WAN - przynajmniej jeśli chodzi o proste/tanie zabawki.
  • 0

#3 BuMeL

BuMeL

PConline

• Stały użytkownik
  • 2232 postów

Napisano 27 styczeń 2010 - 22:02

Zależy jaki router bo nie wszystkie maja możliwość zdalnej administracji. Z tańszych to np xdsl tp-link wr543g ale do adsl nie mam pojęcia. Jeśli ustawiłeś już dyndns i działa on poprawnie to wejdź u kolegi z kompa do ustawień routera i szukaj funkcji "remote" bądź innej związanej.
  • 0
[center'>SEAGATE SERWIS TUTORIAL + Seagate Data Recovery[/center'>Antec Lover:#1 Antec ThreeHundred @ WC - Worklog#2 Antec ISK 300-65[center'>[i'>fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto[/i'>[/center'>[center'>[i'>cytat miesiąca[/i'>[i'> : [/i'>[i'>Urywa cycki samodzielnością[/i'> [font=verdana, tahoma, sans-serif'>[i'>... [/i'>[/font'>[i'> (Orgiusz)[/i'>[/center'>Jeśli widzisz, że w moich postach/tematach nie wyświetlają się załączone zdjęcia, poinformuj mnie o tym via PW.

#4 fumfel20

fumfel20

Uczestnik

• Stały użytkownik
  • 133 postów