Skocz do zawartości
andrew777

Hitman: Absolution

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj pojawił się teaser gry, dziś mamy dla was pierwsze szczegóły prosto od Square-Enix.

 

Polski wydawca gry, Cenega, przesłał nam właśnie jeszcze ciepłą informację prasową dotyczącą nowej części Hitmana. Zgodnie z oczekiwaniami, Agent 47 pojawi się na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3. Premiera przewidziana jest na 2012 rok, pierwsza prezentacja gry odbędzie się natomiast podczas czerwcowych targów E3.

 

Hitman: Absolution to pierwsza pełnoprawna, next-genowa część serii. Od poprzedników będzie się różniła oczywiście wykonaniem. Produkcję napędza technologia Glacier 2, co ma się przełożyć na fajerwerki graficzne. Nowa część to jednak nie tylko nowa oprawa av, a także sposób na podejście do rozgrywki. Wydawca zapowiada niespotykane wcześniej w serii motywy, ale nie rewolucję - fani serii szybko poczują się jak w domu.

 

Fabuła nowego Hitmana ma być bardziej "osobista". Nie będziemy wykonywali kolejnych zleceń, a walczyli o własne życie. Wszystko ma się kręcić w okół spisku, zdradzie tych, którym Agent 47 najbardziej ufał i próbom odnalezienia prawdy w "tym pokręconym i skorumpowanym świecie". Podobny motyw zastosowało Ubisoft w Splinter Cell: Conviction. Wyszło całkiem nieźle, oby sprawdziło się też w przygodach Agenta 47.

 

Za deweloping odpowiada IO Interactive, czyli ojcowie serii. Szykuje się mocny powrót! Na koniec jeszcze raz zapraszam do trailera. Teraz chociaż wiadomo co ma symbolizować wijący się wokół pistoletu wąż.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=7AGN5DJ7MV4&feature=player_embedded

•• Hitman już oficjalnie, znamy pierwsze szczegóły | => Gamezilla.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IO Interactive stwierdziło, że poprzednie gry z serii Hitman były zbyt trudne dla niedzielnych graczy. Hitman: Absolution ma to zmienić i będzie przyjazny nie tylko dla hardkorowców.

 

Szef ekipy tworzącej najnowszą część przygód łysego zabójcy w wywiadzie dla DigitalTrends przyznał, że poprzednie gry mogły odstraszać wyśrubowanym poziomem trudności. Twórcy postanowili to zmienić. Hitman: Absolution celuje w szerszą publiczność i ma być dużo łatwiejszy do przełknięcia dla niedzielnych graczy.

 

Czy zatem IO Interactive postanowiło olać wiernych fanów serii i stworzyć grę, która tylko z nazwy będzie przypominać starego, dobrego Hitmana? Niekoniecznie. Absolution ma podobno pozwalać również na hardkorową rozgrywkę rodem z poprzednich części serii. Dla twórców jednym z najważniejszych celów jest jak najwierniejsze odwzorowanie zachowań postaci w grze. Pozwolić ma na to nowy silnik Glacier 2, umożliwiający ponoć stworzenie bardzo zaawansowanej sztucznej inteligencji. Na ile te przechwałki sprawdzą się w rzeczywistości, być może przekonamy się już na targach E3.

•• Hitman: Absolution przyjazny dla niedzielniaków | => Gamezilla.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fani Agenta 47 mają dzisiaj prawdziwe święto. Niedawno zamieszczaliśmy trailer, a teraz możecie rzucić okiem na pierwsze szczegóły dotyczące Hitman: Absolution.

 

  • Co już wiemy na temat Hitman: Absolution?
  • Agent 47 jest zwrotniejszy i łatwiejszy „w obsłudze”; będzie mógł się wspinać, a także balansować na krawędziach
  • Pojawi się cover system, a także możliwość korzystania z „żywych osłon”
  • Ukrywając się w cieniu staniemy się niewidzialni dla przeciwników
  • Rangę Silent Assassin zdobędziemy wtedy, gdy uda się wyeliminować tylko główny cel misji (a najlepiej, gdy będzie to „wypadek”)
  • Muzyka zmieni się pod wpływem wydarzeń
  • Można wykorzystać elementy otoczenia, na przykład kabel elektryczny (za pomocą którego udusimy przeciwnika) czy żyrandol
  • Zobaczymy szczegółową grafikę, napędzaną przez silnik Glacier-2, który nie zakrztusi się nawet wtedy, gdy przyjdzie nam działać w tłumie
Wiemy też, czemu gra będzie przystępniejsza dla casuali. Wszystko to za sprawą trybu Instinct, dzięki któremu można skorzystać z widoku X-Ray, poprawić pewne umiejętności, a przeciwnicy i elementy otoczenia, które można wykorzystać, zostaną podświetlone. Pomoc trybu Instinct nie jest obowiązkowa, a ładuje się go np. poprzez eliminacje przeciwników.

 

I jak podoba Wam się Hitman: Absolution, biorąc pod uwagę pierwsze informacje i trailer?

•• Hitman: Absolution - garść nowych informacji | => Gamezilla.pl

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowego Hitmana ogrywali redaktorzy magazynu Edge. Swoje spostrzeżenia przelali na papier, a stamtąd trafiają one do was, w pigułce.

 

Jeśli macie ochotę przejrzeć skany z Edge, możecie to zrobić tutaj. Poniżej zaś możecie znaleźć najważniejsze i najciekawsze wiadomości, które pojawiły się w magazynie:

 

  • akcja gry rozgrywa się głównie w Chicago, historia rozpoczyna się od ucieczki agenta 47 przed policją;
  • silnik stworzony przez IO Interactive został wzbogacony o możliwość generowania świetnie wyglądających animacji twarzy;
  • pojawi się system korzystania z osłon;
  • bardziej skupiono się na pozostawaniu w ukryciu niż przebierankach;
  • pojawi się tzw. Instinct Mode – system wzorowany na Detective Mode z Batman: Arkham Asylum – pozwoli on Hitmanowi na dojrzenie strażników przez ściany i zmniejszy ryzyko zdemaskowania, gdy jesteśmy w przebraniu;
  • nie będzie dużej mapy, tylko minimapa – na niej nadal będą wyróżniane istotne dla nas miejsca;
  • wskaźnik zagrożenia to szary okrąg, który pokaże nam, z którego kierunku przeciwnicy mogą dojrzeć 47;
  • pojawi się sporo broni improwizowanej, typowej dla danych lokalizacji;
  • można kogoś złapać i użyć w charakterze żywej tarczy;
  • poziomy zostaną podzielone checkpointami – to nowość w serii
  • pojawią się obszerne, podobne do tych z poprzednich odsłon poziomy, ale będą także znacznie mniejsze;
  • fabuła będzie bardziej skupiona na samym agencie 47;
  • zarówno Hitman, jak i Diana dostaną nowe głosy;
  • wzrosną możliwości walki wręcz;
  • SI będzie dynamicznie reagowało na nasze poczynania.

•• Porcja nowych wieści o Hitman: Absolution | => Gamezilla.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hitman stoczył się na dno.

 

+pojawi się system korzystania z osłon;

+bardziej skupiono się na pozostawaniu w ukryciu niż przebierankach;

+pojawi się tzw. Instinct Mode – system wzorowany na Detective Mode z Batman: Arkham Asylum – pozwoli on Hitmanowi na dojrzenie strażników przez ściany i zmniejszy ryzyko zdemaskowania, gdy jesteśmy w przebraniu;

+nie będzie dużej mapy, tylko minimapa – na niej nadal będą wyróżniane istotne dla nas miejsca;

+wskaźnik zagrożenia to szary okrąg, który pokaże nam, z którego kierunku przeciwnicy mogą dojrzeć 47;

 

WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!WTF???!!!

 

pojawi się sporo broni improwizowanej, typowej dla danych lokalizacji; - skrypty?

 

poziomy zostaną podzielone checkpointami – to nowość w serii - cudowna nowość :) Wszyscy razem "Dziękujemy" :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, widać graczy już nie bawi kombinowanie i wyrafinowane rozwiązania - wszystko chcą mieć podane na tacy..mam wrażenie, że jest to pewna analogia tego, co wniosła reforma systemu edukacji w naszym kraju..Mówiąc szczerze gry zaczynają stawać się coraz bardziej podobne do siebie, co mnie skutecznie odpycha. Ostatnio celuję raczej w starsze tytuły bo dają mi duużo więcej frajdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest coraz gorzej na rynku gier, moze to spore uogolnienie ale generalnie gry sa coraz glupsze. Strach pomyslec co za kilka lat zostanie z takiego gatunku jak np cprg, a Hitman juz jest spalony... Instinct Mode? wtf? Pamietam jak spedzalo sie po kilkanascie minut na zapamietywanie sciezek straznikow i obmyslanie strategii. Ale jaka byla satysfakcja po zaliczonej misji w najlepszy mozliwy sposob. Tutaj rozgrywka pewnie bedzie jak wyscig z opcja "flash backward" :wink: szkoda...

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy trailer gry z elementami rozgrywki:

 

Pomijając samą rozgrywkę to gra wygląda na ue3 i do tego jeszcze spaskudzony, paskudnie to wygląda, a i pewnie będzie używać dx11 niewiadomo gdzie i po co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

+1

eh szkoda. pukawki sa tak marne ze szok. niby to nic, bo mozna gre inaczej przejsc.jednak brakuje mi takich modyfikacji jakie byly w poprzedniej czesci. i to ukrycie broni w jakiejs walizie na mapie, zeby ją potem odszukac i wykorzystac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś sprawdzał jak gra rozgrzewa mu cpu i gpu ? Bo u mnie padają rekordy - mam średnio o 4-5*C więcej na cpu i gpu niż po sesji w multi BF3, która do tej pory była najbardziej wymagającym testem.

Patrząc na oprawę graficzną jestem w stanie zrozumieć temp gpu ale co tak rozgrzewa cpu to nie wiem... Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Heat

 

u mnie normalnie tzn. w normie - Far Cry 3 bardziej o 2C rozgrzewa grafikę. CPU też nie widzę różnic. Może kwestia lokalizacji na jaką trafiłeś.

 

przy okazji pojawił się kolejny update > 10GB, poprawia m.in wydajność MSAA+SSAO - ja zyskałem równo 2 FPS w Full HD w benchmarku wbudowanym. Obecnie 37,6 FPS, ale w samej grze przeważnie od 45 w górę widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...