Skocz do zawartości
ath

Counter-Strike: Global Offensive

Rekomendowane odpowiedzi

Dość niespodziewanie w Internecie pojawiły się informacje wskazujące na to, że kolejna odsłona najpopularniejszej sieciowej strzelanki wszech czasów, Counter-Strike, znajduje się obecnie na zaawansowanym etapie produkcji. Informację ujawnił między innymi założyciel portalu e-sportowego ESEA, Craig „Torbull” Levine.

 

Nowa odsłona najprawdopodobniej będzie się nazywać Counter-Strike: Global Offensive, czyli w skrócie CS:GO. W ciągu ostatnich kilku godzin potwierdzały te doniesienia inne znane osoby z branży elektronicznego sportu. Wśród nich znalazł się między innymi Jess Cliffe, menedżer ESL Pro Series, który na swoim profilu w serwisie Twitter zamieścił wpis: „Właśnie spędziłem cały dzień grając w nowego Counter-Strike’a Global Offensive w siedzibie firmy Valve. Boże, kocham tę pracę… i tak… ta gra jest świetna!”.

 

Według pogłosek CS:GO miałby się ukazać w pierwszym kwartale przyszłego roku, a firma Valve opublikuje oficjalne ogłoszenie prasowe w ciągu najbliższej doby. Twórcy podobno skupiają się na rozgrywce pięcioosobowych drużyn. Gra wprowadzi nowe uzbrojenie, a amunicja do zakupionej broni ma być darmowa. Counter-Strike: Global Offensive wykorzysta usprawniony silnik Source.

Counter-Strike: Global Offensive - nowa odsłona sieciowej strzelanki w produkcji? | Wiadomość 2011-08-12 13:00:51 | GRY-OnLine

 

Counter-Strike: Global Offensive on Steam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.6 forever

 

:lol2:

 

W sumie spodziewałem się paczki nowy counter+ep3. Trochę pospieszyli się jednak z zapowiedzią i zmienili kompletnie założenia. Teraz chyba już nie ma co liczyć na pakiety gier jak kiedyś.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie fajnie. Ja od czasu do czasu jak w cos gram to nadal w css. To chyba ma być taka poczekajka na CS:2.0 ;). Chciałbym aby 2 była na engine sorce 2 robiącym takie samo albo nawet lepsze wrażenia jak Source w 2004 roku - marzenia :rolleyes:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jestem zbyt konserwatywny w kwestii CS'a (gram w CSS), ale imo ta grafika jest cukierkowa. Broń jest jakby zbyt "płaska" itd itp. Wiele zmian na mapach jest bardzo niepozytywna (np idąc od respa terro - tunel na dole i te schodki pozwalające wychodzić z drugiej strony) - i zbytnio ułatwia grę terrorystom. Zobaczymy. I tak kupię na premierę, ale czy będę w to grał to nie wiem - raczej przygotuje się na wtopienie 90-100 zł, ale raz na jakiś czas wtopić można...

Edytowane przez c22

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

To chyba nie ma być pełnoprawna gra, tylko mała w cyfrowej dystrybucji. Na konsolach ma być na PSN/XBLA, wiec więcej niż 15 $ chyba nie będzie kosztować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to lipa. Tyle lat i dostajemy pozmieniane nieco mapy i lepsze otexturowanie? A gdzie dynamiczne Cienie, nie widze rozblysku broni na podlozu ani na scianach. Na co mi to jak mam source'a? Czekam na CSa całkowicie odmienionego, na nowym enginie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modele broni źle wygladają imo jak narazie (m4 plastikowo...) a tak grafa wqyraźnie lepsza ale rzeczywiście jakaś cukierkowa. Trzeba poczekać na beta testy. Co do schodków na d1 - bardzo dobry pomysł ;]. Takie crapy jak dust1, aztec, assult to są jednostronne kupy szczególnie na ffa ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graficznie lepiej, ale bez przesady. Nieco lepsze tekstury. Ale i tak średnie jak na dzień dzisiejszy. Modele broni mi w ogóle nie podchodzą. Fajnie wygląda de_dust za to. Mapa nie jest już taka "pusta" Ale to samo można uzyskać wydając moda do CS:S. Jak będzie kosztować w okolicach 50 zł to czemu nie może się skuszę. Dawno nie grałem w CS, więc będę mógł sobie odświeżyć. Chociaż osobiście i tak wolałem zwykłego CS 1.6 od CS:S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jakieś nieodparte wrażenie że recoil jest bardziej zbliżony do cs1.5/1.6 niż CSS. Jeżeli tak to fajnie. Jak się patrzy na HS-oty na tym preview to też wyglądają jakby wyjęte żywcem z cs1.5 czy 1.6. Jeżeli w mechanice będzie powrót do 1.5/1.6 z lepszym netcode-em niż CSS to nic tylko się cieszyć a nie narzekać :P

Edytowane przez ojejku
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to przez zachowanie broni u mnie CSS troszkę stracił w oczach. Chociaż uważam to za godną kontynuację 1.5/1.6. Aż mi się przypomniały dni jak się grało w kafejkach w CS 1.x. Robiło się osiedlowe turnieje na sieci. Piękne czasy, które nigdy nie wrócą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się to co robi vavle. Najpierw wydoiło graczy left 4 dead, a teraz zabiera się za CS'a. Parę nowych broni, granatów, zapewne map (chociaż większość na dzień dzisiejszy to stare mapy), lepsza grafika chociaż na tym samym siniku ! Jeśli to zostanie wycenione na tyle co pełnoprawna gra to nie mam pytań. Szkoda że steam odniósł taki sukces bo teraz valve nie musi robić gier, gdyby nie steam to mielibyśmy już hl2: episode 3, albo i nawet HL3. No i jeszcze ten source engine z 2004, aż trudno uwierzyć że jeszcze powstają na nim gierki...

Najgorsze jest to że w moich oczach CS nie ma żadnej konkurencji, battlefield 3 i latanie samolotami, jeżdżenie czołgami nie jest dla mnie, CoD jest nawet fajny, ale tak samo jak BF3, helikoptery, kupowanie broni w zależności od tego ile ma się puntów (czy czegoś tam), no i DLC za które w życiu bym nie zapłacił. Może ktoś kto wychował się na DLC nie ma nic przeciwko, ale mnie blizzard przyzwyczaił że raz płacę za grę i mam support przez ponad 10lat ...

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może statki kosmiczne mieli wprowadzić? A zamiast kałachów to Pulse Rifle czy inny BFG? Poza tym dobrze przyprawiony kotlet nie jest zły, ale zimny i tłusty to ...

Poza tym to fajnie, że są tacy wizjonerzy w Polsce, gdzie po paru scenkach z wersji przedbetowej wiedzą, że to wyciąganie kasy od nieświadomych klientów, którzy nie posiadają umiejętności patrzenia, nie wspominając o takich ciężkich czynnościach jak czytanie czy myślenie.

Edytowane przez konkurs
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem materiały zalinkowane przez thuGG, trzy wnioski na dzień dobry:

- fizyka broni, ktoś chyba wysłuchał moich błagań, próśb i modlitw, fizyka rodem z 1.6; zaczynam się rozpływać.

- crossplatforming; ktoś coś ćpał? Co to ma być do cholery, jakiś młokos na xie czy czy ps będzie biegał z autoaimem, a ja tylko będę zdany na siebie? Nie widzę tego rozwiązania.

- wołałem sterylne mapy z 1.5, ubóstwiam 1.6 które nadal żyje (de_mirrage, de_forge nie wspominając o tuscanie czy millach). Wszystkie dodatki tylko odciągają uwagę od gry.

 

Dodatki jak paralizator czy mołotov to jakaś forma odcinania kuponów chyba, kto gra z tarczą w 1.6? Chciałbym, żeby tryb as_xxx powrócił do łaski, chociaż do tego trzeba mieć ludzi ogarniających, ale oilrig to klasyk.

 

Dziękuje Goose i Cliffe za dzieciństwo z betą i kafejkami gdzie uciekało się z lekcji, żeby pograć w 1.3 w teamie z administracją kafejki.

 

To napisał ja OG 1.6.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może statki kosmiczne mieli wprowadzić? A zamiast kałachów to Pulse Rifle czy inny BFG?

Oczywiście że nie, ale jeżeli nie wprowadzają nic nowego to po co w ogóle robią taką grę ? a jeśli wprowadzają nie wiele to niech wypuszczą to jako dodatek. Na dzień dzisiejszy nie wiemy ile sobie za to zażyczą, ale mam wrażenie że będą chcieli tyle co za pełnoprawną grę.

Poza tym to fajnie, że są tacy wizjonerzy w Polsce, gdzie po paru scenkach z wersji przedbetowej wiedzą, że to wyciąganie kasy od nieświadomych klientów, którzy nie posiadają umiejętności patrzenia, nie wspominając o takich ciężkich czynnościach jak czytanie czy myślenie.

Cross platform, Tobie to nie wygląda na wyciąganie kasy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- crossplatforming; ktoś coś ćpał? Co to ma być do cholery, jakiś młokos na xie czy czy ps będzie biegał z autoaimem, a ja tylko będę zdany na siebie? Nie widzę tego rozwiązania.

 

To będzie działało tylko między ps3 a PC to raz. A dwa, że wersja ps3 będzie podobno wspierać mychę i klawiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, tylko nie każdy będzie miał klawiaturę i mysz, co wtedy? Twardy padowiec się trafi i co dalej?

 

Nie wiem, może wreszcie pecetowcy przestaną jojczyć jakie to pady są nienadające się do fpsów :lol:

 

 

Tak, już bo na pewno na każdym serwerze będzie crossplatforming. Tak, na pewno nie będzie wymogu, by do konsoli była podpięta mysz i klawiatura.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

A od kiedy jest auto-aim w multi? Bo nawet tego co jest w CoD nie nazwał bym auto-aimem. Prawda jest taka że konsolowy wymiatacz zgniecie każdego pecetowego nooba i mu myszka do tego nie potrzebna. Natomiast w starciu dwóch wymiataczy konsolowiec nie ma szans, z asystą czy bez.

 

Szkoda tylko że cross-platform robią w takich grach, bo to rozwiązanie idealnie sprawdziło by się głównie w ścigałkach, a rzadko pecetowe wersje oferują coś więcej niż konsolowe więc problemu by nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...