Skocz do zawartości
KyCoL

Dla Jagged Alliance 2 fanow

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli jestescie fanami/maniakami JA2 (tak jak ja :D ) to na pewno zainteresuje was zblizajacy sie wielkimi krokami nieoficjalny dodatek Deidriana Lives: Urban Chaos.

Wiecej informacji na forum Bear Pit w sekcjach DL2 Urban Chaos update.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem maniakiem JA, tylko nie wiem jak przejsć część 2. Pochodzę troche po okolicy zdibęde prawie wszyskie miast, idę do Meduny a pałać królowwej pust tz straże są Dedriana nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde ja gram w JA2 od 2001 roku i przeszedlem ja chyba z 10 razy i dalej mi sie nie nudzi :mrgreen: grafa do [gluteus maximus] :!: ale grywalnosc chyba zadna inna gra takiej nie ma :twisted: deidranna jest na dole w bunkrze jak sie nie myle bendzie za polem minowym :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram od poczatku 2000 i nie wytrzymam bez 2 godzinnej partyjki tygodniowo :>

Najbardziej lubie fun z 30 zolnierzamiw lesie, trzeba byc dobrze uzbrojonym bo wyzej [gluteus maximus] nie podskoczysz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaaaa graaa jest cudowna!! :D Wszystko mi się podoba - dźwięki, grafa, klimat - wsio super!

Tylko kurde muszę odzyskać swoje płytki od kumpla, bo chciałem sobie pograć ostatnio :D

I jeszcze jeden dodatek - ajajajaj!!! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moje ulubione zajecie to:

1. podejsc do goscia na bliską odległość i przywalić mu serię z caws'a i podziwiać jak ta głowa sięrozpada na częsci... :twisted:

2. zaś podejsc do goscia i serie w brzuch azeby polecial w pizdu :mrgreen: