ZimnySobi Napisano 15 Września 2013 Zgłoś Napisano 15 Września 2013 Witam, Mam problem z LiveBox'em i podłączeniem do niego Routera WiFi TP-LINK TL-WR340G. LiveBox jest podłączony do Routera a do Routera są podłączone dwa komputery. Tylko problem polega na tym że Router nie może sobie przypisać Adresu IP i nie kumam "czaczy" ... powinien uzykać go automatycznie a tego nie robi, co może być problemem ? Screen z Ustawień LiveBox'a : Uploaded with[/url]ImageShack.us Screen z Ustawień TP-Linka Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimasek Napisano 15 Września 2013 Zgłoś Napisano 15 Września 2013 Zmień adres IP TP-linka na 192.168.2.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...