Skocz do zawartości
Marol397

Brak dostępu do internetu - konfiguracja d-link dir 300 dd-wrt

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko Dołączona grafika
Mam problem ponieważ nie mam internetu jak mam podłączone to tak:
Modem >router> komp
Modem> komp wszystko działa Dołączona grafika
Jestem w tym totalnie zielony więc prosiłbym o wyrozumiałość Dołączona grafika
Router to D-link dir300 na dd-wrt

I jakieś tam screeny:
 

IP modemu : 192.168.1.1

 

Jeśli router ma adres 192.168.1.1 i modem również to należy zmienić ip routera na np: 192.168.2.1 ?

 

Zmieniłem adres router na 192.168.2.1

http://zapodaj.net/d....html>4.png</a>

http://zapodaj.net/a....html>5.png</a>

http://zapodaj.net/3....html>6.pna</a>

http://zapodaj.net/0....html>7.png</a>

 

Po zmianie ip zauważyłem, że w prawym górnym rogu pojawiła się poprawna godzina.

 

Modem http://zapodaj.net/0...885397.png.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Modem nie może mieć IP klasy C - to jest modem z routerem. 

Daj screena z zakładki LAN 'modemu'

Co chcesz osiągnąć - chodzi tylko o AP w tym dir300 (chesz tylko wifi)?

 

W tym momencie chcesz zrobić podwójnego nata, co nie ma sensu (no dobra, w świetle ostatnich masowo znajdowanych dziur w routerach orange i UPC może i ma).

Prawdopodobnie najlepiej będzie dir300 połączyć z modemem używając portu LAN, nie WAN, ale nie wiem, jaka jest maska sieci na LAN modemu multimedii - nie znam ani sprzętu, ani providera, ani jego polityki. Jeżeli ta sieć ma maskę 30bit i nie da się jej edytować, trzeba będzie robić drugiego nata, a Ty lepiej przeczytaj umowę, czy możesz podłączać więcej niż jednego kompa bez aneksu do umowy i dopłaty - takie cuda się zdarzają :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na D-linku chcę, aby można było podłączyć lan'em do komputera oraz by rozsyłał wi-fi.

Screen z modemu to ostani link z mojego poprzedniego postu :)