Skocz do zawartości
Sliwka69

Wymiana dysku twardego w laptopie...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Posiadam dość już wiekowy Laptop IBM ThinkPad T40... Chcę spróbować samodzielnie wymienić w nim dysk... Dysk zakupiłem poprzez Allegro, bo jest do dysk Ata 80 GB Toshiba HDD... Proszę więc o pomoc na forum i podpowiedż jak tez to zrobić... ? Największym problemem jest dla mnie wgranie systemu operacyjnego Windows XP, który mam zainstalowany obecnie... Na nalepce pod spodem laptopa znajdują się dane licencyjne Windows XP... Jak więc zrobić, aby system wgrany na obecny dysk wgać/przenieść na nowy dysk... ? Mam także dysk zewnętrzny, na który skopiowałem Kopię zapasową wszystkiego co znajduje się na obecnym dysku, ale czy w owej kopii zapasowej jest także system operacyjny...? Serdecznie proszę o pomoc w najprostszym języku bez fachowych określeń, bo jestem jeszcze nieco zielony... Z góry dziekuję! :) Krzysztof (Sliwka69).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz w google wpisujesz jak zainstalować win xp. Kolejna pomocna fraza też w magicznym google jak skopiować win xp. Jeśli tego nie ogarniasz... to polecam wpisanie podobnych frazesów na youtube to jeszcze ci na filmiku pokażą i za ręke poprowadzą. W razie jeśli nie dasz rady pisz na forum.

 

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×