Skocz do zawartości
Camils

zestaw z Allegro za 1200zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Ostatnio na Allegro pojawił się całkiem interesujący zestaw za 1200 zł.

Ja nie znam się zbytnio na kompaterach, ale wydaje mi się, że jest całkiem niezły jak na taką cenę.

Czy mogę prosić o waszą opinię na temat owego zestawu?

link: http://m.allegro.pl/komputer-4x42ghz1000gb4gb-hd8570gratis-usb-30-i4473452200.html

 

Chciałbym jeszcze zauważyć, że komputer będzie typowo do gier.

Edytowane przez Camils

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słaby procesor, słaba grafika, dysk Seagate'a, nie wiadomo jaki zasilacz - lipa, lipa, lipa, imho nie warto.

Zasadniczo nie kupuje się gotowych zestawów z Allegro. Komputer najlepiej złożyć samodzielnie, albo przynajmniej we własnym zakresie dobrać komponenty.

W jakie gry chcesz grać, przy jakich detalach i rozdzielczości oraz jaką kwotę masz do przeznaczenia na zakup sprzętu?

Edytowane przez AragornPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@reyden

A czy na takim zestawie co proponujesz poszło by mi GTA V lub battlefield 4?

 

Mój budżet wynosi 1200zł i zależy mi na grach które właśnie wymieniłem. Nie musi rzecz jasna chodzić na najwyższych detalach, ale chociaż na średnich/standardowych.

Na stanie mam zasilacz 600W więc to można odliczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GTA V jeszcze nie ma i nie są znane wymagania gry .

 

Możliwe że podany zestaw wraz z HD5770 pozwoli uruchomić GTA V na minimalnych ustawieniach , z BF4 będzie podobnie - powinien ruszyć na minimum .

 

Z R7 260X z posta tesela może BF4 ruszy na medium .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem - do płynnej gry w ww. gry w detalach medium+ i FHD przydał by się I5 i karta pokroju R9 270 .

 

Tyle że sam procek to koszt 650+ zł , R9 270 nówka to drugie tyle .