Skocz do zawartości
sequndos

Dying Light

Rekomendowane odpowiedzi

W piątek, 30 stycznia polska premiera gry Dying Light - rodzdima produkcja od Techlandu. Połączenie survival horroru i FPP. Jakie są wasze oczekiwania, obawy i przewidywania co do tego tytułu? Użyto tego samego silnika co w Dead Island. 

 

Na gameplayach gra prezentuje się zachęcająco - gameplay

 

Trailer premierowy -

 

A dla prawdziwych fanów tych klimatów stworzono forum - http://dyinglightgame.com/

 

Osobiście jestem ciekaw co ciekawego chcą nam zaoferować. W szczególności co do różnorodności questów i systemu walki (ilość opcji uśmiercania zombie).

 

Krótki Opis - Dying Light to pierwszoosobowy survival horror spod ręki polskiego studia Techland. Wcielamy się w nim w rolę jednej z osób ocalałych z epidemii nękającej metropolie, za wszelką cenę próbując przetrwać w świecie opanowanym przez zombie.

 

Fabuła. W Dying Light wcielamy się w rolę wybranego z czterech bohaterów, którzy próbują przetrwać w metropolii opanowanej przez zombie. Wzorem filmu "Jestem legendą" rozgrywka jest podzielona na cykliczne pory dnia (kiedy ulice są wolna od zombie) i nocy (gdy zombie atakują z całą siłą). Główny wątek fabularny, polegający na ewakuacji, zostaje rozbudowany przez opcjonalne zadania poboczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Giera jest ciekawie zrobiona - po wyjściu z siedziby - patrzę w lewo 80% obciążenia GPU i 45 FPS, patrzę w prawo 99% obciążenia GPU i 80 FPS :>

Uff to dobrze że na 980 tak jest, bo jakby to ktoś na 970 tak napisał to by zaraz było że to wina pamięci:D

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ktos ma problem z naglymi randomowymi spadkami fps do ok 5-10fps to u mnie pomoglo wylaczenie nVidia DOF. Teraz chodzi plynnie na maksymalnych.

 

EDIT:

 

Jednak to chyba nie DOF, a suwak zasiegu widzenia. 

Edytowane przez logimen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko włączone i wysokie i kiedy mam ustawioną wysoką jakoś tekstur zżera 3300MB ramu grafy, całe 8GB RAMU systemu i jak przeskakuje na plik wymiany to zaczyna się dramat. Zmiana jakości tekstur na średnie powoduje zajęcie ramu karty na poziomie ok. 2200MB i zostawia ok 2GB wolnego RAMu dając płynne 50-70FPSów. Rozdziałka 2560x1080.

 

i5-2500k@4,2 - 8GB - P67 - GTX970

 

Ciekawe czy to zoptymalizują. Inna sprawa, że różnica między ustawieniem tekstur na średnie a wysokie podczas gry jest symboliczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, 8gb to wystarczająco. Ja mam teraz 8 i nie zamierzam tego zmieniać z powodu z[ciach!]ej optymalizacji w jednej grze. Po prostu nie będę grać w takie [ciach!]a tak samo jak nie będę kupować gier od ubisoftu.

Jakoś Crysis który działa i wygląda o niebo lepiej nie potrzebuje 16gb ramu, tak samo jak inne gry.

No ale wy idźcie do sklepu po kolejne gry, od kolejnych producentów którzy was robią w ch.

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16GB to inwestycja w przyszłość. W dodatku gry z otwartym światem, zawsze potrzebują więcej RAM.  Natomiast samo DL, to całkiem fajna gra, po 4h obcowania, o wiele bardziej mi się podoba niż Dead Island. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, 8gb to wystarczająco. Ja mam teraz 8 i nie zamierzam tego zmieniać z powodu z[ciach!]ej optymalizacji w jednej grze. Po prostu nie będę grać w takie [ciach!]a tak samo jak nie będę kupować gier od ubisoftu.

Jakoś Crysis który działa i wygląda o niebo lepiej nie potrzebuje 16gb ramu, tak samo jak inne gry.

No ale wy idźcie do sklepu po kolejne gry, od kolejnych producentów którzy was robią w ch.

 

Bo crysis nie był portem z konsol tylko grą pisaną wyłącznie dla pc, teraz już takich praktycznie nie robią także albo pogodzisz się z faktem kiepskiej optymalizacji nowych produkcji albo zainwestuj w konsolę, wyjdzie taniej i mniej nerwowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rzadko kiedy wykorzystuje 7gb, tylko w niektórych lokacjach. Według testów 8gb jest wystarczające. Polecam wyłączyć przeglądarkę podczas grania :) Mam jeszcze kostkę Goodrama 4gb może mi się nie pogryzie to sprawdzę efekty, i zamieszczę rezultaty.

http--www.gamegpu.ru-images-stories-Test

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę...dlaczego ta cudna gra się wysypuje po 10min? W/g afterburnera zżera mi 4GB ramu i... 7GB pagefile (z tym wyjątkiem że w systemie przydzieliłem tylko marne 1024MB na swap O_o )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższej grze w kilku przypadkach: gdy zaczniemy rozmowę z npc, gdy złapie nas zombi, gdy opluje nas zombi. przy przechodzeniu gry do "cut scenki"

 

Niestety przy 8GB ramu i 4GB Vram(3,5GB), pf to obowiązek w dzisiejszych grach: Wolf, Evolve, DL, DR3 - tylko ram mi się wywaliła z powodu braku ramu, COD:AW, Middle-earth: Shadow of Mordor i.t.d...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...