Skocz do zawartości
Zolo

Komputer do gier, budżet 6000 zł.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jest to mój pierwszy post na forum chodź odwiedzam je już od kilku miesięcy monitorując gotowe zestawy i myślę, że w końcu nadszedł czas, żeby założyć swój temat i poprosić o radę. Swój ostatni komputer kupiłem około 6-7 lat temu więc raczej nie znam się na nowinkach i przez ten cały czas komputer służył mi raczej bezawaryjnie oprócz jednej przygoty z zalaniem z winy mojego dostawcy internetu(została wymieniona płyta główna na jego koszt). Mój maksymalny budżet to 6500zł jednak nie chciałbym go zamknąć w okolicach 5500-6000zł razem z obudową i ewentualnie przekroczyć go jeśli wydajność znacznie wzrośnie i będzie to opłacalne. Dodam tylko, że nie mam bladego pojęcia o podkręcaniu i na chwilę obecną nie mam zamiaru się za to brać, zależy mi aby komputer posłużył mi długie lata. Nie mam żadnych podzespołów, które można wykorzystać.

Osobiście zastanawiam się nad proponowanym zestawem z morele za 5200zł, warto w nim coś wymieniać? Jaką wybrać obudowę dodam, że zależy mi na ciszy. Myślę nad wymianą karty graficznej z Palita na MSI zyskując dodatkowy rok gwarancji, większość podzespołów ma 36 miesięcy więc i karta graficzna będzie miała tyle samo co będzie się ze sobą pokrywało.

No cóż, to chyba wszystko, z góry dziękuje wszystkim za wasze odpowiedzi w temacie i rady, pozdrawiam! :)

Edytowane przez Zolo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach