Skocz do zawartości
xalen~

Chłodzenie do i7 6700K

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jak w temacie. Potrzebuję chłodzenia do HighEndowej platformy do OC. Cena nie gra roli. Do starej i5 2500K miałem noctuę NH-D14 i sprawdziła się znakomicie. Teraz rozwazam nh-d15 lub dobre WC. Nie mam doświadczenia z WC - czy wymaga więcej czasu niż AC (Czyszczenie, konserwacja) ? Jakieś propozycje doświadczonych userow ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nh-d14 w zupełności się nada. 

 

jeżeli chcesz nh-d15 to w wersji S do tego w razie potrzeby dokupisz sobie drugi wentylator. 

 

nie polecam żadnych AIO - generalnie to kiła i mogiła. niby w testach wydajnościowo potrafią przegonić nh-d15 ale okupione jest to głośną pracą zarówno pompki jak i wentyli. Poza tym w takich układach z biegiem czasu odparowuje płyn przez co pompa zaczyna pracować jeszcze głośniej. do tego istnieje ryzyko wycieku i zalania całego kompa. 

 

fajnie to wygląda ale nic poza tym. na http://overclock.pl/przetestowali wiele układów AIO. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze pytanie czy montaż chłodzenia pod socket 1151 jest taki sam jak pod 1150 ? Czy wymagane są jakieś dodatkowe elementy ? Bo póki co, sklepowo nie jestem w stanie znaleźć działu stricte "AC/WC for 1151". Hm ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×