DamianS20171 Napisano 13 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 13 Lipca 2016 Witam, przedwczoraj została przeprowadzona cesja i od tej pory mam problem z internetem (dostawca Orange). Generalnie mam dostęp do internetu ale próbując połączyć się z wieloma stronami ukazuje mi się błąd taki jakbym był podłączony do sieci ale bez dostępu do internetu. Mogę się połączyć z fb, Google, yt itp., ale np na forum purepc już nie umiem. Piszę to z innego urządzenia w tej samej sieci. Problem dotyczy tylko mojego PC. Podłączony jest przez LAN. Inne urządzenia działają bez zarzutu. Do usług typu steam także nie mam dostępu. Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adikss Napisano 14 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 14 Lipca 2016 Urządzenia które mają internet to działają po wifi? Resetu routera próbowałeś? Kabel nie jest gdzieś przebity, uszkodzony itp? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmiechuKamil Napisano 14 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 14 Lipca 2016 To tak, jakby problem z DNSem. Spróbuj spingować te adresy, które są nieosiągalne z poziomu przeglądarki. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianS20171 Napisano 14 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 14 Lipca 2016 Obojętnie czy pozostałe urządzenia podpięte przez LAN czy do fi. One działają normalnie. Kabel ruszany nie był ale zobaczę na innym. Pingowalem te adresy, które nie działają i tak też ich nie pinguje. Probowalem ustawić dns statyczny, ale nic to nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmiechuKamil Napisano 14 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 14 Lipca 2016 (edytowane) To jeszcze dla pewności wyczyść cache DNS (ipconfig /flushdns) i odśwież IP (ipconfig /release, ipconfig /renew). No i reset routera też nie zaszkodzi zrobić. Edytowane 14 Lipca 2016 przez SmiechuKamil 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianS20171 Napisano 15 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 15 Lipca 2016 Zrobiłem i niestety dalej nic. Jakieś jeszcze pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 15 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 15 Lipca 2016 ale co zrobiłeś? W takim razie przygotuj odpowiednie logi i załóż temat w dziale centrum bezpieczeństwa. Jakimś av czy MBAM możesz też przeskanować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmiechuKamil Napisano 18 Lipca 2016 Zgłoś Napisano 18 Lipca 2016 No to jeszcze możesz sprawdzić, czy nie masz jakiegoś proxy w przeglądarce ustawionego (sprawdź też w ustawieniach IE) albo jakichś dziwnych wpisów w pliku hosts. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...