Skocz do zawartości
Big Boss

AMD 8320 WC

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ponownie.

W zwiazku z tym ze moj BeQuiet Dark Rock TF nie daje rady z podkreconym 8320 zastanawiam sie nad chlodzeniem wodnym. Niestett, jestem totalnym laikiem jezeli chodzi o LC. Chcialbym zaczac od prostego, gotowego zestawu na CPU ktory po nabraniu wprawy moglbym rozbudowac na GPU, RAM itd. Przegladalem oferty firmy Alphacool ale wybor ogromny i nie wiem ktory zestaw wybrac. Co mozecie polecic? Chcialbym isc bardziej w strone wydajnosci niz efektu.

Obudowa to Zalman H1 Big Tower.

PS: Nie zostaje na starej platformie, wraz z premiera ZEN'a zamierzam zrobic przesiadke wiec mysle o zestawie na przyszlosc.

Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załóżmy, że ZEN nie będzie grzałką i takie chłodzenie okaże się zbędne. Po co iść teraz w koszty i wywalać na bezsensowne roziązanie AiO? Czekaj cierpliwie.

 

P.S> teraz zauważyłem ile kosztuje to guano chłodzenie, które masz obecnie. nieporozumienie. Zamiast Faildozera by ci starczyło na i5K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalozmy ze ZEN bedzie grzalka :) 8320 nie taki straszny jakim go maluja. Skyrim chodzi, Wiedzmin tez, GTAV tez ladnie smiga. Chlodzenie z BeQuiet kupilem bo fajnie wygladalo na slupkach. Tak jak I5k w porownaniu do 8320. Rzeczywistosc swoje zweryfikowala. Nie twierdze ze produkt AMD jest lepszy czy wydajniejszy ale kwestia doboru procesora pozostaje jedynie w moim osadzie. Poki co jestem zadowolony.

Koszty o jakich piszesz to moja prywatna sprawa. Chcialem zapytac jaki zestaw mozecie polecic: a nie czy warto wydawac swoje pieniadze na LC. Zestawu LC zamknietego nie chce.

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach