Skocz do zawartości
deamian_pl

Monitor Asus ROG PG248Q - samoczynny restet do uustawień fabrycznych po wyłączeniu komputera

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kłopot, z którym nie mogę sobie poradzić. 

 

Od kilku dni mój monitor od ASUSA (ROG PG248Q) restartuje się sam do ustawień fabrycznych po wyłączeniu komputera (monitora nie wyłączam, zawsze jest w trybie czuwania). 

Najbardziej wkurza funkcja widoczna na filmiku który nagrałem, wcześniej nie uruchomiła się ani razu 

https://youtu.be/8-xykI4BNTI

 

Czy to może mieć coś wspólnego z którymś z tych ustawień monitora, widocznych na zdjęciu ? Nie za bardzo wiem jak mam je rozumieć, a w instrukcji nie znalazłem o tym słowa: 

 

 

Jeśli wyłączam komputer na pół godziny, to mogę mieć pewność, że przy ponownym uruchomieniu wszystkie ustawienia wrócą do fabrycznych. 

 

Przepiąłem kabel Displayport do drugiego wyjścia w karcie graficznej, nie pomogło. 

post-205395-0-03298000-1478344289_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja:

 

1. Z problemem niestety nie udało mi się samodzielnie poradzić. Przestawianie ustawień, wymiana kabla DP, zmiana gniazdka z którego zasilałem monitor - Nic nie pomaga. Odłączenie źródła sygnału na czas dłuższy niż kilka minut resetuje monitor do ustawień fabrycznych. 

 

2. Infolinia Asusa i przygotowanie ich pracowników woła o pomstę do nieba. Dodzwoniłem się na infolinię, wybrałem tonowo dział monitory. Po chwili pracownik niezbyt uprzejmym tonem wskazał mi, że połączyłem się z działem routery a nie monitory i że może przełączyć mnie dalej. Oczywiście w trakcie przełączania rozmowa została przerwana (ze strony infolinii). Ponownie wybrałem numer, tonowo przeskoczyłem do działu monitory. Znowu sytuacja ta sama - dział monitory jest tak naprawde działem routery, znowu obrażony pracownik, łaskawie mi pomógł i przełączył rozmowę do "właściwego" działu Udało się przełączyć, po czym uwaga... pracownik pomocy technicznej działu monitory powiedział mi "nie mamy problemów i zgłoszeń z monitorami, nie udzielę Panu żadnej informacji telefonicznie, nie mogę omawiać z Panem usterki telefonicznie,  może pan  sobie zamówić Kuriera przez internet, odbierze od Pana monitor do naprawy gwarancyjnej w naszym serwisie. Czas naprawy to do 45 lub do 90 dni w uzasadnionych przypadkach. Zwykle szybciej. Czy mogę Panu pomóc w czymś jeszcze ?" 

 

2.Monitor wraca dziś do sprzedawcy, uprawnienia konsumenckie idą w ruch. Zobaczymy. X-kom dotychczas był przeze mnie bardzo pozytywnie oceniany. Sprawdzimy jak sobie z tym poradzą. Zwracam się o wymianę produktu na nowy. 

 

 

Podsumowanie na chwilę obecną: jakość obsługi Asusa skutecznie zniechęciła mnie do marki. Powiedzenie "pierwszy produkt sprzedaje salon, reszta serwis" sprawdza się również tutaj. ;-) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj deamian,

Twoje doświadczenia z nasza infolinią z całą pewnością nie odpowiadają naszym standardom i najmocniej przepraszamy za sytuację z jaką miałeś nieprzyjemność się spotkać.


Czy zechciałbyś przesłać na mail podany poniżej adres email numer telefonu z którego dzwoniłeś, abyśmy mogli przeanalizować ten przypadek?

Podaj proszę informację, na jakim etapie jest teraz Twoja sprawa, jeżeli nie zwróciłeś jeszcze sprzętu do sprzedawcy skontaktujemy się z Tobą i sprawdzimy, czy można tu jeszcze zrobić coś poza wysyłką na serwis (który w żadnym wypadku nie może trwać więcej niż 45 dni, a średni czas naprawy to około 7 dni roboczych).




Pozdrawiam,

Artur Mariański

Call Center Leader

ASUS Polska


Email: artur_marianski@asus.com

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj deamian,

 

Twoje doświadczenia z nasza infolinią z całą pewnością nie odpowiadają naszym standardom i najmocniej przepraszamy za sytuację z jaką miałeś nieprzyjemność się spotkać.

 

 

Czy zechciałbyś przesłać na mail podany poniżej adres email numer telefonu z którego dzwoniłeś, abyśmy mogli przeanalizować ten przypadek?

 

Podaj proszę informację, na jakim etapie jest teraz Twoja sprawa, jeżeli nie zwróciłeś jeszcze sprzętu do sprzedawcy skontaktujemy się z Tobą i sprawdzimy, czy można tu jeszcze zrobić coś poza wysyłką na serwis (który w żadnym wypadku nie może trwać więcej niż 45 dni, a średni czas naprawy to około 7 dni roboczych).

 

 

 

 

Pozdrawiam,

 

Artur Mariański

 

Call Center Leader

 

ASUS Polska

 

 

Email: artur_marianski@asus.com

Szanowny Panie,

 

Wyjątkowo doceniam założenie przez Pana konta w celu udzielenia odpowiedzi.

Ogromny plus tak dla Pana jak i dla Asus Polska, w imieniu którego Pan pisze.

Gratuluję zaangażowania, udało się Panu mnie trochę "ugłaskać". 

Wysłałem Panu wiadomość na podany adres mailowy.

Pozdrawiam !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AKTUALIZACJA 06.12.2016

 

Wszystko wskazuje na to, że nie bez powodu nikt nie znał rozwiązania - otrzymałem dziś pismo z X-Kom - zgłoszone roszczenie zostało uznane za zasadne.

 

Podobno zgodnie z informacja z serwisu (X-kom wysłał monitor do serwisu zewnętrznego, zakładam że chodzi o Asus Polska), wymiany wymagała płyta główna monitora.

 

Monitor podobno będę miał w swoich dłoniach w przeciągu 48h.

 

Temat prawdopodobnie rozwiązany (uwierzę jak zobaczę).

 

Los tematu do decyzji admina - nie mam nic przeciwko temu aby został zamknięty :-)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...