Adrian1325 Napisano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2017 Witam serdecznie. Od paru dni próbuję uporać się z problemem braku obrazu po instalacji sterowników karty graficznej. Po włączeniu komputera normalnie pokazuje mi menu BIOSu i pasek ładowania systemu. W momencie gdy powinien pojawić się napis "Zapraszamy" ekran pozostaje czarny i po chwili cały ekran świeci na zielono. Po wejściu w tryb awaryjny system i obraz działają bez problemu. Nie pomagały żadne półśrodki więc przystąpiłem do formatu systemu. Po instalacji Windowsa oraz wszystkich sterowników oprócz karty graficznej komputer działa bez zarzutu. Jednak po instalacji sterowników do grafiki i restarcie systemu problem wciąż pozostaje taki sam. Sterowniki oczywiście pobrałem najnowsze od producenta. Nie pomogła również zamiana kabla i portu w karcie na inny. Zanim zainstalowałem sterowniki do karty graficznej utworzyłem punkt przywracania systemu. Po skorzystaniu z tej opcji komputer ponownie uruchomił się bez problemu jednak ponowna instalacja sterowników daje takie same objawy. Obawiam się jakiegoś uszkodzenia karty. Oto konfiguracja komputera: -Windows 7 Home Premium 64 -Płyta główna ASRock H81M -Zasilacz Corsair CP-9020049-EU -Procesor Intel Core i5-4440 -Pamięć Team Group Vulcan DDR3 2x4GB -Karta graficzna: ASUS Radeon R9 270X 2GB DDR5 -Dysk Seagate ST1000DM003 Pragnę dodać że komputer w takiej konfiguracji działał bez zarzutu przez 2,5 roku. Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat tego problemu i co jeszcze mogę zrobić zanim zacznę robić przeszczep do innego komputera. Dziękuję oraz pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 12 Stycznia 2017 http://forum.purepc.pl/topic/374715-windows-10-nie-działa-na-nowym-ssd/?p=4036539??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adrian1325 Napisano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2017 Niestety to nie to. Zanim napisałem ten temat testowałem działanie karty na różnych konfiguracjach, TV i monitor na raz, osobno, na różnych przewodach (HDMI, Display Port, itp.) i nadal daje takie same objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaus Napisano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2017 Starsze sterowniki próbowałeś? Może jakiś błąd w najnowszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adrian1325 Napisano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Testowałem na oryginalnych z płytki dołączonej do karty i również te same objawy. Dzisiaj przełożę kartę do innego komputera i zobaczę czy dalej problem będzie taki sam. EDIT@@ Moje obawy się potwierdziły, po przełożeniu do innego komputera karta ma dokładnie takie same objawy. Jednak właśnie znalazłem informację że na kartę udzielana jest 3 letnia gwarancja więc jeszcze uda mi się zmieścić w terminie żeby ja odesłać. Dzięki za pomoc :) W razie rozpatrzenia gwarancji zostawię wiadomość jak potoczyły się dalsze losy. Pozdrawiam. Edytowane 14 Stycznia 2017 przez Adrian1325 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...