Skocz do zawartości
cross099

Wydajny laptop max za 4000 do Grafiki Renderingu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Jestem aktualnie posiadaczem Della Inspirona 7720 w którym wysiadła płyta główna chyba. Serwisy go nie chcą naprawić.

I otóż pojawia się mój problem chce sie rozejrzeć i zorientować jak wygląda sprawa nowego laptopa.

W dellu miałem procesor Intel Core i7-3610HQ 8GB ramu 120GB SSD 1TB HDD grafika Nvidia 650 która od 2 lat nie działała.

 

Szukam laptopa który będzie nie mniej wydajny niż Dell i da sobie radę z grafiką (Autocad Blender Photoshop) z programowaniem w Visual Studio i od czasu do czasu renderem filmów (Adobe Premiere, Sony Vegas). Gry to rzadkość . Jestem studentem informatyki na Politechnice i fajnie jakby ten laptop jakoś posłużył miałem kilka na oku laptopów ale niestety z procesorem niskonapięciowym i nie jestem do nich do końca przekonany. Nie będę zarzucał tutaj propozycjami poczekam co wy mi polecicie :)

 

Laptop mógłby być troche bardziej przenośny niż ten poprzedni trochę Ciężki był niestety. I działać trochę dłużej na baterii. Nie oczekuje 17 cali :) Może być mniej nawet te miniaturki 13-14 calowe wchodzą w grę o ile dadzą radę wydajnościowo.

 

Cena jaka jest maksiumum to 4000zł ale fajnie by było jakbyśmy trochę z niej zeszli.

 

Laptop może być bez systemu a nawet bez jakiś dysków (mam HDD i SSD na SATA 3 po poprzednim) może być używany o ile będzie na gwarncji ale wolałbym nowy. Niech ma też 2 zatoki na dyski

 

Jakieś pomysły? Dzięki za wszelkie sugestie.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez cross099

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rendering leciał przez procka czy przez kartę ?

 

W kwestii cepa - I7 7700HQ / 7820 HQ lub HK albo 7920HQ , opcjonalnie starsze Skylake - I7 6700HQ/6770HQ/68xxHQ/69xxHQ .

 

Chyba że zjechać do poziomu 4-rdzeniowych I5 , będą trochę wolniejsze niż I7 ale też tańsze .