Skocz do zawartości
Qobal

Komputer do Gier za 5500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zwracam się z uprzejmą prośbą o radę w zakupie komputera do Gier za około 5500 zł.

 

Sugerowałem się proponowanymi konfiguracjami dostępnymi na tej stronie i poniżej to co obecnie mam na oku oraz moje pytania:

 

1. Procesor: Intel I5-7600K

 

Widziałem wiele zestawień i sugerują one właśnie ten procesor ? Proszę potwierdzić czy faktycznie jest to do dobry mid-range procek. Czy warte brać pod uwagę jakieś inne opcje ? Spotkałem się z opinią że opłaca się AMD Ryzen 5 1600 ( ale w testach gier Intel wypada lepiej )

 

2. Grafika: Asus Geforce GTX 1070 STRIX

 

Czy jest to najlepszy model GTX 1070 ? Czy istnieje lepsza alternatywa ? Sugerowano mi modele Gigabyte ( osobiście nie wiem co tu wybrać najlepiej ). Czy opłaca się dopłacać za GTX 1080 ?

 

3. Płyta Główna: Gigabyte GA-Z170-GAMING K3

 

Tu jestem kompletnie zielony. Czy jest to zadowalająca płyta pod tą konfigurację ?

 

4. RAM: G.Skill Ripjaws V 3200MHz CL15

 

Tu raczej jestem zdecydowany 

 

5. Zasilacz: Corsair CS650M 650W

 

Podobno dobry zasilacz, a wiem że na tym nie warto oszczędzać.

 

6. Chłodzenie: Silentium PC Fortis

 

Proszę o radę - wydaje mi się OK.

 

7. SSD: ADATA 256GB

 

Proszę o radę ( myślę że 256GB wystarczy )

 

8. HDD: WD 1TB 7200obr 64MB BLUE

 

Myślę, że jest ok, ale podobno bardzo głośny ?

 

9. Case : ?

 

Proszę o radę jaki pudło do tego ? Jako, że ten build kosztuje już dosyć sporo ( to są dla mnie dość duże pieniądze ) to nie chcę to przepłacać ( 400 zł wydaje mi się dużo Case ).

 

Podsumowanie: Myślę, ze nie zapomniałem o niczym.

 

Dodatkowe info / pytania:

 

1. Nie zamierzam raczej bawić się w podkręcanie