aqua Napisano 20 Czerwca 2017 Zgłoś Napisano 20 Czerwca 2017 (edytowane) Mam problem, ale nie potrafię dokładnie określić jego przyczyny.. W Kwietniu Orange miało awarię, gdzie linia automatycznie zjechała na 1.5 mb/s. Obecna prędkość to około 2.5 mb/s. Od tamtej pory codziennie wyrzuca mi internet.. Wygląda to tak, że jak brat włącza swój komputer to automatycznie wyrzuca internet od kilku sekund do kilku minut, nie ma reguły.. Z tego co już się orientuję to router ma problem z rozdzielaniem ip i wyrzuca internet.. Po prostu: no connected. Ale linia jest w porządku przynajmniej w ustawieniach tak pokazuje. Sterowniki są najnowsze wgrane, oba PC podłączone są kablem. Co zrobić, nie mam pomysłów.. Model routera to edimax. Umowa do 10 mb/s. Edytowane 20 Czerwca 2017 przez aqua Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ancient Napisano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Napisano 21 Czerwca 2017 Wykonaj: 1. Aktualizacja oprogramowania routera 2. Reset do ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja routera. 3. Jeżeli problem będzie dalej występował to, wklej screeny z konfiguracji routera, adresacje IP urządzeń w sieci, i wyniki polecenia "ipconfig \all" z przed i po awarii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...