Skocz do zawartości
SOUNF

Transcend StoreJet 25M3 1TB - problem, awaria dysku?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

posiadam dysk zewnętrzny Transcend StoreJet 25M3 1TB. Od pewnego czasu nie można zgrać/wgrać danych z/na dysk. Po podłączeniu dysku widoczne są foldery, ale niestety po wejściu do danego folderu nawet zdjęć nie można przeglądać w postaci miniaturek. Dysk "działa" jakby bardzo wolno... Czasami eksplorator przy przeglądaniu zawartości dysku potrafi się zaciąć zupełnie (kręci się niebieskie kółko, komunikat: brak odpowiedzi nad ścieżką w eksploratorze). To samo dzieje się niezależnie do portu USB 2.0 oraz USB 3.0. Korzystam z WIN 7.

Czy ma ktoś pomysł jak można sobie z tym poradzić lub dokładniej zdiagnozować problem? Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dysk ma jeszcze gwarę czy nie ?

 

Jak nie ma gwary to rozbierz go i podłącz go natywnie do portu SATA w kompie , o ile przejściówka SATA-USB nie jest przylutowana na stałe .

 

Nie wiadomo czy to problem z samym dyskiem czy tylko z przejściówką USB lub zasilaniem z USB .

 

Możesz też skominować huba USB z aktywnym zasilaniem , może coś pomoże .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...