Skocz do zawartości

whatever

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    sex drinks and metal

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

whatever's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputacja

  1. Porównywałem właśnie ALC 1220 z Asrocka z270 extreme4 do Auzentech X-FI Forte. ALC 1220 brzmi przyzwoicie, niczym nie zachwyca, ale też ciężko się do czegoś przyczepić. Można spokojnie go używać bez traumy w połączeniu z głośnikami. Natomiast w połączeniu ze słuchawkami, które mają sporą rezystancje jest już niestety kiepsko. Przede wszystkim nie ma możliwości wzmocnienia wyjścia front panelu, po za tym trzeba włączyć w sofcie tryb stereo, a mimo tych wszystkich niedogodności efekt zostawia sporo do życzenia. Może w innych płytach jest to lepiej rozwiązane.
  2. Ja miałbym prośbę, żeby ktoś z redakcji przed publikacją sprawdzał artykuły redaktora Tkacza pod kątem językowym, gdyż on sam tego najwidoczniej nie potrafi zrobić. Literówki są stałą cechą jego publikacji, ponadto zdarzają mu się zdania, które poziomem pokrętności zawstydzają translatory.
  3. Nie mam piekarnika :) Już pogodziłem się z zakupem nowej.
  4. Podczas bootowania(w trybie tekstowym) i w biosie zwykle jest czysto, krzaki zaczynają się przy jakiejkolwiek grafice. Na liveCD krzaki. Winda przywrócona z backupa są krzaki, dodatkowo nie wykrywa urządzenia zgodnego ze sterami, żadnych sterów nie idzie skutecznie zainstalować. Na innej grafie jest wszystko ok, więc to na pewno kwestia grafy. Artefakty są głównie białe i się trzęsą i przemieszczają takie jakby zakłócenia, na 1/4 ekranu od potrafią czasami na 1-2 sekundy całkowicie zniknąć jak się tło nie zmienia.
  5. Próbowałem updtejtować stery. W trakcie instalacji komp się zresetował. Stery się nie zainstalowały, za to pojawiły się artefakty.Obecnie Windows nie jest w stanie odpalić żadnych sterów dla mojego 560ti, nie znajduje kompatybilnego urządzenia. Śnieg jest nie związany z moim systemem, mogę zbootować cokolwiek innego i jest tak samo. Zima do póki nie zmienię grafy czy ktoś ma jakiś pomysł?
  6. Czy istnieje możliwość żeby dotychczas nieużyty klucz dajmy na to od 8.1 upgrejdować do 10 bez instalacji i co za tym idzie przypisywania go do konkretnego kompa? Mam taki klucz, ale chciałbym go wykorzystać do aktywacji na kompie, którego zakupię prawdopodobnie dopiero pod koniec roku.
  7. Też mam ten zasilacz w sumie już kilka dobrych lat, na pająku na stole pół metra ode mnie mi nie przeszkadzał, OCZ z którymi miałem okazję obcować od nowości brzmiały przy nim jak odrzutowce, w define r2 w ogóle go nie słyszę. Może w stresie wydaje jakieś dźwięki, ale nie przebijają się one przez grafikę. Upewnij się czy to aby na pewno zasilacz słyszysz.
  8. Jeżeli chodzi o cenę to preferowałbym się w 400zł zmieścić. Więc dylemat chyba zawęża się do Plextora M5S i Samsunga 840, ewentualnie Crucial M4. Plusem samsunga jest chyba najniższa cena i 7mm dzięki czemu ewentualnie kiedyś można go będzie go w jakiegoś lapka upchnąć, aczkolwiek chyba nie rekompensuje to tych kilku GB różnicy w pojemności. Natomiast patrząc na testy Plextor vs Crucial nie widzę jakiejś istotnej wyższości jednego nad drugim, więc chyba wyboru spośród nich powinienem dokonać po prostu na podstawie ceny.
  9. Obecnie mam RAID 0 na 2x320GB Seagate NS, aczkolwiek jakaś rakieta to nie jest, więc rozważam zakup jakiegoś dysku SSD 120GB na system i najważniejsze programy. Kontroler w mojej płycie to ICH9R czyli SATA II, nie przewiduję zakupu dedykowanego kontrolera pod SATAIII więc dysk musi działać z tym co jest. Sprzęt jak w sygnaturze, celem jaki chcę uzyskać jest większa responsywność systemu(czyli np. jak otwieram przeglądarkę z 20 kartami, to chciałbym żeby otworzyła się od razu, a nie po kilku sekundach namiętnego szurania dyskami). Dedukuję, że SATA II jedynie obetnie mi maksymalne transfery. Obiło mi się o uszy, że OCZ potrafią się gryźć z starszymi kontrolerami, nie mam preferencji do firm, zależy mi na niezawodności, ma działać 24/7...zatem jaki dysk wybrać?
  10. Obecnie wykańczam drugiego Logitech'a UltraX Premium, kilku znajomych też ma tą klawiaturę. Z pewnością można powiedzieć, że kultura jej pracy degraduje się z czasem użytkowania. Nie miałem w ręku tego Manhattana i jestem trochę ciekaw, ale wszystkie inne wynalazki, z którymi miałem okazję obcować tego Logitecha co najwyżej wizualnie imitują. UltraX jest prawie idealna...ma dwie wady: wciskając więcej klawiszy jednocześnie potrafi czasem zapiszczeć i uzależnia... szału się dostaje na innych klawiaturach, szczególnie z wysokimi klawiszami, palce gdzieś pomiędzy potrafią wpadać itp... Mysz Logitech G9x, aczkolwiek ze względu na jej kształt, uczciwie polecić ją mogę tylko namiętnym graczom. Steruje się nią precyzyjnie i pewnie, ale niestety okupione jest to tym, że dłoń na niej nie odpoczywa jak na wielu innych myszkach. Sprzęt raczej wyczynowy, a nie rekreacyjny...
  11. Będzie działać. Poza tym możesz wyłączyć obsługę cache, w sumie to chyba nawet na dzień dobry będzie wyłączona...
  12. Orientuje się ktoś czy mając raid0 można w jakiś sposób ustawić bootowanie z dysku, który nie jest raidem? W opcjach bootowania mam do wyboru tylko swoje raid0, cd i removeable dev...
  13. whatever

    OCZ RMA

    Pocztą memki szły do Holandii jakiś tydzień..4 dni później kurier przyniósł mi paczkę ze stanów z nowymi modułami.
  14. whatever

    GeForce GTX 560

    Marża dystrybutorów, podatek od nowości(nakładają również dystrybutorzy) i dopiero marża sprzedawców, która wbrew powszechnym opiniom akurat nie jest wysoka.
  15. whatever

    OCZ RMA

    Istotnie trzeba czekać. Dostałem właśnie maila od OCZ generalnie myślę, że jakoś się to potoczy. Pomyślałem sobie jednak, że skoro zrobiłem już ten nowy temat to podziele się przeżyciami..może "potomnym" się przyda Please be advised that the status on your trouble ticket has been changed from Acknowledged to Waiting on Customer with the following comment: ------------------------------------------------------- Comment: Hello Michal, How is the memory not working? Does it not POST? Or does it POST fine but then crash later? What motherboard and CPU do you have? Try clearing the CMOS and then adjust the DRAM voltage to 2.1-2.2, then test each memory stick in the same DIMM slot one at a time. Are you able to get all of the memory sticks working at this voltage? Or do the problems seem to follow one particular memory stick? ------------------------------------------------------- Status changed by: Eric Von Stwolinski ------------------------------------------------------- Regards, ocztechnology@exdesk.com --- Please DO NOT REPLY to this email notification. Please click on the following link below to correspond: Add Comment Thank you. Takie coś dostałem w związku z czym na ostatniego linka wlzałem logując się swoim mailem i tym support ticket id. Napisałem jaki sprzęt i że zdechła jedna kość totalnie. O postępie procesu postaram się informować. Zobaczymy co kryje się pt"lifetime warranty" tym bardziej, że na ramki już chyba wszyscy takie coś dają. Please be advised that a comment has been added to your trouble ticket: ------------------------------------------------------- Trouble Ticket ID: ******** Description: OCZ2N1066SR2GK Comment By: Eric Von Stwolinski ------------------------------------------------------- Comment: We are sorry about the issues you have experienced with your OCZ product. Please provide us with the following information requested below as a comment to your ticket for RMA processing. Reply to this ticket by clicking on the web link at the bottom of this message at your earliest convenience. Please allow up to 24 hours for a response. We will send you full instructions for returning your defective product(s) to us after receiving this form from you. Return shipping information will be provided under your ticket number and you will also receive an e-mail confirmation. If you have any questions please add a comment to your ticket, we will be happy to assist you. **Please provide ALL of the information requested below (if applicable)** 1) The OCZ Part # (starting with OCZ, eg: OCZ2X6672GK). - Serial number - DRAM voltage as tested - Memory timings used - Motherboard model (with chipset and BIOS version) - CPU model 2) Reseller product was purchased from. (Only products that are purchased from authorized resellers will qualify for warranties and service/support.) 3) Mailing/Shipping Address (We cannot ship to PO Boxes). 4) RMA facility you prefer: USA (California), Canada, The Netherlands, or Taiwan. Please keep in mind that OCZ requires a signature at the time of delivery, so please provide an address where there will be someone to sign for the package. Please note: All tickets will be automatically closed after 7 days from the last response. Your RMA and your trouble ticket number are different. Your RMA will still be active until you have been shipped the replacement product even if your trouble ticket has been closed. ------------------------------------------------------- Regards, ocztechnology@exdesk.com --- Please DO NOT REPLY to this email notification. Please click on the following link below to correspond: http://www.exdesk.co...?addcomment=yes Thank you. Więc kolejny add comment i odpowiedzi na pytania. Punkt drugi pominąłem bo mi się niepodobał :) Trouble Ticket ID: ******** Description: OCZ2N1066SR2GK ------------------------------------------------------- Please be advised that the status on your trouble ticket has been changed from Waiting on Customer to In Progress with the following comment: ------------------------------------------------------- Comment: Hello Michal *** Please read the following e-mail carefully and follow all instructions to ensure your RMA is properly received and processed. *** Your RMA number is ******* . Your replacement part number is OCZ2N1066SR2GK. European customers ship to: OCZ Netherlands RMA Dept. Coenecoop 89B 2741 PH Waddinxveen, The Netherlands +31(0)182-624020 *** Once you ship your defective product(s) to us, please feel free to check your RMA status at the link below. RMA status is updated when your product is checked in and again when the replacement product is ordered and shipped. *** *** http://rma.ocztechno.../rmalookup.aspx *** *** Please verify the accuracy of your RMA using this URL. If you notice any errors in your RMA please alert us and we will correct these errors for you. The original OCZ product has to arrive at our warehouse within 30 days after the RMA number is issued. If you are returning a memory kit, you must send in all memory modules in that kit. We cannot replace the memory kit until we have received all of the memory modules for that kit. Be sure to package returned memory in antistatic material, with no tape or other sticky material applied to the memory. If you are returning a PSU please keep the AC adapter. Return all other cables, but keep the AC adapter. Write your RMA number on the exterior of the package using a black marker. Any packages received without an RMA number visible will be returned to sender. Package the product you are returning well by using at least two inches of bubble wrap or foam. Do not directly attach or tape bubble wrap or foam to the product itself. OCZ recommends shipping using a trackable courier, such as Federal Express or UPS. If you ship by USPS, it is highly recommended that you use certified mail. OCZ will not be responsible for lost RMA packages. Do not lose your RMA number we will not be able to track your RMA status without it. Please include a copy of your receipt if available. If you have any other questions, please feel free to contact us. Please print this RMA information sheet and put it in your box so that we can process your RMA more quickly. Your ticket will be closed automatically after 7 days from the last response. The reason we do this is to maintain our database in order to assist our customers in a timely, efficient manner. Your RMA will not be effected by the ticket being closed and will be processed as usual. Your RMA number is different than your ticket number and your RMA will remain active even if your ticket is closed. If you need assistance after your RMA number has been issued please feel free to give us a call or create a new trouble ticket. ------------------------------------------------------- Status changed by: Eric Von Stwolinski ------------------------------------------------------- Regards, ocztechnology@exdesk.com --- Please DO NOT REPLY to this email notification. Please click on the following link below to correspond: http://www.exdesk.co...?addcomment=yes Thank you. Więc dopiero po w tym etapie dostałem numerek rma. Poczta polska 15zł..mam nadzieję, że nie zgubią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...