Cześć,
potrzebuję zakupić kilka komputerów do firmy, służyłyby do podstawowych zadań - Word, Excell, Web Aplikacje, i inne programy biurowe. Wiadomo, że do tych celów budżet nie musi być duży dlatego idealnie byłoby zamknąć się w cenie 2000 zł za sztukę razem z Win 7 Pro i Pakietem Office.
Moje 2 pomysły to zestaw PurePC z października - http://www.morele.net/inventory/info/V3yjO2/
lub zestaw z esc.pl - http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=369_371&products_id=3982
z lekką modyfikacją:
zamiast dysku 1TB, dysk Seagate 500GB o 180zł tańszy,
wyrzucona karta graficzna - 120zł taniej
Razem 1079 zł + 539 zł (Win 7 Pro) + 830 zł (Office 2013 dla firm) = 2448 zł
Który zestaw bardziej byście polecili dla firmy, która raczej prędko nie zmieni tych komputerów? A może da się jeszcze lepszy zestaw złożyć (tańszy)?