Skocz do zawartości

Rodolfo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Rodolfo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. W jakie gry grasz?. W te co ja grywam, a nie są to nowości, taki konfig sprawdza się w zupełności. Szybsze RAMy podciągają fps w miejscach procesorowych i piszę to z doświadczenia, a nie z tego, że ktoś gdzieś napisał. Nie są to wielkie różnice i jeżeli miałbyś dopłacać 200 zł za 16 GB, to nie jest tyle warte. Płyta od Asusa pod P67 ma wyjście na dwa dodatkowe USB3 na przedni panel, więc w sumie 4.
  2. Przede wszystkim zdefiniuj, co to znaczy płynne działanie gry.
  3. Fakt, z tymi kółkami to trochę przesadziłem ;-) . U mnie akurat nie ma różnicy, z kołkami czy bez, bo obudowa z grubych blach, To żeby ogarnąć monitor, wystarczy dalej usiąść i nawet lepiej dla oczu. Parametry fajne, no ale zawsze jest jakieś ale :-). Większy monitor docenisz w Cadzie. Nie mam doświadczenia z Ryzenami, więc w zasadzie nie powiniem się wypowiadać, jedynie to co wyczytałem w sieci. Jeśli zamontujesz chłodzenie proca na dole, to wstępnie podgrzane powietrze puścisz na kartę graficzną. Poprzednio miałem GF 780 o podobnym TDP i niestety nie miło to wspominam, bo 6 14-centymetrowych wentyli ledwo dawało radę. Ale wtedy był trochę inny układ w budzie. Widzę, że jesteś zdeterminowany do swojego zestawu, więc nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć powodzenia ;-)
  4. Wizualnie obudowa bardzo ładna, ale funkcjonalnie dużo gorzej. Trzy wentylatory na dole pchają zimne powietrze na kartę graficzną o TDP 250W. Następnie gorące powietrze leci na chipset, procesor, ram i zasilacz. A zatem zmniejszasz możliwości chłodzenia tych podzespołów. Brakuje chłodzenia dysku twardego, który wręcz może być podgrzewany, przez gorące powietrze, krążące w obudowie. Lepsze rozwiązanie, kiedy zasilacz ciągnie powietrze bezpośrednio z zewnątrz, a powietrze pompowane jest od przodu przez LC i od dołu, do góry, zgodnie z ruchem konwekcyjnym. To chłodzenie procesora nie obsługuje podstawki AM4. Jeśli planujesz poruszanie się po Cadzie, to 24 cale zdecydowanie mało. Większy ekran, więcej szczegółów i nie trzeba co chwilę powiększać, No ale pracowałem kiedyś na 14-ce i oczywiście da się ;-). RAM wygląda ok, ale może nie zagrać poprawnie z tą płytą, na pewno będzie potrzebna aktualizacja BIOSu. Mysz powiem szczerze, że wygląda jak te za 20 zł, więc może nie waro przepłacać ;-p. Czy AMD czy intel raczej kwestia gustu. Intel na pewno nie będzie miał problemu z tymi i szybszymi pamięciami, i na pewno będzie szybszy w Wiedźminie. Dysk SSD ok, twardy też daje radę. Pastę proponuję Ci Noctua NT-H1, ma dobre parametry i dobrze się nakłada. Kołki antywibracyjne możesz wykreślić z listy, niewiele dają przy głośnych wentylatorach. W zestawie brakuje jeszcze klawiatury, kamery i mikrofonu. W sprawach sieciowych niestety nie pomogę.
  5. Rodolfo

    POMOCY! Szumi.

    Widać nie warto kupować sprzętu za prawie 10ciokrotnie większą wartość ;-). Ja nie mam audiofilskiego słuchu i powyżej jakości CD nie słyszę różnicy. A może to kwestia jakości mojego obecnego sprzętu. Kiedy jednak przełączam słuchawki z SB na integrę, to widzę miażdżącą różnicę. Szumy, zniekształcenia i kiepska separacja dźwięku to norma w kodeku.
  6. Rodolfo

    POMOCY! Szumi.

    @bleck55 nie wiem o jakim sianiu syfu po usb piszesz. Ja u siebie poza szumem mojego organizmu, żadnego syfu nie doświadczam, a karta wcale nie była droga. Natomiast integra jakąkolwiek by nie była zawsze będzie narażona na zakłócenia wewnątrz obudowy. Szum może być spowodowany naturalną charakterystyką integry. Te słuchawki true 7.1 to nie są przypadkiem te: https://www.asus.com/us/Headphones-Headsets/STRIX_71/ Bo one mają kartę dźwiękową na usb.
  7. Twój monitor jest ok, jeżeli Ci pasuje :> . Będziesz czuł potrzebę to zmienisz. Na 19-kach pracuję i nie jest źle. Jeżeli chcesz radeona, to bierz RX 470/480. 390, bierze dużo prądu i może się okazać, że masz za słaby zasilacz. Teoretyczne TDP 275 W i tyle też ciepła musisz się pozbyć z obudowy. A więc w praktyce wiatraki na maxa :> .
  8. Zgadzam się z Devil. Co roku coś brałem z morele.net. W tym roku zmienili politykę. Zamawiałem pamięci, ceny zmieniały się co godzinę. Odczekałem na najniższą, zamówiłem i już po południu dostałem telefon, że zmienił im się dostawca itp. oczywiście zrezygnowałem ze zlecenia i nie polecę tych dziadów nikomu. Ale kupowanie w niestacjonarnych sklepach wiąże się z ryzykiem. Zasada jest prosta, jeżeli się nic nie dzieje, to jest ok. Nie rozumiem czemu odradzacie tego Thermaltake, mój sprawuje się dobrze od kilku lat, napięcia też trzyma dobrze. Do tego nie słychać go.
  9. Jeżeli chcesz uświadczyć różnicę to lepiej kup sobie zewnętrzną kartę dźwiękową, DACa albo amplituner. W obudowie komputerowej zawsze są zakłócenia, które wpływają na jakość dźwięku. Wszystko zależy jeszcze czego słuchasz i jakiej jakości. Słabo zrobione mp3 niestety też nie brzmi za dobrze. W systemach od Vista wzwyż, warto także aktywować ASIO, ta karta zdaje się to obsługuje lub WASAPI. XP jeszcze potrafił wykorzystać sprzęt. Wartości w sample rate to po prostu częstotliwości próbkowania.
  10. Konstrukcja pół-pasywna, w zależności jak sobie ustawisz charakterystykę pracy np. w msi afterburner. Standardowo do 60 stopni wiatraki nie obracają się, kiedy już ruszą to do około 40% jest cicho. Miałem ją przez jakiś czas na stole w postaci pająka, więc nie było głośno. Poprzednio miałem Zotaka 780 i tego to już słyszałem w budzie. A tutaj wiatraki z obudowy zagłuszają. Jak wyciszę wiatraki w obudowie, to podnoszę na niej temperaturę i zaczynają się kręcić na niej wiatraki. A tak to przeważnie chodzi jako pół-pasywna, zalezy oczywiście od obciążenia. Maksymalną temperaturę jaką zanotowałem to 71 stopni przy wentylach na 40%, ale weż pod uwagę, że mam dość dobrze wentylowaną obudowę (5 mocnych śmigieł). Generalnie w karcie jest dość dużo plastiku i radiator jest aluminiowy. Karta jest zadziwiająco lekka, ale też duża gabarytowo. Nie wejdzie w każdą obudowę. W wieśku 3 mam około 50-60 fps na ultra z wyłączonym hairworksem, ale zdarzają się mikro-przycięcia. Z włączonym spadają do około 30-50, więc w sumie nie jest źle. Do lepszej płynności można przerzucić na wysokie. Potencjału podkręcania na razie nie sprawdzałem.
  11. W zeszłym tygodniu upadłem na głowę i zakupiłem tą płytę, o której pisze dine344, tj. Asus P8P67. Wymianiłem za starą, również P8P67, która miała uwalony port PCI-Express i dzięki temu uniknąłem kupna nowego procka i pamięci. Płyty są prawdopodobnie nowe, ale noszą ślady testowania, poza tym miała wgrany ostatni bios. I to wynika z opisu płyty. Jednakże jest to płyta do OC. Jeżeli nie chcesz kręcić to nie ma to sensu, lepsza opcja to ta powyżej.
  12. W niektórych państwach masz 60 Hz, więc teoria świetlówkowa odpada.
  13. Wychodzi na to, że do tych gier lepsza będzie nvidia. Nie sugieruj się cenami na morele, bo oni zmieniają ceny, czasami kilkukrotnie w ciągu dnia. I są na tyle beszczelni, że nawet zadzwonią do Ciebie, żeby wlulić Ci coś innego lub droższego. Co roku od nich coś brałem, ale w tym widać zmienili strategię. Ale są jeszcze inne sklepy. Od siebie polecam ten typ: http://www.x-kom.pl/p/323944-karta-graficzna-pci-e-msi-geforce-gtx-1060-armor-oc-v1-6gb-gddr5.html , przede wszystkim nie wymaga mocnego procka, cicha, cewki piszczą powyżej 600 fps, ale w budzie tego nie słychać.
  14. Rodolfo

    GTX 1070 przycinanie gier.

    Tryb preferuj maksymalą wydajność, nie zaniża grafiki, a jedynie sprawia, że karta wychodzi z trybu oszdzędzania energii i daje z siebie ile może. Zwiększa płynność animacji, kosztem większego zużycia energii, co w przypadku 1070 i tak nie jest wysoką wartością. Karta rzadziej schodzi na niższe stany energetyczne (niższe taktowania) i jest to widoczne, jako większa płynność. Chociaż mi osobiście brakuje w sterownikach trybu -> zawsze maksymalna wydajność, żeby karta chodziła zawsze na jednych maksymalnych taktach i wtedy pewnie byłoby bez szarpania ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...