Skocz do zawartości
martinc

Reklamacja Kingstona

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Posiadam Kingstony 1GB 400MHz. Niestety mi padły, a gwarancja sklepowa skończyłą sie. Podobno Kingstone daje gwarancję na pamięci dożywotnią. Czy wystarczy je same wysłać do serwisu w Wa-wie i powinni uznać gwarancję ? Jak ktoś miał podobny problem, to proszę o pomoc. (Jak kupowałem dysk Seagata, to w sklepie kolo powiedział, że w przypadku awarii można wysłać go bezpośrednio do serwisu Seagata bez żadnych papierów).

 

Pzdr

Edytowane przez martinc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...