Trendzik Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 Ostatnio się ostro zdenerwowałem gdy moja mama przyniosła mi jakąś dziadowską białą koszulke, pewnie z rynku. Koszulki te mają tendencje do kurczenia się w praniu, i wyglądają później fatalnie. I tu rodzi się pytanie, czy można kupić porządną białą koszulke, bez nadruków itp. Ja właśnie znalazłem coś takiego: Koszulki nr 1 i Koszulki nr 2 Jak myślicie które będą lepsze ?? Te Top Secret mają mniejszą gramature, chociaż nie znam się na tym, to wydaje mi sie że im większa gramatura tym lepiej, chyba ... co o tym myślicie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camis Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 (edytowane) Najlepsze to Fruit of the Loom :D :) Sa super.... http://www.odjazd.az.pl/sklep/catalog/prod...products_id/416 http://allegro.pl/search.php?string=Fruit+...m&description=1 Mega wytrzymale !!! Gramatura czym wysza tym lepiej , 160 gram/m.kw to sa juz super :) Edytowane 28 Lipca 2005 przez Cmx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sir Afeen Opublikowano 28 Lipca 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2005 fruit of the doom są ok ale nie każde, ja mam 2 rodzaje, jedne nieśmiertelne, nic ich nie zadziera i drugie które mimo, że nie kurczą sie to po kilku praniach wygladają jak paskudy i wywłoki. różnią sie grubością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...