lgolebio Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 Witam Tak jak w temacie. Co będzie najlepszym wyborem w cenie do 150 zł. Słuchawki (jakie ?) czy głośniki (również jakie ??). Kompletnie nie znam się na Audio więc pytanie kieruję do speców. 150 to nie wiele ale dla mnie to w chwili obecnej szczyt możliwości finansowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenot Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 Podstawowe pytanie - do czego? Muzyka, gry? Jaka karta dźwiękowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lgolebio Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 1. Do czego ?? Głównie do słuchania muzyki przy przeglądaniu internetu. Nie jestem jakimś audiofilem. 2. Jaka Karta ?? Zintegrowana z płytą głowną Realtek ALC850 (7.1). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jenot Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 W tej cenie kupisz słuchawki zdecydowanie lepszej jakości niż głośniki. Jaki model - nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter6576 Opublikowano 28 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2006 Najlepszym wyjściem byłoby przesłuchać modele w tej cenie ale skoro nie jesteś wymagający to mozesz zdać się na opinie użytkownikow. Mozesz poszukać na forum bo było już o tym mówione. Ostatnio miałem okazję przesłuchać KOSS UR40 i bardzo mi się spodobały, z reszą jest wiele słuchawek w tej cenie. To tylko taka moja mała sugestia. Na pewno jeszcze Ci ktoś coś doradzi. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...