Skocz do zawartości
Caleb

Geforce 8600 GTS / GT

Rekomendowane odpowiedzi

Moja tez ma 18 cm szerokosci, i na dniach Cie poinformuje. Ale wyczytalem, ze wlasnie do bud 18cm szer. s2 wchodzi na styk ;) wiec nie ma sie co martwic.

Ja uzyskalem w 3dmark 2005 12443ptk, to chyba dobry wynik porownujac z twoim komputerem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no generlanie wchodzi na styk <_<

heheh bardzo trafna uwaga;)

 

 

Edit

Tak nawiasem mówiąc to powiem wam jak się kręcą nowe sztuki prosto od producenta bo moja nowa przychodzi jakoś w tym tygodniu. Mam tylko nadzieje że bedzie to sonic+ bo jak nie to szybciutko podłączam pod TV i znowu bedzie 2 tyg bez karty:/. Chyba przestaną mnie lubić w tym sklepie hehe:)

Pozdro

 

Edit

kfachu wybacz przejęzyczenie:P

Edytowane przez czarecki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heheh bardzo trefna uwaga;)

Edit

Tak nawiasem mówiąc to powiem wam jak się kręcą nowe sztuki prosto od producenta bo moja nowa przychodzi jakoś w tym tygodniu. Mam tylko nadzieje że bedzie to sonic+ bo jak nie to szybciutko podłączam pod TV i znowu bedzie 2 tyg bez karty:/. Chyba przestaną mnie lubić w tym sklepie hehe:)

Pozdro

 

heheh bardzo trefna uwaga;)

 

chyba trafna <_< trefny to moze byc towar B-)

Edytowane przez kfachu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mierzylem napiecie na moim palicie 8600 i skacze jak porabane i w 3d i w 2d. Wartosci przy 700 mhz i vmodzie olowkowym na kostce w ati tool lataja od 1.35 do 1.58. Czemu sie tak dzieje czy to normalne????

Pilnie prosze o odp.

A w dobrm punkcie mierzyłeś? Napięcia w stresie u mnie wzrastają o 0.05V.

Edytowane przez Ryba1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wreszcie na moim sonicu zagoscil accelero s2. Tempy w idlu sie nie zmienily, natomiast w stresie spadly o 9-10*. I to przy bezglosnym chlodzeniu (120mm @ 500 rpm).

 

PS. Czym przyczepiacie wentyle do radiatora? U mnie poki co jest bardzo prowizorycznie przywiązany :lol:. W najblizszym czasie chcialbym to zmienic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, czy to normalne jest, że tylko ta karta podłączona do monitora się grzeje?

GF8600GT połączone w SLI i monitor 22` w 1680x1050. Moze to ta wysoka rozdzielczośc tak wymusza wydajność a 8600GT jest po prostu za cienkie do SLI dla takiego monitora.

podobnie jest w stresie przy podkreceniu jak i w default taktach.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Podkrecanie za pomocą RT kończy mi się na 800rdzeń przy pamięciach taktach nie zmienianych. Nie pomaga Vmod, ani różne ustawinia taktów. Czy tylko wgranie nowych Biosów pozwoli lepiej @ ??

Edytowane przez Ryba1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojawila sie nowa rivka 2.05 z mozliwoscia niezaleznego o/c rdzenia i shaderow. ten "ficzure" dziala tylko ze sterownikami ForceWare 163.67 lub nowszymi.

 

<link do egieldy>

 

zdaje sie, ze domyslnie suwak dla shaderow pojawia sie tylko w viscie (a to chamy) a w xp trzeba go wymusic.

 

New user interface is provided by default under ForceWare 163.67 and newer drivers under Windows Vista, however Windows XP owners can also force Vista specific overclocking interfaces usage by setting NVAPIUsageBehaviour to 1. If needed, shader clock control can be forcibly disabled and old traditional overclocking module UI appearance can be forced by setting NVAPIShaderClockControl to 0.

czyli, zeby nam sie to cudo pojawilo ustawiamy w power user -> riva tuner \ system:

 

NVAPIUsageBehaviour na 1

 

NVAPIShaderClockControl na 1

 

potem zrestartowac rivke.

Edytowane przez ultor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

mam do was takie pytanie. Na kilku forach spotkalem sie z tak opinia odnosnie palita sonic. Tak skrotowo brzmialo mniej wiecej to tak: "Dobra karta polecam ci ja ale nie w przypadku gdy chcesz podlaczyc pod TV wtedy sie pali" Gdyby to byla jedna opinia to machnal bym reka. Ale naprawde w kilku miejscach takie cos wyczytalem. Osobiscie mam TV non stop podpiety pod 9600 pro i w kazdej chwili jak chce ogladam filmy na TV po prostu przelaczam kanal, NIE wyobrazam sobie teraz inaczej.

 

Czy opinia o tej "usterce" jest prawdziwa??? Kiedys byla sytuacja z radkami 8500 ktore sie palily ale co sie okazalo ze ludzie podlaczali TV jak im komp dzialal a nie przed startem. Jesli sie przed wlaczeniem kompa to zrobilo to bylo wszytsko ok. Moze i tak jest z palitem?

 

Dzieki wielkie za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

http://www.hardspell.com/english/doc/showc...amp;pageid=1766

 

Zaczynamy walkę o Shadery ? :?

 

Nawet Asus wprowadza do sprzedaży Gf 8600Gt który ma standardowo znacznie wyższa taktowania jednostek Shader i reklamuje to 40% wzrostem wydajności względem referencyjnej konstrukcji :D

Edytowane przez Above

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He he ... twoja myśl podsunęła mi pewien pomysł, i faktycznie to działa! Z uwagi na to, że nie mogłem przy swoim oc karty podnieść dużo wyżej shaderów, bo zaraz ATITool pokazywał błędy, obniżyłem taktowanie pamięci i rdzenia na wartości defaultowe (slaba sekcja zasilania) , a podkręciłem same shadery do 1680Mhz i faktycznie wzrost wydajności jest sporo lepszy, niż przy standardowym OC karty :-P . To nam Riva zrobiła niespodziankę......

Edytowane przez wysio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile udało się wam wyciągnąć na Palicie 8600GT sonic bo u mnie jak na razie stabilnie w ATItoolu shadery 1710MHz, reszta na def i żadnych modów.

Zdaje się mały błąd w tym RTver2.05.

Pokazuje identyczne temperatury rdzenia dla kart w SLI choć w rzeczywistosci są one różne. Poprzednie wersje RT pokazywały temp.rzeczywiste , tak jak i teraz Nividia Monitoring i Everst. A róznica jest znaczna prawie 20`C dla identycznych kart.

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He he ... twoja myśl podsunęła mi pewien pomysł, i faktycznie to działa! Z uwagi na to, że nie mogłem przy swoim oc karty podnieść dużo wyżej shaderów, bo zaraz ATITool pokazywał błędy, obniżyłem taktowanie pamięci i rdzenia na wartości defaultowe (slaba sekcja zasilania) , a podkręciłem same shadery do 1680Mhz i faktycznie wzrost wydajności jest sporo lepszy, niż przy standardowym OC karty :-P . To nam Riva zrobiła niespodziankę......

Żeby móc kręcić shadery trzeba mieć nowe sterowniki , czy na starszych też to działa ?? np. 162.18 ?? . No dobra, ale kręcenie Gpu też coś musi dawać . Zalerzy tylko co ma większą zalete , więcej mhz shaderów czy gpu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby móc kręcić shadery trzeba mieć nowe sterowniki , czy na starszych też to działa ?? np. 162.18 ?? . No dobra, ale kręcenie Gpu też coś musi dawać . Zalerzy tylko co ma większą zalete , więcej mhz shaderów czy gpu ??

 

musisz miec miec nowe stery, shardery sie bardzie oplaca krecic, bo samo 8 ropow nic nie zdziala. zależy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak wam poszły te wszystkie shadery?

 

no bo u mnie dziwna sprawa.. mam 700 na GPU i 1000 n MEM'kach to sobie myślę, zrobię shadery.. więc zrobiłem im 1800 i wszystko ładnie.. ati tool nic nie wykazuje D M M&M też nie więc jest ok sobie myślę.. to jeszcze trochę zrobiłem 1850 i tutaj ati tool takie małe kwadraciki pokazuje ale niby piszę no error's więc biorę wyżej wymienioną grę i okazuje się że po 15 min się zawiesza.. to pomyślałem.. zjadę z gpu i memory do defultowych wartości 625/900 i spróbuje shadery wtedy na 1850 zrobić.. i nic.. :/ jakaś blokada? aktualnie mam 720/1800/1000 GPU/SHADERS/MEMORY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak wam poszły te wszystkie shadery?

 

no bo u mnie dziwna sprawa.. mam 700 na GPU i 1000 n MEM'kach to sobie myślę, zrobię shadery.. więc zrobiłem im 1800 i wszystko ładnie.. ati tool nic nie wykazuje D M M&M też nie więc jest ok sobie myślę.. to jeszcze trochę zrobiłem 1850 i tutaj ati tool takie małe kwadraciki pokazuje ale niby piszę no error's więc biorę wyżej wymienioną grę i okazuje się że po 15 min się zawiesza.. to pomyślałem.. zjadę z gpu i memory do defultowych wartości 625/900 i spróbuje shadery wtedy na 1850 zrobić.. i nic.. :/ jakaś blokada? aktualnie mam 720/1800/1000 GPU/SHADERS/MEMORY

U mnie rowniez shadery sie koncza na 1800, pomimo vmoda...

 

Btw, czy te radiatorki od accelero s2 nadają się do chłodzenia mosfetów?

 

EDIT: "rowniesz"... dobrze, ze nie ruwnierz.

 

Thx radiergummi

Edytowane przez darkx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...