Skocz do zawartości
Gordon

Duke Nukem Jednak Nie Forever?

Rekomendowane odpowiedzi

Reporterzy Eurogamera wyszli z zamkniętego pokazu szwedzkiej firmy Meqon niosąc swoje szczęki w papierowych torebkach, po czym od razu zabrani zostali na terapię mającą zniwelować szok poznawczy wywołany przez to, co zaprezentowali na GDC "fizycy" ze Szwecji.

 

Możliwości nowego physics engine z Meqon wyprzedają o dwie długości conajmniej to co widzieliśmy w Half-Life 2 - twierdzą dziennikarze. Wypada wierzyć im na słowo i przygotować się psychicznie na moment gdy owa prezentacja trafi do netu. Dzieło Valve uznawane obecnie za najbardziej dopracowane pod względem fizyki, wykorzystywało w tym celu znany silnik Havok, który zresztą też miał być pokazywany na Game Developers Conference w swojej nowej wersji.

 

Oczywiście, firma Meqon nie wystawiałaby się na GDC gdyby nie szum wokół niej, jaki wywołało podpisanie umowy na współpracę z 3D Realms przy tworzeniu Duke Nukem Forever (pisaliśmy o tym). Czyżby Książę był bliżej niż nam się zdaje, gotów zasadzić potężnego kopa w zadek Gordona Freemana? Nie miałbym nic przeciwko. Shake it, baby!

 

 

George Broussard twierdzi, że owszem. Odpowiadając na pytania fanów na forum 3D Realms nie wyjawił wprost jak duża część Duke Nukem Forever jest gotowa, ale choć twierdził, że mają jeszcze pomysły, które dorzucają do gry, to w zasadzie praca zasadnicza jest już wykonana. Co ciekawe, ostatnie pytanie, dotyczące interaktywności otoczenia w grze zostało przez George'a skwitowane w ten sposób - "można się bawić wszystkim"! Czyżby rzeczywiście ten zakupiony jakiś czas temu engine fizyczny Meqon był aż taki dobry? Przekonamy się już wkrótce, miejmy nadzieję.

 

Mam nadzieje że to prawda bo w Half life 2 fizyka była boska.............

A skoro dzienikarze tak twierdzą myśle że będzie duke nukem! ...........Forever!!! chachachachacha

 

żródło Imro.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa jest adekwatna do tego co mamy w rzeczywistości: Duke Nukem: Forever <-czyli wieczenie powstaje i powstać nie może ;). Ale kto wie. Fajnie by było jakby wyszedł, tak z nienacka i zmiótł wsio co do tej pory powstało....mniam :D. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mi wiadomosc, 3drealms zakupilo Megona dobre kilka miesiecy temu.

Zreszta to byl chyba pokaz Megona a nie Duke Nuken:F wiec nie wiem jak to sie ma do tematu topicu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Topic to z angielskiego temat, a topic nie nosi tematu tylko tytul czyli na chlopski rozum wychodzii "ten temat/topic posiada/nosi/ma tytul" :lol:

 

A co do gry to i tak jej jeszcze przez 3-4 lata nie zobaczymy

Edytowane przez Szela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) Wypada wierzyć im na słowo i przygotować się psychicznie na moment gdy owa prezentacja trafi do netu. (...)

1467845[/snapback]

Przecież prezentacja, do tego interaktywna, Meqona jest już w sieci od dawna.

Mnie to aż tak bardzo nie powaliło z nóg, owszem - engine jest bardzo fajny. Ale to trzeba by zobaczyć już na konkretnym przykładzie, a jeżeli oni widzieli czystego Meqona to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo - albo ten tutuł wyjdzie i zrobi total-furore, albo firma splajtuje. Nie po to zmieniali tyle enginów przecież - chcą zrobić gre maksymalnie idealną co widać po ich działaniach, albo cały czas lecą w kulki od początku i nic nie mają prócz kilku screenów i filmiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowy duke na bank wyjdzie nie ma co się nawet o to sprzeczać.

1468918[/snapback]

dokladnie... za duzo kasy juz w to wlozyli... poza tym fani duke`a rozniesliby forum 3drealms w pyl;)...

 

jak gra bedzie tak miodna, jak duke3d to kupuje 2 sztuki... jedna oprawiam w ramke i wieszam na scianie, a na drugiej gram;)

 

IMO

marzec-kwiecien 2006 -exclusive preview dla pc gamera

potem troche zamieszania zrobia na E3

grudzien 2006 -premiera... okaze sie, ze engine unreala1 mocno zmodyfikowany przez 3drealms jest bardzo podobny do UE 3.0;) -bo szczerze nie chce mi sie wierzyc w to, ze gra jest dalej robiona na UE1.0... IMO po prostu nie chca sie osmieszyc po raz kolejny i nie mowia nic o zmianie enginu...

 

takie moje przemyslenia, pewnie sie nie sprawdza, ale co tam... ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze w koncu 3D Realms nie pojdzie w slady swoich konkurentow. Nie bedzie publikowac 2563 filmikow, arty, screenow i koniec koncow wypusci shit tylko spokojnie odczeka jakis czas.

 

Po czym tydzien przed premiera bez zadnych screenow powie ze Duke Nukem wyjdzie lada dzien ;]

 

Wierze w to bardzo. Szczerze mowiac, pamietacie filmik z DN? Moglbym spokojnie w ta gre zagrac juz teraz ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

On day i will do the kamikaze and buy a ticket plane to texas, steal a hummer and ram the office of 3DR disguised in the Duke with the shootgun.

:)

 

Good Idea :P

 

Chyba się tam zarejestruję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na oficjalnej stronie Enginea U 3.0 jest wspomniane iż Duke będzie właśnie opierać się o ów silnik.

1470505[/snapback]

http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml

 

o to Ci chodzi?: ) gdzie tam pisze, ze duke bedzie na UE3.0?

 

to sa gry "unreal powered" czyli UE1.0 (teoretycznie duke), unreal warfare (np. SW:Repubilic Commando), UE3.0 (Unannounced Title, BioWare)...

 

btw: ciekawe kiedy film obejrzymy...

 

Dołączona grafika

 

Howie Long jako Duke:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem...Max'a Payne'a zaczęli robić w 1996 (!!!) roku a jakoś w momencie premiery tego nie było widać, gra wyszła taka jaka miała być...

Kwestia talentu programistów :| (czy ONI dadzą radę ?? :| )

 

A gościu...fakt podobny...byleby to nie był Dolph L. :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra robiona TYLE lat nie może byc dobra. Przykład: Heart of darkness.

1471030[/snapback]

eee

masz na myśli tą boską zręcznościówke 2d która czerpała garściami z another world?

bo z tego co pamiętam była straszniscie fajna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q:Will you switch to Unreal 3 engine for DNF?

A:No. Its a fantastic looking engine, but we want to finish on what we have.

 

Q:Will you use Normal Mapping?

A:Yes

 

Q:If you're using Unreal2, have you fixed that stupid bug about dynamic light (no other choice than Spot or Omni when editing)?

A:Our rendering is 100% different than Unreal 2. We wrote our own.

 

Q:Will it be as cool as Doom3 light system?

A:Yes

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hydro2

Gra robiona TYLE lat nie może byc dobra. Przykład: Heart of darkness.

1471030[/snapback]

Przecierz HoD to byla masakra.Najlepsza gra 2D na peceta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...