Kamyk_^ Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 Witam Niestety w moim Acerze popsula sie nagrywarka DVD :( tzn czyta bez problemu, ale nie zapisuej :( czasami jej sie uda zapisac CD-R ale o DVD-R to nie ma mowy :( taka sytuacja zmusila mnie do wyslania sprzetu do firmy BLASC, niby serwis Acera. Czy ktos z forumowiczow mial/ma doswiadczenie z ta firma ??? Jak oni podchodza do sprawy ?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greeg67 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 Witam Niestety w moim Acerze popsula sie nagrywarka DVD :( tzn czyta bez problemu, ale nie zapisuej :( czasami jej sie uda zapisac CD-R ale o DVD-R to nie ma mowy :( taka sytuacja zmusila mnie do wyslania sprzetu do firmy BLASC, niby serwis Acera. Czy ktos z forumowiczow mial/ma doswiadczenie z ta firma ??? Jak oni podchodza do sprawy ?? Pozdrawiam Witam Na tym forum już wiele było o serwisie Blasc :mur: niestety opinie mówiąc delikatnie nieprzychylne :wink: poszukaj ! A napewno znajdziesz odpowiedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 Kiedys juz pisalem : ja Ci radze pocalowac komputer na pozegnanie. Znam OSOBISCIE pare przypadkow i ani jednej nawet neutralnej opinii na temat tego serwisu. Wg mnie jest to najbardziej nieprofesjonalna i niekompetentna firma swiadczaca uslugi serwisowe w Polsce. Poza tym jest to bodajze jeden z dwoch (jedyny w Warszawie, a drugi w Polsce) autoryzowany serwis firmy Acer co jak dla mnie jest OLBRZYMIM minusem tej firmy. I naprawde powinni sie tym zainteresowac bo to miedzy innymi przez serwis opinia o marce jest taka a nei inna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitucky Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 a ja stane w obronie firmy.W moim przypadku kiedy to po niepomyslnym updejcie Biosu oddalem sprzet do nich.Kiedy tylko otrzymali go otrzymalem telefon i w nim mialem okreslic w czym jest problem.Powiedzialem im, ze nie wstaje i wystarczylo.Kolejny kontakt z nimi byl poprzez powiadamianie mnie na biezaco o statusie naprawy i przydzieleniu mi numeru naprawy.Pierwszy ze przyjeli sprzet do naprawy, drugi ze oczekuja na czesci, trzeci... trzeciego nie bylo bo sprzet byl juz u mnie po 7 dniach roboczych.Rodzaj naprawy - wymieniona płyta główna. Taka obsluga tego serwisu przy pomocy powiadamian jest mozliwa od jesieni zeszlego roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 a ja stane w obronie firmy.W moim przypadku kiedy to po niepomyslnym updejcie Biosu oddalem sprzet do nich.Kiedy tylko otrzymali go otrzymalem telefon i w nim mialem okreslic w czym jest problem.Powiedzialem im, ze nie wstaje i wystarczylo.Kolejny kontakt z nimi byl poprzez powiadamianie mnie na biezaco o statusie naprawy i przydzieleniu mi numeru naprawy.Pierwszy ze przyjeli sprzet do naprawy, drugi ze oczekuja na czesci, trzeci... trzeciego nie bylo bo sprzet byl juz u mnie po 7 dniach roboczych.Rodzaj naprawy - wymieniona płyta główna. Taka obsluga tego serwisu przy pomocy powiadamian jest mozliwa od jesieni zeszlego roku.Jak to mowia : raz do roku to i kura pierdnie <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinza Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 a ja stane w obronie firmy.W moim przypadku kiedy to po niepomyslnym updejcie Biosu oddalem sprzet do nich.Kiedy tylko otrzymali go otrzymalem telefon i w nim mialem okreslic w czym jest problem.Powiedzialem im, ze nie wstaje i wystarczylo.Kolejny kontakt z nimi byl poprzez powiadamianie mnie na biezaco o statusie naprawy i przydzieleniu mi numeru naprawy.Pierwszy ze przyjeli sprzet do naprawy, drugi ze oczekuja na czesci, trzeci... trzeciego nie bylo bo sprzet byl juz u mnie po 7 dniach roboczych.Rodzaj naprawy - wymieniona płyta główna. Taka obsluga tego serwisu przy pomocy powiadamian jest mozliwa od jesieni zeszlego roku. a u mnie wymieniali płytę główną 3 tygodnie , a mam taki sam model laptopka jak ty, owszem sms tez dostawałem, a tak po za tym to spróbuj się do nich dodzonić!!! zyczę powodzenia, moim zdaniem są bardzo niekompetętni, wysyłałem im kompa do naprawy 3 razy (problem w wifi pisałem o tym na forum) 2 razy go odesłali bo niestwierdzili usterki, dopiero jak się do nich pofatygowałem osobiście a jestem z lublina( lublin -wawa 170 km) to laskawie zdjagnozowali usterkę nigdy więcej kontaktu z tą firmą!!!!!!!!!!! :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 wysyłałem im kompa do naprawy 3 razyJa na szczescie jestem z Wawy ale kompa oddawalem 7 razy, zawsze na max czasu czyli 2 tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 (edytowane) Ja też stane w obronie firmy blasc, a już motywuje - kiedyś przyjąłem na reklamacje lapka acera od klienta, nie działały dwa z trzech portów USB. Wysłałem go według wskazówek zamieszczonych na www, po 10 dniach wrócił z wymienioną płytą główną. To jest jedyny przypadek awarii Acera z jakim miałem "przyjemność" się spotkać i wszystko przebiegło sprawnie i szybko. Zaraz mnie pewnie oczywiście pojedziecie - ja nie neguje tego co przechodzicie z tą firmą, opisałem tylko swój przypadek. Edytowane 27 Stycznia 2006 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitucky Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 Ja też stane w obronie firmy blasc, a już motywuje - kiedyś przyjąłem na reklamacje lapka acera od klienta, nie działały dwa z trzech portów USB. Wysłałem go według wskazówek zamieszczonych na www, po 10 dniach wrócił z wymienioną płytą główną. To jest jedyny przypadek awarii Acera z jakim miałem "przyjemność" się spotkać i wszystko przebiegło sprawnie i szybko. Zaraz mnie pewnie oczywiście pojedziecie - ja nie neguje tego co przechodzicie z tą firmą, opisałem tylko swój przypadek. mozliwe ze z wymiana plyty głównej im najlepiej idzie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2006 mozliwe ze z wymiana plyty głównej im najlepiej idzie :)taka możliwość też istnieje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2006 w takim razie mam jeszcze jedno pytanie: czy lapki wasze wracaly w takim samym stanie jak je oddawaliscie ?? Obudowy w Acerach sa dosc nie trwale wiec obawiam sie ze jego stan bedzie dosc odbiegajacy od poprzedniego :( .... Pozdrawiam Ps. Czy jest jakas inna firma przyjmujaca Acera gwarancyjne ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2006 w takim razie mam jeszcze jedno pytanie: czy lapki wasze wracaly w takim samym stanie jak je oddawaliscie ?? Obudowy w Acerach sa dosc nie trwale wiec obawiam sie ze jego stan bedzie dosc odbiegajacy od poprzedniego :( .... Pozdrawiam Ps. Czy jest jakas inna firma przyjmujaca Acera gwarancyjne ??? W kwietniu tego roku Acer mojej dziewczyny bedzie mial rok, ale wizualnie firma Blasc zadbala o to zeby wygladal jak psu z gardla wyjety, na oko 3 latka jak nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megax Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2006 w takim razie mam jeszcze jedno pytanie: czy lapki wasze wracaly w takim samym stanie jak je oddawaliscie ?? Obudowy w Acerach sa dosc nie trwale wiec obawiam sie ze jego stan bedzie dosc odbiegajacy od poprzedniego :( .... Pozdrawiam Ps. Czy jest jakas inna firma przyjmujaca Acera gwarancyjne ??? ktos w innym poscie o tym pisal i mysle ze to dobry pomysl - zrob dokladne zdjecia lapka przed wyslaniem go do serwisu (tylko zeby bylo wyraznie widac ze to Twoj). Ktos tez nalozyl plasteliny na glowki od srub przed serwisowaniem i z serwisu lapek wrocil rowniez z plastelina... Nie wiem jak ustrzec sie przed wewnetrzna usterka bo jak skopia cos w srodku to nie bardzo bedzie jak to udowodnic (ale pewnie wroci z plastelina :P) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 30 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2006 Myslalem o zrobieniu zdjec ale zastanawiam sie czy zdjecia np z data sa dowodem ... ??? i dla kogo moga nim byc ??? dla sadu ??? kurna ciezka sprawa :( w tym momencie zaluje wyboru Acera bo mimo to sprawuje sie super ... ale obsluge gw. ma beznadziejna :( Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzanek Opublikowano 31 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2006 Witam Niestety w moim Acerze popsula sie nagrywarka DVD :( tzn czyta bez problemu, ale nie zapisuej :( czasami jej sie uda zapisac CD-R ale o DVD-R to nie ma mowy :( taka sytuacja zmusila mnie do wyslania sprzetu do firmy BLASC, niby serwis Acera. Czy ktos z forumowiczow mial/ma doswiadczenie z ta firma ??? Jak oni podchodza do sprawy ?? Pozdrawiam juz wyslales? co ty w robocie bez lapka zrobisz? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolumbus Opublikowano 31 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2006 Mój kolega (któremu pomagam w tej sprawie) stracił sprzęt, ponieważ firma rzekomo go odesłała, jednakże ie jest w stanie okazać kopii listu przewozowego, a numer przesyłki, który podali, nie istnieje i nigdy nie istniał w podawanej przez nich firmie kurierskiej. Stanowczo odradzam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 31 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2006 kolumbus: skoro wyslal to ma potwierdzenie wiec jak to nie ma listu przewozowego ??? zgubil ??? - wiec jak myslisz co zrobic skoro nagrywarka jest zwalona a dysk stuka ??? No jasne mozna kupic nowe i sobie zamontowac i polozyc na nich ... wiadomo co :( ale to nie jest wyjscie !!! Zastanawiam sie nad pojechaniem do Wawy i pozniejszym odebraniu go osobiscie ale nie wiem jak to bedzie :( Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devdd Opublikowano 31 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2006 termin realizacji naprawy przewaznie na granicy przyzwoitosci... ostatnio troche jakby sie poprawili pod tym wzgledem. Jednak nie mielismy klopotow z samym serwisem. Najczesciej reklamujemy napedy - wymieniaja na nowe (pozwalaja odeslac sam naped, klient dostaje zastepczy wiec terminy tak nie gonia). Jak pada cos wiecej to przewaznie do wymiany plyta glowna i tu zaleznie od modelu, jezeli jakis egzotyczny lub starszy to faktycznie mozna czekac i czekac... jezeli typowy TravelMate np z serii 4xxx to nie ma problemow. Fajnie kasuja za usuniecie hasla z biosu - 170 netto (za wpisanie uniwersalnego hasla to troche sporo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolumbus Opublikowano 31 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2006 kolumbus: skoro wyslal to ma potwierdzenie wiec jak to nie ma listu przewozowego ??? zgubil ??? On ma, że wysłał, natomiast firma mówi, że sprzęt odesłała, i firma na to potwierdzenia niestety nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 31 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2006 No to dla mnie tutaj zero rozmowy powinno byc - albo kwit ze wyslali albo hajs na nowy sprzet. Krotko i za ryj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloik1979 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 On ma, że wysłał, natomiast firma mówi, że sprzęt odesłała, i firma na to potwierdzenia niestety nie ma. Jak najszybciej dac im ultimatum, albo nowy sprzet, albo 100% kasy, albo skladasz zawiadomienie na policje o popelnieniu przestepstwa (kradziezy) i to: 1. przeciw firmie 2. pracownikowi (kogo nazwisko znasz, ze najczesciej sie z Toba kontaktuje to go dajesz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baka Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 ta firma to szrot, dysk rozwalony a gosc stwierdza ze system jest nie odpowiedni dla tego laptopa, a na obudowie znaczek xp :D. ta firma to porozka jak acer nie zmieni swojego podejscia serwisowego to straci klientow, po przejsciach z ta firma odechcialo mi sie juz laptopow acera teraz asus albo ibm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 devdd: kurna mi "mila" = tępa Pani powiedziala ze nie moge wyslac samego napedu :( Jak to uzyskales ??? Mi padla nagrywarka w TM 24xx i chce ja wyslac sama :( a oni mowia ze nie moge :( Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 ta firma to szrot, dysk rozwalony a gosc stwierdza ze system jest nie odpowiedni dla tego laptopa, a na obudowie znaczek xp :D. ta firma to porozka jak acer nie zmieni swojego podejscia serwisowego to straci klientow, po przejsciach z ta firma odechcialo mi sie juz laptopow acera teraz asus albo ibm.Another happy customer <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolumbus Opublikowano 1 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2006 Jak najszybciej dac im ultimatum, albo nowy sprzet, albo 100% kasy, albo skladasz zawiadomienie na policje o popelnieniu przestepstwa (kradziezy) i to: 1. przeciw firmie 2. pracownikowi (kogo nazwisko znasz, ze najczesciej sie z Toba kontaktuje to go dajesz) I sprawa tak została właśnie załatwiona. Czekamy właśnie na pisemną odpowiedź z serwisu. O dalszych kosach sprawy dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doink Opublikowano 2 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2006 travelmate 220, nie dzialajace porty usb, wyslany do blascu na poczatku grudnia, po gwarancji, do chwili obecnej wiem tylko tyle ze wymiana ma niby kosztowac 450euro i ze nie chce zeby mi to robili, nie mam pojecia kiedy dostane sprzet ;( acer powinien wyp......lic ich z wielkim hukiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 3 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2006 (edytowane) tak mnie coś wzieło... ----- Original Message ----- From: Łukasz To: info_poland@acer-euro.com Sent: Thursday, February 02, 2006 12:55 PM Subject: ACER - problemy z serwisem (bardzo proszę o poważne potraktowanie sprawy) Witam Jestem właścicielem prężnie rozwijającej się firmy komputerowej mającej w swojej ofercie notebooki firmy Acer. Z racji tego, że słyną one z bardzo dobrego stosunku cena/wydajność polecamy je swoim klientom, w zasadzie na 100 sprzedanych laptopów 90 stanowią te markowane znaczkiem ACER. Niestety, ostatnio zauważyłem, że klienci trafiający do mnie boją się ACERa jak ognia. Pytając dlaczego boją się zaufać tej marce odpowiadają, że poprostu usłyszeli na tyle złego na temat serwisu ACERa w Polsce, że nie są w stanie wyłożyć nie rzadko oszczędności z kilku miesięcy na laptopa "słynącego" z tak beznadziejnego serwisu. Zainteresowałem się tym tematem i rzeczywiście - renomowane fora internetowe, aż kipią negatywnymi opiniami na temat serwisu firmy BLASC, najczęstszymi zarzutami to niechlujność, brak profesjonalnego podejścia i bardzo długi czas realizacji. Fakt - zdarzają się i pozytywne opinie, ale stanowią one mniejszość. Wychodzę z zapytaniem jakie plany na przyszłośc w temacie serwisu w Polsce ma firma ACER.? Nie mogę sobie pozwolić na to, aby polecać ludzią tak drogi sprzęt, stanowiący nie rzadko narzędzie pracy, który w przypadku awarii przepadnie im na kilka miesięcy, albo w ogóle nie zostanie naprawiony. Nieporozumieniem jest dla mnie jak JEDNA firma BLASC może serwisować takiego giganta jak ACER, który w Polsce sprzedaje się najlepiej, kilkakrotnie przewyższając ilość sprzedanych laptopów konkurentów. Będę wdzięczny za informacje na temat tego czy firma w najbliższym czasie będzie starała rozwiązać narastający problem serwisu ACER. Dziękuje serdzecznie z góry za odpowiedź. Łukasz Kucytowski --------------------------------------------------------- Szanowny Panie Negatywne opinie w znacznej mierze wynikają z wolumenu sprzedaży, jak Pan zauważył welkość sprzedaży przekracza ilość dostarczanych notebooków przez innych vendorów a stąd większy udział skarg klientów. Przy sprzedazy 100 tys. notebooów ilosc niezadowlonych klientów jest znacznie większa niż prz sprzedaży 10 000. jednak aby poprawić działania naszego serwisu już wkrótce (w pierwszej połowe tego roku) zostanie oddane nasze własne centrum serwisowe z własną infolinią mam nadzieje iż wtedy zniknie większość problemów zniknie. Z poważniem Leszek Wnuk Acer, przedstawicielstwo w Polsce ul. Domaniewska 41, WARSZAWA, 02 - 672 Łukasz <kucyk_@op.pl> 2006-02-03 12:28 To: <salesinfo_poland@acer-euro.com> cc: (bcc: Leszek Wnuk/AEB_WAW/ACER) Subject: Fw: ACER - problemy z serwisem (bardzo proszę o poważne potraktowanie sprawy) nie pozostaje mi nic innego jak uwierzyć, że otworzenie własnego centrum serwisowego pomoże odbudować tak złą opinię na temat serwisu jaką wyrobiła firma BLASC... :unsure: Edytowane 3 Lutego 2006 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 3 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2006 Modlitwy zostaly wysluchane ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk_^ Opublikowano 3 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2006 ALELEUJA !!!!! Mam nadzieje ze zdolaja to zrobic :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpiderMAN Opublikowano 4 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2006 (edytowane) Kurde, tylko za pozno... Dla niektorych, bo im sie niedlugo gwarancje koncza... Ja sie nie odwaze wyslac mojego lapcia do BLASC, chcialem zaby mi matryce wymienili, bo powylazily jakies czarne plamy na odswietlniu, a wkolo nich taka jasna obwodka... Nie jest to bardzo widoczne, widac jedynie na bardzo jasnym i jednolitym tle, tak to mozna z tym zyc :D Nosilem sie z zamiarem wyslania kompa do serwisu, ale po tym co tutaj przeczytalem, jakos mi ta ochota przeszla... Oby slowa przedstawiciela ACera byly zgodne z prawda i zebysmy doczekali sie centrum serwisowego z prawdziwego zdarzenia... Edytowane 4 Lutego 2006 przez SpiderMAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...