@Uncle_Adam To nie jest nic dziwnego, x-kom często zachowuje się w ten sposób. Nawet nie chodzi o pochwały w internecie, sam znam osoby, które dostawały np. czekoladki w ramach przeprosin za opóźnioną dostawę. Ja nigdy żadnych bonów czy coś nie miałem, ale zawsze byłem zadowolony z tego sklepu i praktycznie tylko tam kupuję sprzętu elektroniczny. Jak na polskie warunki ogarniają temat na bardzo dobrym poziomie. Nie robią np. jakichś kombinacji, że jak zamówisz przez internet i zapłacisz w salonie, to liczą to jako rezerwację i nie liczy Ci się te 14 dni, a niektóre sklepy tak robią, u nich jest bezproblemowy zwrot przez te 2 tygodnie. Darmowa dostawa na miejscu (niektóre sklepy mają dopiero od 40 zł np.). Ogólnie dużo można wymienić różnic w stosunku do reszty sklepów.
Choć też nie są idealni, czasami były jakieś afery z reklamacjami itd. Ale i tak według mnie najlepszy sklep w Polsce.