Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/07/21 in all areas

  1. Dobra, ku potomności. Posłałem na wymianę z tytułu rękojmi z dołączonymi dwiema kartkami A4 o tym gdzie i jak producent opisuje sprzęt oraz jego właściwości i ze screenshotami z zamulenia dysku. Najpierw przyznali rację że sprzęt walnięty i wysłali do serwisu, następnie przez 2 tygodnie nie odpowiadali na maile nawołujące do wymiany z tytułu rękojmi i moich praw zamiast naprawy, ale jak dostali pismo sygnowane logiem UOKIK'u (do pobrania na stronie UOKIK) z paragrafami to dostałem info o wymianie na nowy sprzęt i nowszy model. Finalnie mam dostać nowego Samsunga 870 QVO 2TB. Z uwagi na fakt iż reklamacja trwała ponad 14 dni a ja pierwszego maila otrzymałem 14 września to powołałem się na Art. 580 § 2 i to chyba przyspieszyło też sprawę.. Przypominam że przy reklamacji wybieramy podstawę czyli w tym przypadku niezgodność towaru z umową i jako formę dajemy wymianę na nowy lub zwrot środków na konto. Jeśli będą motać to niestety ustawa pozwala kupującemu wybrać formę rozwiązania sytuacji
    1 point
  2. Dla mnie też jest to nieużywalne. Czytałem że te dyski po przekroczeniu bufora schodzą do 130MB/s no niech będzie 80MB/s ale parę kilobajtów przy pustym dysku, to jakieś nieporozumienie. No i znalazłem DATA SHEET samsunga gdzie wyraźnie podaje te parametry, co finalnie daje mi narzędzie do ew. walki o wymianę gwarancyjną. Ku potomnym: www.samsung.com/semiconductor/global.semi.static/Samsung%20SSD%20860%20QVO%20Data%20Sheet_Rev1.pdf
    1 point
This leaderboard is set to Warsaw/GMT+02:00

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.