Skocz do zawartości

potempus

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia potempus

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Płyta zdecydowanie z chipsetem nforce 3. Ale lepiej dooszczędź te 200 zeta i weź proca na sockecie 939, jeżeli nie masz nic przeciwko temu. Nie będzie już procków na 754, bo AMD wychodzi z procesu i tej technologii. Może to co piszę może wydawać się głupie, ale nie będziesz musiał zmieniać płyty, zmieniając proca. Karta będzie chodziła, bo płyty mają złącze AGP x8 kompatybilne z AGP x4, które ma twoja karta. Pasta termoprzewodząca? BTW Co do niej, na www.proline.pl jest poradnik jak ją nakładać :) Nie wiem jak jest w przypadku 64rek, ale podobno pasta przy XP była kijowa.
  2. Ale zlamiłem :) [Pac w łeb] Stery! Stery zmieniłem na Omegę 43.45. Działa! Ale i tak trza niedługo wymienić kartę... :) Dzięki!
  3. Heh :) Na pewno można tanio kupić :) Po prostu łapska mnie świerzbią do tych gier... Jestem w połowie drogi do nowej płyty, athlonka 64 i nv6600 GT Gainwarda... Więc od razu będę miał skok jakości :D
  4. No właśnie nie. Przeinstalowane stery to v67 nVidii, Dx 9.0c. Problem mógłby polegać na tym, że karta nie obsługuje Texture and Lighting, ale wymagający tej techniki Bloodrayne śmiga bez problemu.
  5. Witam :) Mój pierwszy post na tweak.pl zacznę od prośby o pomoc/radę. Mam problem z wyświetlaniem się tekstur obiektów ruchomych w grach 3d - jak na razie spotkałem się z tym w Dredd vs. Death, Halo: Combat Evolved oraz Unrealu 2. Wszelkie elementy nieruchome otoczenia (jak np. ściany, kamienie, rury itd. są widoczne, natomiast ruchome - postaci, przedmioty, drzwi, wieżyczki, itd. - nie. (W przypadku U2 tekstury widać, ale migoczą...) Co to może być? Mój sprzęt - podaję za DxDiag, dla lepszej orientacji... Wiem, że kartę mam starą: Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4 Language: Polish (Regional Setting: Polish) System Manufacturer: ECS System Model: K7S5A BIOS: Default System BIOS Processor: AMD Athlon Processor, ~1.3GHz Memory: 512MB RAM Page File: 197MB used, 665MB available DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DX Setup Parameters: Not found DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode Card name: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Manufacturer: NVIDIA Chip type: GeForce2 MX/MX 400 DAC type: Integrated RAMDAC Device Key: EnumPCIVEN_10DE&DEV_0110&SUBSYS_00000000&REV_B2 Display Memory: 64.0 MB Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz) Monitor: Monitor Plug and Play Monitor Max Res: 1600,1200 Driver Name: nv4_disp.dll Driver Version: 6.14.0010.6693 (English) DDI Version: 9 (or higher) Driver Attributes: Final Retail Driver Date/Size: 10/29/2004 16:50:00, 3736704 bytes WHQL Logo'd: Yes WHQL Date Stamp: n/a VDD: n/d Mini VDD: nv4_mini.sys Mini VDD Date: 10/29/2004 16:50:00, 2826944 bytes Device Identifier: {D7B71E3E-4250-11CF-9579-0A2013C2CB35} Vendor ID: 0x10DE Device ID: 0x0110 SubSys ID: 0x00000000 Revision ID: 0x00B2 Revision ID: 0x00B2 Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_B ModeMPEG2_C ModeMPEG2_D Deinterlace Caps: {212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch {212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch {212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch {212DC723-3235-44A4-BD29-E1652BBCC71C}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,1) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_MedianFiltering {335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch Registry: OK DDraw Status: Enabled D3D Status: Enabled AGP Status: Enabled DDraw Test Result: All tests were successful. D3D7 Test Result: All tests were successful. D3D8 Test Result: All tests were successful. D3D9 Test Result: All tests were successful. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...