Jump to content

meeron

Stały użytkownik
  • Content Count

    2124
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by meeron

  1. jak wam sie udaje puscic sempa 2300+ na fsb 200 z mnoznikiem x 11 ? mi juz przy 10,5 prime sypie nawet jak ustawie 1,8V jak zalacze 11 do od razu reset zasilke mam juz dobra caly czas mowie o fsb 200 max jak go stabilnie uscilem to 204 x 10 przy 1,75V (to bylo wczoraj, dzis juz mam zblokowany mnoznik :\ jebionne ołowki teraz robia, przez noc wyparowal) a swoja droga jaki jest najlepszy olowek do maloowania po prockach ;) pozdro
  2. dziekuje wszystkim za odpowiedz niestety kolega od zamiany sie rozmyslil :( pewnie poczytal to forum ;) pozdro, milej nocki
  3. witam wszystkich mam mozliwosc zamiany mojego sempa 2300+ na athlona 2000+ XP isc na to ?
  4. witam ponownie, toscie mnie podbudowali ;) ale te moje 212/35 da rade czy tez niebezpiecznie dla podzespolow i zasilki ? pozdro ps- zawijam reset i daje 200/33 bo mnie straszycie przed snem ;)
  5. witam wszystkich mam sprzecior jak nizej (w sigu) 9,5 x 212/35, czy bedzie bezpiecznie jak ustawie 9,5 x XXX/36, albo nawet 37 ? troszke trzese portami z przestawieniem bo jak dam np 9,5 x 214 to juz mi wskakuje 36 co o tym sadzicie na procu mam 1,75V (temperaturka jest dobra) mostki mam tez dobrze przygotowane na skoki temp :> pozdrawiam...
  6. meeron

    Kongstonki

    witam wszystkich mam taki ramik www.kupa.pl/ram.gif nie znam sie ni w zab na tych oznaczeniach :) moze jakas zyczliwa osoba napisze mi cos na ich temat, tzn czy to dobra seria do OC pozdrawiam
  7. simka! ja w pracy rowniez mam durenia 1300 musialem bude sciagnac bo masakralna temperature lapal ze 68 bywalo w stresie kawke sobie podgrzewałem :P 1,760V trzyma, mnoznik x 13 fsb 99,6 - 1294 MHz pOzdrO!
  8. jest zimna jak lod ;) (no troszke pamieci sa cieple ale chyba tak ma byc ?) dobry wentyl Prolink tez tak po cichu na pamieci obstawialem ale nie chcailem zapeszac :mur: dzieki mechlik za link shiz, juz po gwarancji, a szkoda bo dobra grafa pozdrawiam
  9. witam wszystkich na poczatku chcialem sie przywitac ( to moj debiut ) no to jedziemy z tym o co mi chodzi: posiadam GF4 Ti 4200, od pewnego czasu podczas grania wyskakuja mi przeklamania, zielone (zielonkawe) trojkaty, kwadraty (pod windowsem jest wszystko ok),opisze dkoladniej, doskonale np widac ze niebo w gierce jest zbudowane z prostokatow (ziolonych u mnie) cienie sa zielonkawe, dym rowniez. wiekszosc barw wpada w zielen w/w grafa nie byla krecona a te zielone fazy pokazaly sie po okolo roku od czasu zakupu karty ( i powoli sie nasilaja) z rok temu nie bylo ich prawie widac teraz sa dosc widoczne. mam nadzieje ze opisalem dosc jasno co sie dzieje z moim giforsikiem, nadminie jeszcze ze sprawdzalem ta karte na 3 kompach, na roznych detonatorach i jest caly czas tak samo - ZIELONO licze na pomoc z waszej strony pozdrawiam. -- meeron
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.