Skocz do zawartości

Kobe18

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Kobe18

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. i w koncu koniec :) usuneli awarie, jakis ich pracownik zadzwonil sie grzecznie spytac czy juz wszystko w porzadku i tyle :) dzieki za pomoc Sparrov
  2. czyzby koniec byl bliski ? oczywiscie nie zadzwonili do mnie wiec zglosilem sie sam, odpowiedz jaka przyszla mowi ze ten problem wystepuje u wielu uzytkownikow z poznania i do konca tygodnia problem ma byc usuniety. narazie usuneli mi lagi z routera krakowskiego, pozostal jeszcze warszawski
  3. ja juz nic nie rozumiem ;] teraz uslyszalem ze te moje zgloszenie owszem jest aktywne ale ze przeciez juz zadna odpowiedz na nie wiecej nie przyjdzie skoro monter stwierdzil ze wszystko bylo na miejscu w porzadku ... to ja sie pytam na co ja czekalem od piatku ? i na co kazali mi czekac poprzedni genialni konsultanci ? ... no ale nie wazne szkoda nerwow. wypisala mi nowe zgloszenie ktore nie zostalo juz wyslane do mojej regionalnej centrali tylko gdzies wyzej ... i maja do mnie dzwonic na komorke poinformowac co dalej bedzie robione a jak nie zadzwonia to mam sie w srode kontaktowac sam. czyli pewnie nie zadzwonia ;)
  4. no i chwilowo nic nie jestem w stanie zrobic ... tak jak mowilem oczekuje na odpowiedz na moje drugie zgloszenie ktore poszlo w piatek ... mialem dzwonic w sobote, zadzwonilem o 19 to kazali pol godziny pozniej ... wtedy dowiedzialem sie ze odpowiedz bedzie dopiero w poniedzialek a teraz mi mowia ze mam zadzwonic za 2-3 dni ... burdel na kulkach, matko boska i zalatw cos z takimi ;/ pytalem o mozliwosc osobistego kontaktu z pionem technicznym ale niestety nie przewidzieli takiej mozliwosci.
  5. zrobilem jak radzisz to uslyszalem ze moja karta jest restartowana za kazdym razem jak zglaszam awarie, spytalem czy aby na pewno cala karta a nie tylko moj port to juz kolesia zatkalo ... tak czy inaczej stanelo na tym ze on potrzeby restartu karty nie widzi a nawet gdyby widzial to dzis mi tego nie zrobia bo jest niedziela i mam dzwonic jutro ... chociaz wg niego nie mam prawa domagac sie restartu karty bo to zrobia tylko wtedy gdy cala usluga sie zawiesi. i gadaj z debilami ... ;/ "chuckowi norrisowi udalo sie zalatwic sprawe przez blekitna linie" - szkoda ze nie jestem chuckiem ;>
  6. no tak tylko zastanawia mnie dlaczego u mnie sie wali a dom dalej wszystko jest ok ? no i niestety nie zadowala mnie taki ping, oni nie gwarantuja maksymalnej przepustowosci lacza fakt ale skoro pol dnia nie moge korzystac z uslugi tak jak bym chcial to znaczy ze jest wadliwa ;p nie za to im place 200zl prawie miesiecznie zeby moc z tego po ludzku korzystac tylko w godzinach porannych czy pozna noca...
  7. Witam. posiadam neostrade opcje 640 (przyspieszona do 786, bez limitow)od tygodnia wystepuje u mnie problem wysokich pingow w godzinach najwiekszego szczytu w sieci tj. w tygodniu od okolo 17-18 do godziny 22 ping ponizej 170ms jakos nie schodzi, w weekend tak jak teraz problemy sa juz od godziny 13 ... zglosilem problem na infolinii, nastepnego dnia dowiedzialem sie ze pion techniczny zadnych problemow nie wykryl i bedzie potrzebna wizyta montera. pomijam juz fakt ze czekalem na niego 4 dni to po przybyciu na miejsce w 3 minuty stwierdzil ze on tu nic nie zrobi bo problem wystepuje na routerach (hopach? nie wiem jak to sie nazywa) do warszawy krakowa itd ktore sa zbytnio obciazone ... i jego jedyna porada bylo zlozenie pisemnej skargi na jakosc uslug do tpsa (ktora jak znam zycie i tak by olali). wkleje moze log z winMTR zeby pokazac jak to mniej wiecej wyglada |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | poz-ru3.neo.tpnet.pl - 0 | 1090 | 1090 | 0 | 20 | 219 | 16 | | 213.25.5.197 - 62 | 1089 | 415 | 0 | 17 | 109 | 15 | | z.kra_r2.do.kra_ar1.tpnet.pl - 1 | 1089 | 1086 | 140 | 169 | 437 | 172 | | z-onet-dab1.onet.pl - 0 | 1089 | 1089 | 15 | 37 | 266 | 31 | | f1virt.onet.pl - 1 | 1089 | 1083 | 140 | 167 | 343 | 156 | |________________________________________________|______|______|______|______|__ ____|______| tak to wyglada w chwili obecnej ... i teraz moje pytanie - czy moge cos na to poradzic ? co prawda w chwili obecnej oczekuje na ponowna odpowiedz z pionu technicznego ktorej mam sie spodziewac jutro ale jakos nie robie sobie z tym wiekszej nadziei bo jeszcze nigdy nie zdarzylo mi sie zeby faktycznie cos wykryli ... wie ktos moze od czego to moze zalezec ? wiekszosc moich znajomych mieszkajacych w poblizu i rowniez posiadajacych neo tego problemu nie ma.
  8. Hej wlasnie sie zaopatrzylem w media marktcie w te glosniczki i wszystko jest ok graja cudnie ale jedno mnie zastanawia - czy ten subwoofer czy jak to sie tam pisze ;> zawsze tak dziwnie cicho gra czy tylko u mnie cos jest nei tak ? ;P zdaje sobie sprawe ze to jest glosnik tylko do basow chyba i nie gra jak cala reszta ale przy moim poprzednim zestawie glosnikow 5.1 mediatechu (syf straszny ;P) gralo jakos glosniej ogolnie ... a tu w zasadzie moge go wylaczyc i roznicy wielkiej nie zauwazam, juz chyba wiecej basow idzie z centralnego. (zeby nie bylo nieporozumien, wiem ze glosnosc jego podkrecam z tylu, nic nie daje ;> gra ale nadal jakos tak malo przekonywujaco :P)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...