do kolegi pytajacego o plynność : core2quad 2.6@3.4 ghz, gtx570, dx9 i 2 gb ramu, chodzi bardzo fajnie. detale niskie, af 16, aa 4x ( roznicy istotnej do detali wysokich/srednich nie dostrzeglem wiec wolalem dolozyc kilka klatek ). na czyms takim wyciaga 30-60 klatek, srednio okolo 40 fps ( byc moze spadki fps spowodowane doczytem z dysku, ktory nie jest az tak odczuwalny ale ) i to wystarcza do plynnej przyjemnnej gry. chociaz pewnie lepiej by bylo na szybszym procku. nie ma bolączek takich jakie mialo sr2. na innym konfigu nie mam mozliwosci sprawdzic dzialania, ale chodzi na moim sprzecie plynniej niz gta4.
ogolnie optymalizacja dobra i ma w sobie pare sprytnych trików ktore sprawiaja ze wydaje sie nam ze widziemy wiecej niz naprawde widziemy, zwrocie uwage na samochody na ulicy, widac je hen daleko, ale w pewnej odleglosci znikają i zastępują je inne i to w nieoc innych miejscach, i doperier te bliższe ktore faktycznie są kierowane przez AI silnika ;) te taleko w tle to tylko bezmyslne proxy poruszajace sie po zadanych sciezkach i zupelnie nie obciazajace pprocesora, a dające wrażenie "tłoku".
klimat fajny a porownywanie sr do gta ( mimo ze sandbox tego samego gatunku ) sa chybione bo to dalece inny klimat i odczucie z gry. lajcik totalny. kktos pisal ze tragiczny model jazdy ale to nieprawda, jest po prostu bardzo arcadowy, prostszy niż w gta4, ale samochody prowadza sie dobrze i calkiem przyjemnie ( znaaacznie lepiej niz w sr2 w ktorym zachowywaly sie troche jak zabawki ).
brakuje mi za to wiekszej różnorodnosci tego co mozna robic w miescie poza eskortami z powietrza, czołgowa rozwałką, kradziezami samochodów i eliminacją celów.