Skocz do zawartości

Pryngiel

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Pryngiel

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. tez mam oczywiscie oryginala (hl2) wracajac do farcry, wyslalem posta na ich forum i otrzymalem taka odpowiedz:
  2. też już zwątpiłem czy na radku się to błyszczało... kiedyś widzialem filmik z hl2 i może to mi utkwiło w głowie <_< A może po prostu hl2 też jeszcze w pełni nie obsługuje tego geforca, jak będę miał czas to trochę pogram i zobaczę jak wygląda woda :unsure: Ma ktoś jakiegoś radka i mógłby to sprawdzić??? :rolleyes: Trochę mnie to wkurza bo karta jest nowa obsługuje wszystkie efekty, a tu taki zonk :-|
  3. Mam demo ściągnięte z oficialnej strony. Myślałem, że dbają o takie rzeczy jak dodanie obslugi nowych kart w demach... :blink: Niestety dema nie da się spaczować... Chciałem sobie pograć i kupić oryginał jak mi się spodoba, ale widzę, że dali plamę... Zniechęcili mnie tym :angry:
  4. Witam! Kilka dni temu kupiłem sobie nową kartę graiczną - WinFast Geforce A6600 TD 128Mb i mam pewien problem. Zainstalowałem demo Far Cry (z CDA numeru 97), żeby podziwiać wspaniałą grafikę generowaną przez silnik CryTek. Niestety jednak nie było mi to dane :roll: Gra się ładuje pojawiam się na pontonie, wszystko niby wygląda w porządku, ale nie ma... wody! Znaczy sie jest taki "niebieski ślad" ale nie ma tej cudownej błyszczącej się powierzchni (w ogóle nie ma żadnej powierzchni, a przynajmniej jej nie widać). W logu dema znalazłem takie linijki Słyszałem, że było pare patchy do far cry'a więc myślałem, że to jakieś felerne demo, i któryś z patchy niweluje ten błąd. Włączyłem Half-Life 2. Wszystko wygląda pięknie. Na początku jest taki moment, gdzie ucieka się przed strażnikami (?) przez klatkę schodową, następnie przez strych i wybiega się na dach. Po prawej stronie znajduje się blaszany element dachu, który powinien się ładnie błyszczeć i mienić w słońcu (przynajmniej na mojej starej karcie graficznej tak było - R9100), jednak blacha wygląda zwyczajnie, jest tylko minimalny efekt błysku, jednak różni się diametralnie od tego co widziałem wcześniej. Więc wniosek jest jeden - moja karta nie chce ładować vertex shadera i pixel shadera. Najdziwniejsze jest to, że w 3dmarku 2k3 przy teście VS i PS jest wszystko ok, zarówno jak w teście nature (taki zlowik, motylek i pikna woda ;) ). Co jest nie tak? Instalowałem różne sterowniki :arrow: firmowe leadteka (z cd dolaczonej do karty) :arrow: najnowsze ze strony nvidii (66.93) :arrow: forcewear'y 71.84 :arrow: oraz najnowsze ze strony leadteka 67.03 Ma ktoś pomysł w czym tkwi problem? PS: spróbuje ściągnąć demko ze strony far cry'a i je sprawdzić . PS2: Gry chodzą świetnie - Doom3 na ultra high bez problemu :D :twisted:
  5. Pryngiel

    Geforce 6600 / Gt

    Witam! Kupilem sobie WinFasta 6600TD B) i mam male pytanko na temat tej karty do ludzi ktorzy ja podkrecali. Probowalem podkrecac karte rivatunerem i najwyzsze wartosci jakie uzyskalem to 397 cpu i 680 na pamieciach. Jesli chce ustawic wiecej to po nacisnieciu 'test' wyskakuje komunikat ze to za duzo i ze musze obnizyc :kijem: . Co zrobic abym mogl podkrecac dalej :blurp:? Wszystkie 3d marki karta przechodzi bez artefaktow wiec to na pewno nie sa jej granice mozliwosci. Czy moze to miec zwiazek z zasilaczem (mam Modecoma lc b350atx 350w (ale na naklejce jest napisane 330w)). Mam mozliwosc zamiany na chifteca chyba 360w. Moze brakuje jej mocy? Czy zamiana na tego chifteca ma sens? A moze to kwestia konfiguracji rivatunera (jesli tak to sory za lamerskie pytanie :mur: ale dopiero zaczynam moja przygode z podkrecaniem :D).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...