Witam!
Kilka dni temu kupiłem sobie nową kartę graiczną - WinFast Geforce A6600 TD 128Mb i mam pewien problem. Zainstalowałem demo Far Cry (z CDA numeru 97), żeby podziwiać wspaniałą grafikę generowaną przez silnik CryTek. Niestety jednak nie było mi to dane :roll: Gra się ładuje pojawiam się na pontonie, wszystko niby wygląda w porządku, ale nie ma... wody! Znaczy sie jest taki "niebieski ślad" ale nie ma tej cudownej błyszczącej się powierzchni (w ogóle nie ma żadnej powierzchni, a przynajmniej jej nie widać). W logu dema znalazłem takie linijki
Słyszałem, że było pare patchy do far cry'a więc myślałem, że to jakieś felerne demo, i któryś z patchy niweluje ten błąd. Włączyłem Half-Life 2. Wszystko wygląda pięknie. Na początku jest taki moment, gdzie ucieka się przed strażnikami (?) przez klatkę schodową, następnie przez strych i wybiega się na dach. Po prawej stronie znajduje się blaszany element dachu, który powinien się ładnie błyszczeć i mienić w słońcu (przynajmniej na mojej starej karcie graficznej tak było - R9100), jednak blacha wygląda zwyczajnie, jest tylko minimalny efekt błysku, jednak różni się diametralnie od tego co widziałem wcześniej. Więc wniosek jest jeden - moja karta nie chce ładować vertex shadera i pixel shadera. Najdziwniejsze jest to, że w 3dmarku 2k3 przy teście VS i PS jest wszystko ok, zarówno jak w teście nature (taki zlowik, motylek i pikna woda ;) ). Co jest nie tak? Instalowałem różne sterowniki
:arrow: firmowe leadteka (z cd dolaczonej do karty)
:arrow: najnowsze ze strony nvidii (66.93)
:arrow: forcewear'y 71.84
:arrow: oraz najnowsze ze strony leadteka 67.03
Ma ktoś pomysł w czym tkwi problem?
PS: spróbuje ściągnąć demko ze strony far cry'a i je sprawdzić .
PS2: Gry chodzą świetnie - Doom3 na ultra high bez problemu :D :twisted: