Skocz do zawartości

PUNISHER

Stały użytkownik
  • Postów

    454
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PUNISHER

  • Urodziny 06/20/1981

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    mazowieckie

Osiągnięcia PUNISHER

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Sobota - Łukoil - Warszawa Modlińska - ON 3,19 Ale od poniedziałku ceny w górę... znów zaczyna się pdwyżka.
  2. Jeśli już to silniki 1,9TDI ale na pewno nie 2,5TDI. Nie muszę chyba mówić dlaczego, bo jeśli ktoś się interesuje dieselami, to wie jakie są usterki 2,5TDI.
  3. Jeździłem VW i Oplem z silnikami diesela... Opel nieco dłużej się rozgrzewa, bo po przejechaniu ok 4-5km.
  4. Do miasta w sam raz Corsa C. Wersję trzydrzwiową powinieneś kupić w tej kwocie. Najlepiej diesel 1,3CDTI. Mało pali, części tanie.
  5. Mój procek w idle ma min. 50*C, ale wiatrak mam ustawiony na 1500 obrotów. Podczas grania nagrzewał się do ponad 70*C i żadnych zwisów nie było. Zatem przyczyny musisz szukać gdzieś indziej. Może coś z zasilaczem skoro wymieniałeś...
  6. 28.02.2009 LukOil Modlińska W-wa ON - 3,37
  7. Wiesz, że o tym samym myślałem? :-) Ja również sporo jeżdżę, bo miesięcznie około 3500km, więc przeszło mi przez myśl zaopatrzenie się w zapasy ;-) P.S. Gdzie w Wawie tak tanio lejesz ON po 3,35? Ja w okolicach widzę już około 3,50...
  8. sprawdź w google co to moment obrotowy a co moc...
  9. nie moc, tylko moment...
  10. dieselem z większą mocą jedziesz 140 na piątce i się nie bujasz z redukcją... tu masz elastyczność... bo ma depnięcie z dołu na każdym biegu a jak skrzynia jest szóstka to w ogóle czysta przyjemność z jazdy... w każdym razie każdy ma swój gust a temat dotyczy Golfa a zaraz rozpocznie się kolejna batalia diesel vs benzyna ;-)
  11. Ja robiłem w MR Motors - wiele osób z forum VW u nich dokonuje modyfikacji... robią soft z charakterystycznym płaskim wykresem, co pozwala zaoszczędzić sprzęgło. A co do silników ARL/ASZ to mają sprzęgło, które wytrzymuje większy moment niż silniki 90/110KM, stąd też można uzyskać lepsze wyniki mocy i momentu. Wracając do tematu... najlepszy kompromis, to auto z silnikiem ASZ 130KM (nie wiem czy poza 1mm mniejszym wirnikiem turbiny, różnił się czymś jeszcze w budowie od 150KM ARL).
  12. Jak zrobisz modyfikację w W-wie na Mineralnej, to tak "ustawią" wykres, że i sprzęgło wytrzyma. Nie sztuka dorzucić mocy... sztuka dobrze dobrać moment. Dlatego samochód stawia się na takie przeróbki w sprawdzone miejsca a nie oddaje w ręce pseudo fachowców.
  13. Co nie zmienia faktu, że przy ostrzejszej jeździe benzynowy pod kątem kosztów związanych ze spalaniem "się nie umywa" do diesela. Sam miałem TDI z modyfikacjami i jazda to sama frajda przy spalaniu max 7L. Gdyby właśnie spalanie benzynowego silnika było niższe, to pewnie kupiłbym R32 bo to jest dopiero sprzęt.
  14. Jeśli zależy Ci na ekonomiczności i dobrym depnięciu "z dołu" weź TDI. Ewentualnie potem lekka modyfikacja softu na jakieś 160KM i spalanie mniejsze niż w serii. Pozdrawiam
  15. Tak jak kolega wyżej wspomniał... warto zaopatrzyć się w czujnik lakieru. Ja w listopadzie zmieniałem samochód i podczas rozmów telefonicznych, wypytywania o auto "bezwypadkowe"... gdy zaznaczyłem, że mam zamiar sprawdzić je podczas oględzin czujnikiem, okazywało się nagle, że to drzwi malowane albo dach itp. Wydałem 150zł, ale zaoszczędziłem sobie jeżdżenia po cały kraju i niepotrzebnego robienia kilometrów. Warto kupić taką rzecz, bo przynajmniej wiesz na czym stoisz w momencie zakupu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...