
Gordon
Stały użytkownik-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Gordon
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Ej..... Dlaczego jesteście tacy źli??? Czytam bo lubie nikt mi nie zabroni!! A to że uważacie że CDA jest dla szczeniaków to tylko wasze zdanie ja mam inne a pozatym nie jestem szczeniakiem!! Wypraszam sobie!! :P :P :P :P deby.......
-
Polski: 5 Matematyka: 4 Religia: 5 Fizyka: 5 Chemia: 5 WF: 5 Informatyka: 6 Muzyka: 6 Historia: 5 WOS: 5 Biologia: 5 Niemiecki: 5 Angielski: 5 Geografia: 5 nieźle co?? zachowanie wzorowe!! Nie wiem za co te oceny al i kit tam chyba mamy ślepą nauczycielke bo wpisała mi z polaka 5!!!
-
Tak jak w temacie jaki jest wasz ulubiony redaktor?? Dlaczego?? Ja twierdze ze Smug!! Ma fajny charakter!! Fajnie odpisuje na listy!!
-
Hmmm...... Czy na takim sprzęcie gierka się uruchomi? Sempron 2950mhz GeForce 5700 475/580mhz 128/128 768mb ramu
-
Sempron 2900mhz GeForce 5700 450/670mhz 128/128mb
-
Sorki że odświeżam stary temat ale zgodnie z zasadą 1 gra = 1 temat...... ....pytam się dlaczego mam 10 fps'ów na najniższych detalach w rożdzielczości 320 na 240??? To chyba nienormalne! Aha mam orginała ze sklepu! Jęsli znaleźliście błędy ortograficzne to sorki ale chyba jeszcze nie wytrzeźwiałem od wczorajszej niedzieli!!! :D :D
-
Jak w temacie!! Czytałem na Imro.pl newa o tym że jednak prace nad Call Of Duty 3 są aktywne! Treść newsa: Co prawda prace się jeszcze nie rozpoczęły, bo przecież Infinity Ward pełną parą prą do świątecznej premiery Call of Duty 2 i nie za bardzo mają czas bawić się już na poważnie w kolejny sequel, ale widać, że koncepcja istnieje i projekt żywy jest. A gdzie widać? Oczywiście, na stronie Infinity Ward, gdzie pojawiło się ogłoszenie względem poszukiwania starszego programisty, który byłby filarem projektu Call of Duty 3 i... jeszcze jednego, zupełnie nowego, który nie jest określony w żaden sposób. Czyżby twórcy przebojowego shootera drugowojennego zamierzali stworzyć drugą markę tak potężną jak Call of Duty? Ciekawe... Oczywiście na razie to tylko odległy żagiel na horyzoncie, proponujemy zatem skupić się na drugiej częście serii, zaglądając chociażby do naszej zapowiedzi. Jeszcze pare informacji ze świata (zresztą bardzo miłych :D) News nr. 1 No ładnie, o naszej własnej, rodzimej grze musimy dowiadywać się z targów E3... Podczas prezentacji wersji demo naszego największego hitu eksportowego, Painkillera w wersji na Xbox, któryś z ważnych ludzi z DreamCatcher powiedział na głos, że People Can Fly pracują nad sequelem rzeźnickiego horroru. Nic na jego temat oczywiście nie wiadomo jeszcze, prócz tego, że będzie to pełnoprawna kontynuacja piekielnych przygód Daniela Garnera. Wątpię czy bez akceptacji wydawcy uda nam się wyciągnąć jakieś bliższe informacje od Adriana Chmielarza, ale obiecujemy, że spróbujemy powęszyć gdy tylko ekipa PCF wróci z targów. News nr. 2 :D Sklep internetowy GameStop zamieścił datę premiery oczekiwanego przez wielu Halo 3. Według ich danych, gra ma się ukazać 1 czerwca 2006 roku. Dokładnie za rok. Nie należy, moim zdaniem, traktować jej jako datę ostateczną, a raczej orientacyjny termin - w naszym biznesie premiery gier lubią się przesuwać. News nr. 3 Ten świetnie zapowiadający się mod jest czymś w rodzaju remake'u kultowej pierwszej części DOOM. Podobna pomysł mieli ludzie z Valve gdy zrobili Half-Life Source, tutaj jednak nad wskrzeszeniem pracuje niezależny team modderów. Classic DOOM III ma zawierać wszystkie mapy z pierwszej części, przeniesione oczywiście z najdrobniejszymi szczegółami na nowy engine. Aktualnie testowana jest wersja alpha, zawierająca dopiero jedną lub dwie mapy tylko , więc droga jeszcze daleka... Patrząc na screeny, z których kilka zamieszczamy poniżej oraz oglądając odjazdowy trailer można się troszeczkę zaślinić, nawet jeżeli ktoś nie czuje sentymentu do pierwszego DOOM. Wersje porównawcze screenów, tzn. zestawione z oryginalnymi w celu ukazania jak wielką wagę twórcy moda przywiązują do wiernego odtworzenia hitu sprzed lat, możecie obejrzeć na stronie oficjalnej Classic DOOM III. News nr. 4 Dobra, jasna sprawa, że mało kto gra w rozgrywki singlowe w takiej grze jak Battlefield, ale wraz z nadejściem (już bardzo bliskim) niecierpliwie oczekiwanego sequela może się to zmienić. Tryb gry samotnej, czy też Boot Camp, bo tak się on zwie w Battlefield 2, jest w zasadzie tylko przygotowaniem do gier sieciowych - ale dzięki niesłychanie kumatym botom jest on rozrywką niepoślednią i nieporównywalnie lepszą niż dawniej to miało miejsce w singlowych kampaniach BF1942 i BF Vietnam. Więcej o singlu w BF2 dowiecie się z tego wywiadu, poświęconego w całości właśnie temu, zwykle pomijanemu, aspektowi rozgrywki. Między innymi pada tam kilka ciekawych faktów, jak na przykład to, że singiel obejmował będzie w sumie 10 map średniej wielkości (dla 16 graczy). Szczególnei ciekawe są fragmenty poświęcone botom i nowej Sztucznej Inteligencji - i choć może się wydawać, że udzielający odpowiedzi przedstawiciel EA trochę przesadza tak je chwaląc, to my możemy jego słowa potwierdzić w całej rozciągłości - z własnych doświadczeń wiemy, że komputerowy przeciwnik jest jak żywy, o czym więcej napiszemy już na dniach... Oczywiście, nie zapomnijcie zajrzeć do naszej zapowiedzi Battlefield 2, jeżeli jeszcze z jakiegoś niewiadomego powodu tego nie uczyniliście. To wszystko mam nadzieje że chociaż jeden News was zadowolił!!!!!! :D ;) Treść newsów Imro.pl Przepraszam serwis Imro.pl za kopiowanie newsów!! Pozdrawiam Gordon z forum Tweak.pl Czuje się rozgrzeszony :D :)
-
Tak jak w temacie mam do wybory GeForce 6600GT Galaxy 128MB AGPx8 2xDVI + HDTV za 779,- zł i GeForce 6800 Gigabyte GV-N68128DH 128MB TV & DVI za 1099,- zł Co wybrać?
-
hmmmmmm................. Podobny!!! :) ;D
-
Reporterzy Eurogamera wyszli z zamkniętego pokazu szwedzkiej firmy Meqon niosąc swoje szczęki w papierowych torebkach, po czym od razu zabrani zostali na terapię mającą zniwelować szok poznawczy wywołany przez to, co zaprezentowali na GDC "fizycy" ze Szwecji. Możliwości nowego physics engine z Meqon wyprzedają o dwie długości conajmniej to co widzieliśmy w Half-Life 2 - twierdzą dziennikarze. Wypada wierzyć im na słowo i przygotować się psychicznie na moment gdy owa prezentacja trafi do netu. Dzieło Valve uznawane obecnie za najbardziej dopracowane pod względem fizyki, wykorzystywało w tym celu znany silnik Havok, który zresztą też miał być pokazywany na Game Developers Conference w swojej nowej wersji. Oczywiście, firma Meqon nie wystawiałaby się na GDC gdyby nie szum wokół niej, jaki wywołało podpisanie umowy na współpracę z 3D Realms przy tworzeniu Duke Nukem Forever (pisaliśmy o tym). Czyżby Książę był bliżej niż nam się zdaje, gotów zasadzić potężnego kopa w zadek Gordona Freemana? Nie miałbym nic przeciwko. Shake it, baby! George Broussard twierdzi, że owszem. Odpowiadając na pytania fanów na forum 3D Realms nie wyjawił wprost jak duża część Duke Nukem Forever jest gotowa, ale choć twierdził, że mają jeszcze pomysły, które dorzucają do gry, to w zasadzie praca zasadnicza jest już wykonana. Co ciekawe, ostatnie pytanie, dotyczące interaktywności otoczenia w grze zostało przez George'a skwitowane w ten sposób - "można się bawić wszystkim"! Czyżby rzeczywiście ten zakupiony jakiś czas temu engine fizyczny Meqon był aż taki dobry? Przekonamy się już wkrótce, miejmy nadzieję. Mam nadzieje że to prawda bo w Half life 2 fizyka była boska............. A skoro dzienikarze tak twierdzą myśle że będzie duke nukem! ...........Forever!!! chachachachacha żródło Imro.pl
-
yyyyyyyyy................. Czy Medal of Honor : Pacific Assault pójdzie wogule na tym złomie czy nie warto go kupowoać? A jak pójdzie to na jakich ustawieniach jakiej roździelce i ile będzie FPS'ów? THX!!!!!
-
Tak jak w temacie siora dostała 100zł i chce kupić karte graficzną!! :D :D :D :o :8
-
THX! :) :) :P :]
-
Czy Unreal Tournamen 2004 ruszymi na szprzęcie z sygnaturki jeśli tak to na jakich detalach i na jakiej roździelce?
-
A moja siostra miała 2/20 ustnego polskiego a ja 20/20! :P :P :D :D ;) :) :)