Podstawa żołnierza to siła (STR). Dodaje ilość punktów życia i obronę. I chyba tylko to się liczy. O zręczności (DEX) zapomnij. Koncentracja (CON) podnosi szansęna trafienie i szybkość regenarcji hp i mp. (SEN) dodaje żołnierzowi jedynie większą szansę na trafienie krytyczne.
Proponuję takie skille(narazie do poziomu 70)
Skille Aktywne:
Endure (podnosi obronę, jednocześnie spowalnia, ale im lepiej rozwinięte endure, spowolnienie sięzmniejsza)
Ataki specjalne:
Power Attack (mocne uderzenie - imo - dość słabe - skill korzysta z many)
Leap Attack (uderzenie z wyskoku - imo - bardzo dobre - skill korzysta z hp)
Double Attack (podwójne uderzenie - imo - kompletna pomyłka - skill korzysta z many)
W późniejszym etapie rozwoju postaci, możesz wziąć jeszcze Blood Attack. Skill ukierunkowany pod Champa, bo Rycerz rozwinie go tylko do 5 poziomu (dobre i tyle. Czasem przyda się wyssać 200hp z moba).
Skille Bierne:
Melee Weapon Mastery - normalne :D
Sprint (ewentualnie - podobnie jak w przypadku Blood Attack, skill dla Champa, ale i tak trochę pomaga)
Armor Mastery
Hard Body
Na pewno coś jeszcze, ale nie mogę sobie przypomnieć. Po za tym, do tego co napisałem, jestem pewny w 90%. Ale chyba nie pomyliłem się w niczym...
Viod - :D kiedyś mnie też to przeszkadzało, ale trzeba się do tego przyzwyczaić, albo omijać osady i miasta z daleka :D
Czwartkowy update - zobaczymy, co Gravity schrzani tym razem :D i czy poprawią błąd z odpoczywaniem, cenami podczas kupowania ze sklepów graczy,...