Witam, lapek jest po drugiej naprawie. W poprzedniej zostala wymieniona karta graficzna. Przed wyslaniem napisalem list do fujitsu siemens, oraz do wiadomosci dla serwisu dokonujacego pierwszej naprawy. O tresci ze brak srubki oznaczonej k/b trzymajacej klawiature od spodu, notebook sie grzeje, wylacza, slaba wydajnosci itd. Prosilem rowniez o kontakt z serwisem po naprawie i diagnozie przed wyslaniem komputera. Przebieg naprawy wygladal tak: Zgloszenie przyjete, numer ID klienta, nowy numer serwisowy do kontaktowania sie z centrala, oraz sprawdzania statusu i przebiegu prac serwisowych na www fujitsu-siemens. Czekam na kuriera, mial byc w ciagu 24 godzin, byl po 5 dniach . Po kolejnych 2 dniach dzwoni do mnie Pan z serwisu z informacja ze brak srobki(opisanej wyzej) to sie zgadza odkrecila sie i gdzies wypadla hehehehe:), ale z komputerem jest wszystko ok, byl poddawany cala noc testa uzytkowym i sie nie wylaczal ani przegrzewal i temperatura jego jest wlasciwa. Dodalem ze przy dodatkowym chlodzeniu polegajacym na ulozeniu notebooka na duzych domowych wentylatorach praca jego jest prawidlowa i obraz nie klatkowal. Pytam sie gdzie robiony byl na rdzeniu na radiatorze i czym byl robiony pomiar temeratury, odpowiedz: specjalnym termometrem najblizej jak sie dalo, podobno jest specjalne miejsce dla pomiaru temperatury rdzenia, a programy wykazane prze ze mnie nie sa wiarygodne jak rivatuner, NHC speedfan, hardware sensor monitor oraz najprosciej z poziomu sterownikow hmmm ok. Prosze goscia o jedna rzecz by przepuscil komputer przez test 3dmark 2003 i podal mi jego wynik, a ja oddzwonie za 15 min. Dzwonie i ? slysze odpowiedz komputer nie przeszedl testu i sie wylaczyl z powodu wysokiej temperatury heheheheh, pamietacie co pisalem wyzej , przeciez byl przez nich testowany i poddawany benchmarkom przez cala noc i bylo ok!!!! i co ja chce. Slysze ze z karta cos nie tak moze podaje nieprawdziwe wskazania teperatury do systemu. Ok czekamy na czesci i wymiane karty. Po tygodniu dzwoni serwis ze komputer naprawiany, pytam sie co bylo przyczyna, Zostala wymieniona karta i uklad chlodzenia( mowil prawde bo przed wyslaniem zaznaczylem elementy), oraz w testach uzytkowych jego praca i wydajnosc jest prawidlowa.
Na moje moge tylko wywnioskowac ze przy pierwszej wizycie w serwisie zostal uszkodzony lub niewlasciwie zamontowany modul chlodzenia podczas demontazu karty graficznej. Karta zostala wymieniona ale nikt nie pokusil sie dokladnemu sprawdzeniu pracy i wydajnosci komputera.
aktualne wyniki w testach 3dMark. o teperaturach kartu graficznej napisalem w innym temacie: Temperatura Go7600 - duza ??
8326- 3dMark 2003
3630- 3dMark 2005
2178- 3dMark 2006