Jump to content

krzysiekp89

Stały użytkownik
  • Posts

    291
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by krzysiekp89

  1. Nie mam pojecia :? , ale w meczu z Realem tez nie grali i Arsenal zachowal czyste konto, wiec nie powinno byc zle (na wypadek gdyby nie zagrali) :D
  2. Lehmann i tak broni o niebo lepiej niz w zeszlym sezonie :D Mam nadzieje, ze Arsenal zagra chociaz w I meczu ofensywnie i zobaczymy caly ich kunszt :D - bo jednak z Realem grali w obu meczach defensywnie :?
  3. Jesli Lehmann nie bedzie chcial strzelic popisowy to bardzo prawdopodobne, ze Arsenal wygra :D , bo z przodu powinni cos strzelic :)
  4. Z racji tego, ze bedzie mecz na tym specyficznym boisku Arsenalu mysle, ze wygraja Kanonierzy. Ale bedzie to dla nich na pewno ciezki mecz :D
  5. Po zagraniu kilkunastu meczy stwierdzam co mnie denerwuje : - podczas meczu, gdy przeciwnicy rzucaja aut w moje pole karne moi obroncy wybijaja zawsze (!) pilke kilka razy pod rzad w aut :? - bardzo dziwne spalone. Zawodnicy zdaza przebiec z gala pol boiska lub strezlic bramke i dopiero wtedy sedziowie gwizdza :? - bardzo ciezko jest znalezc robote jako bezrobotny menager, bo albo nie ma ofert albo sa nieprzyjmowane przez kluby :? Chcialem jeszcze dodac, ze gram z patchem 6.0.3 (link w poprzednim poscie)
  6. Ja popylam rowerkiem 5 km do szkoly :D Chodze do LO profil mat - geo - ang i na razie jest spoko
  7. EsiuWWW - Ecuadoo sie szykuje na Lige Mistrzow, a nie na mecz Polska - Arabia Saudyjska :lol: EDIT Żuraw strzelil brame (czylo ostatnio norma), a Boruc nic nie puscil (to juz niekoniecznie norma)
  8. Tak jak kazdy. A co do bramkarzy to mamy rzeczywiscie kilku niezlych, ale jak na razie zaden z nich nie prezentuje poziomu na MŚ. Dudek nie gra, Boruc puszcza szmate za szmata, Kuszczak nie ma zadnego stazu w reprezentacji, Kowalewski nie gra (bo liga rosyjska jeszcze nie ruszyla), a Fabianski jest jeszcze chyba za mlody. Ale jeszcze zostalo ponad 2 miesiace :D
  9. Ale to jest II zwyciestwo Legii w malym rozmiarze, a nie IV tak jak Wisly. Chyba musisz przyznac, ze Legia gra lepsza pilke od Wisly :-P EDIT Skad mozna sciagnac bramki z meczu Legii (podobno brama Burtharda byla piekna)?
  10. Moze kiedys :D Ciekawy jestem jak sie skoncza derby Wielkopolski
  11. Swietnie :D :D :D Z racji tego, ze nie mam Canalu + to czytalem relacje na Interii i mi sie pomylilo, ze Wlodarczyk wszedl :cry: Sorry
  12. Nie wiecie moze ile Arabowie zaplacili Polsce za ten mecz? Przeciez to paranoja, zeby grac z Arabia na wyjezdzie i to jeszcze rezerwowym skladem Chyba, ze sie dostalo troche kasy - to co innego :D
  13. Wlodarczyk wszedl wiec moze cos strzeli :D Rasiaka chyba nie ma w kadrze :) :) :) , wiec nie ma drewna Chociaz zawsze sie ktos znajdzie :D
  14. Jeszcze pol godziny, a Legia gra w przewadze, wiec moze cos strzela :D II polowa meczu Polska - Arabia Saudyjska zacznie sie w tym samym czasie co mecz Arsenal - Juventus Ja jeszcze nie wiem co wybiore :-|
  15. Świete slowa :D Kucharski 18 ' Powrot w wielkim stylu :)
  16. :zonk: Odra 1 : 0 Legia Chmiest 1 ' Zemsta jest slodka :/
  17. Kolejne nieprzekonujace zwyciestwo Wisly. Tym razem z "okregowa brazylijska" Pogonia Piszcie tutaj swoje opinie na ten temat PS. Czy Legia wskoczy dzisiaj na fotel lidera ? :D
  18. krzysiekp89

    NBA Live 2006

    Nie mam fotek :cry: Gram w takiej lidze powiatowej dzikich druzyn - taka w ktorej sie wplaca hajs i sie gra. Czyli dla siebie :D Ale to jest temat o NBA 06, a nie o mojej "karierze" :D
  19. krzysiekp89

    NBA Live 2006

    Ja doskonale wiem, ze w grze w kosza jest bardzo duzo blokow (sam gram), ale chodzi mi o wyglad tych blokow, a nie o to, ze sa
  20. krzysiekp89

    NBA Live 2006

    No i przyszla gra :D Po rozegraniu paru meczow stwierdzam, ze grafika jest o wiele lepsza, ale nadal sa te bloki :cry: . Jak zlapie jakis to go nagram
  21. Ja tez uwazam, ze Niemcy sa slabi wiec dlatego sie tak zdziwilem Nie wiecie moze kiedy i z kim graja Ekwador i Kostaryka w meczach towarzyskch ?
  22. Germany - United States 4 : 1 Bastian Schweinsteiger 46 Oliver Neuville 73 Miroslav Klose 75 Michael Ballack 79 S. Cherundolo 82 :zonk:
  23. Ale zauwaz tez, ze Wenger nie gada juz po 2 miesiacach pracy, ze nie ma szans z tym zespolem na mistrza. A tak ciagle mowi Petrescu. Jak on w siebie nie wierzy to dlaczego ktos ma w niego wierzyc ?
  24. Jak napisalem wczesniej Legia jest w niezlej formie i mam nadzieje, ze to nie jest jeszcze szczyt ich mozliwosci. Trzeba przyznac, ze Legia grala z przeciwnikami znajdujacymi sie obecnie w slabej formie (Cracovia, Groclin), ale Wisla grala z tymi samymi rywalami i jej zwyciestwa nie byly tak az bardzo przekonywujace. Jesli chodzi o Amice... Graja naprawde dobrze, ale watpie, zeby utrzymali ta dyspozycje przez caly sezon. Ale moze sie myle. Co do Wisly. Naprawde bardzo watpliwe, czy oni moga grac lepiej. To zatrudnienie Petrescu to byl blad
  25. Moze masz cos z netem jesli nikt nie ma klopotow z wp ?
×
×
  • Create New...