Jump to content

sebi0104

Stały użytkownik
  • Posts

    151
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by sebi0104

  1. Witam chcialbym się dowiedzieć czy te temperatury nie są aby za wysokie jak na ten procesor.A mianowicie podczas normalnego użytkowania winamp , gg , internet temperatura wynosi między 38/40 stopni przy włączonym cool&quiet. Natomiast po 30 minutowej grze temperatura wzrasta do około 52 stopni.Co o tym uważacie? Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz.

  2. robiles aktualizacje biosu badz softu odczytujacego te parametry? moim zdaniem temperatury 30-40st jak na nvidie sa mocno zanizone...

    Radiator nawet nie jest cieply, aktualizowalem bios do najnowszej wersji ale ten skok temperatur nastapil dlugo po tym fakcie.Takze nie mam pojecia czym to jest spowodowane...:(
  3. Witam mam dziwny problem z ta oto wlasnie plyta do niedawna jej temperatura wahala sie w granicach 30/40 stopni nawet w te upaly.Lecz ostatnio z dnia na dzien stala sie dziwna rzecz poniewaz owa temperatura wskoczyla na 75/78 stopni i tak juz pozostaje do tej pory miedzy 75/a max 80 i to od razu po rozruchu komputera.Temperatury sprawdzane w biosie.Zatem moje pytanie czy ktos wie czego to moze byc przyczyna??I jak mozna sobie z tym poradzic??Czy moze takie temperatury dla tej plyty sa normalne?CPUID tez podaje dziwne temp. prosze spojrzec dalaczam plik.Pozdrawiam i prosze o pomoc.post-115820-1247305635_thumb.jpg

  4. Panowie mam pytanko zakupilem karte pixelView gf 6600 GT i zastanawiam sie czy sprzet jaki mam nie jest zaslaby do tej karty czy jej nie ogranicza i czy wykorzystam ja w 100% oto reszta sprzetu prosze o odpowiedz msi k7n2delta platinum sempron 2800+ socket A 2x512 kingston co wy o tym sadzicie:>?

  5. hallo panowie on ma gigabyte 6600 a kazda 6600 ma czujnik temp. nic wiele mowiac jak tylko cos s[ciach!]...... jedynie orginalny bios i karta na pci jak to przedmowca powiedzial. a twoja karta ma czujnik tem bo go odblokowywalem sam :) do zwyklego gigabyte 6600 mam bios na dysku orginalny i z odblokowanym czujnikiem.

  6. Co do nfs mw wydaje mi sie ze ta gra ma jakies bledy,mam prolinka 6600GT nie mam zadnych artow a wczorej popdczas gry uderzylem dwa razy w cos jakby auto na prostym odcinku w cos czego nie bylo zupelnie widac wiec nie wiem co to moglobyc dzwiek jak przy udezeniu w auto a nie zauwazylem by z karta byly jakies problemy i tak jak pisalem artow tez nie zaobserwowalem.

  7. HSI u wszystkich się grzeje, choć w leadtekach, dzięki jakiemuś tam nawiewowi od strony gpu nie paży (albo paluchy mam odporne na wysoką temperaturę). Jak żyjesz w stresie z tego powodu to bodajże zelman robi miedzianą wersję radiatorka na ten chip, ponoć pomaga.

     

     

    Jezeli chodzi Ci o to Zalman ZM-VHS1 radiator chipsetu HSI to nie wydaje mi sie by ten niebieski radiatorek byl miedziany ,chyba raczej jest aluminiowy,ale fakt z tym chlodzeniem

    Zalman zestaw VGA VF700-Cu nawet po calym dniu pracy jest on zaledwie letni i nie parzy,jest o wiele wydajnieszy od standardowego chlodzenia jakie posiadalem.

  8. mam sprzet sempron 2800+ socket A 2X512 kongstona msi k7n2 delta platynum prolink 6600GT ile na tej karcie powinienem miec w 3dmarku 03???? Obeznie mam 7240 czy to nie przy malo???? Co uwazacie???karta jest taktowana 500/900i co jeszcze mnie interesuje rdzen na tej karcie zasilany jest napieciem 1.5V z tego co mi wiadomo orginalnie powinno byc zasilane 1.4V czy mam racje???I teraz czy sa jakies karty ktore maja orginalnie jak moja napiecie 1,5V i czy to nie skroci zywotnosci rdzenia?????Z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam .....

  9. mam sprzet sempron 2800+ socket A 2X512 kongstona msi k7n2 delta platynum prolink 6600GT ile na tej karcie powinienem miec w 3dmarku 03???? Obeznie mam 7240 czy to nie przy malo???? Co uwazacie???karta jest taktowana 500/900

  10. No i mam problem mam te karte prolinka gf 6600 GT na agp temp w grach dochodzi do 72 stopni ale to chyba nie problem,a problem polega na tym ze podczas grania caly komp sie zawiesza i tylko twardy restart pomaga na poprzedniej karcie gf 6600 gigabyte nie mialem problemow:( czy moze ktos wie w czym moze lezec problem???Moj konfig to sempron 2800+ 2x512 ramu karta jak wyzej nagrywarka dvd i cd zasilacz chieftec 410 i jakies 4 wentylatorki w budzie

  11. No i mam problem mam te karte prolinka gf 6600 GT na agp temp w grach dochodzi do 72 stopni ale to chyba nie problem,a problem polega na tym ze podczas grania caly komp sie zawiesza i tylko twardy restart pomaga na poprzedniej karcie gf 6600 gigabyte nie mialem problemow:( czy moze ktos wie w czym moze lezec problem???Moj konfig to sempron 2800+ 2x512 ramu karta jak wyzej nagrywarka dvd i cd zasilacz chieftec 410 i jakies 4 wentylatorki w budzie :P

  12. Panowie mam pytanko na poczatku chcialem kupic gigabyte 6600gt ale mialkem problem z dostaniem tej karty zdecydowalem sie na Pixelwiev 6600GT czy to byl dobry wybor co uwazacie o tej karcie:>? wspomne ze karta jest na agp8 pamieci ddr3 2.0 ns taktowana 500/900 jak ktos mial juz ztym doczymnienia niech da mi znac bo karta jest w drodze do mnie :) dziekuje za wszytskie odpowiedzi,jak zle dokonalem wyboru jeszcze moge to cofnoc wiec prosze o opinie.

  13. Witam Panowie mam pewien problem a mianowicie nie wiem czy warto a jezeli tak to na co wymienic karte obecnie posiadam gigabyte gf 6600 a mysle by to wymienic i teraz na co bardziej sie oplaca co bedzie wydajniejsce MSI 6600GT na agp czy gigabyte 6600gt Agp prosze o pomoc,z gory serdecznie dziekuje za wszytskie odpowiedzi.

     

     

    Pomoze mi ktos bardzo prosze znacie sie lepiej wiec pomozcie.........

  14. Witam Panowie mam pewien problem a mianowicie nie wiem czy warto a jezeli tak to na co wymienic karte obecnie posiadam gigabyte gf 6600 a mysle by to wymienic i teraz na co bardziej sie oplaca co bedzie wydajniejsce MSI 6600GT na agp czy gigabyte 6600gt Agp prosze o pomoc,z gory serdecznie dziekuje za wszytskie odpowiedzi.

  15. Panowie jestem zielony prosze o pomoc w czym moze byc problem jak ustawie zegar gpu z 400 na 500 w gf gigabyte 6600 na agp mam totalna zawieche dlaczego nie chce isc????Z tego co czytalem powinien isc nawet wyzej w czym moze byc problem (IMG:style_emoticons/default/icon_sad2.gif)

  16. Panowie jestem zielony prosze o pomoc w czym moze byc problem jak ustawie zegar gpu z 400 na 500 w gf gigabyte 6600 na agp mam totalna zawieche dlaczego nie chce isc????Z tego co czytalem powinien isc nawet wyzej w czym moze byc problem :(

  17. sebi0104 tak ta karta juz ma :)

     

    Widze ze masz to samo :D ladnie ci poszla :) zmieniales chlodzenie????Mi atiTool jak testowal to zegary zatrzymaly sie na 450 i 270 :( lipa ale mam standardowe chlodzenie,czy zmiana jego cos pomoze????

  18. Witam mam pytanko nie bardzo sie na tym znam,wiec pytam. pytanie zapewne banalne no ale mimo to jakby ktos mogl to prosze o odpowiedz, z gory dziekuje. Posiadam gigabyte gf 6600 po odpaleniu AtiTool mam takie wskazania tryb 2D 400mgh pamiec 250 tryb 3D 400 pamiec 250.I moje pytanie jest nastepujace czy w trybie 2D Procesor gpu nie powinien pracowac z nizsza czestotliwoascia niz w trybie 3D ???Czy tak poprostu ta karta juz ma:>???

  19. Posiadam Gigabyte gf 6600 i rowniez mostek HIS grzeje sie jak patelnia na ogniu mozna na nim jajka smarzyc,no coz tak chyba musi byc niestety :( Chlodzenie mam orginalne wiec skoro producent tak to wypuscil tak musi byc :P/Tyle za ja nie mam zadnych zwiech wszytsko smiga dobrze:)

  20. tak z tymi timingami to potwierdzamk,sam mam tera 1Gb kingmax i timy ustawione na 3-3-3-7,a kingmax ma domyslne 3-4-4-8, i przestalo krzaczyc, niestety niema mowy o nawet lekkim o/c :(

     

    a co do kosci ze niechca wspolpracowac ,jescze na sempronie...to troszke poszukac by niezaszkodzilo,bo pelno jest topicow gdzie pisze ze sempr mają slabe kontrolery pamieci i mieszanki wszelkie im nieslużą,a jak juz jest mieszanka jedno i dwustronnych to zapomnij o jakimkolwiek dzialaniu poprawnym...

     

    Mowisz Timingi u mnie np. to nie pomoglo z jedna koscia kingstona 512 chodzil dobrze a jak podpinalem druga nie ma mowy o stabilnej pracy co jakis czas restart i rowniez mam semprona 2800+ co ciekawe znalazlem przyczyne,a byla nia slaba plyta glowna msi na kt400a niby ma obsluge pamieci ddr 400 ale niestety przy 1024 ramu juz sie gubila i nie dawala rady wiec to nie procek,plyta wymieniona na msi k7delta2 platinum i zero problemow smigaja w dualu az milo:)

  21. Witam.Mam nastepujacy problem.Kupilem przed paroma dniami pamiec Kingmax 1gb PC3200.jednak kiedy przy podpietej kosci prubuje np uruchomic gre nastepuje restart.Czesto nawet kiedy uruchamiam windowsa.w sklepie cala noc testowali pamiec i jest oki.Co moze byc przyczyna?na "pierwszy ogien" idzie zasilacz..jednak ten tez niedawno zmienialem-Chieftec 420W.Czekam na odpowiedz

     

    Witaj:)))) Heh tez z tym wlaczylem i wyobraz sobie ze niestety pomogla tylko i ywlacznie wymiana plyty głownej:(Co mozesz zrobic to poszukaj na stronie producenta plyty czy obsluguje te kosci byc moze nie i tu juz masz problem,mozesz sprobowac podniesc im napiecie mi na jakis czas to pomoglo.Najlepiej napisz caly config kompa.Pozdrawiam i zycze powodzenia

  22. porownaj temperatury ze wskazaniami biosu,jezeli faktycznie beda takie same sprawdz nawet dotykowo czy radiator jest goracy sprawdzalem u kumpeli 60 stopni mozna sie juz popazyc,wiec najpierw zrob to.No i czujniki moga klamac ja na poprzedniej plycie msi mialem temp srednio 40/44 a na obecnej msi mam 27/34 wiec tez roznica ale ja mam radiator wrecz zimny:P

  23. No ja tez mam 2x512 kingstona i co ciekawe dopiero teraz zauwazylem ze sprzedano mi jedna kosc z tego roku a ta druga jest z przed 4 lat:(Czy to moze miec wplyw na wydajnosc i stabilnosc sprzetu ta starsza jest na kostkach infineon a ta nowsza czyli z tego roku na nanya.

×
×
  • Create New...