Skocz do zawartości

mrjinks

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia mrjinks

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. mrjinks

    Asus R9800pro I Artefakty?

    Odpowiadam sam sobie i kończe temat, karta była uszkodzona, i to w taki dziwny sposób, że artefakty widoczne były jedynie przy użyciu jednostek pixel shader. Asus trafił do serwisu, a ja "delektuje się";) zastępczą R9250 256mb 128bit gigacuba :/.
  2. mrjinks

    Asus R9800pro I Artefakty?

    Tak, to jest R9800Pro, Asus, układ R360... Pewnie będe musiał reklamować tą karte? Czy jeszcze coś pokombinować? UPDATE: Ehh, to nie wszystko... Zauważyłem, że coś jednak nie tak z moim chiefteciem? 5v jest normalnie 4,8V, po obciazeniu 3dmarkiem spada do 4,7V... Dziwne... A artefakty mam już wszędzie, dodatkowo od czasu do czasu przy pierwszym odpaleniu widze sieczke z obrazu na logowaniu do Windows...
  3. mrjinks

    Asus R9800pro I Artefakty?

    Witam. Mam dosyć dziwny problem z kartą R9800Pro 256/256bit, mianowicie w grach , które korzystają z shaderow w wersji 2.0 wystepuja jakby to nazwać "krateczki" przy rysowaniu odległego terenu(np. demo Battlefield2 czy grze Earth 2160). W Earth 2160 problem znika po wybraniu "wymuś p.s. 1.3", inne gry działają bez problemu. Wymieniałem już sterowniki ATi na referencyjne, próbowałem ze sterownikami AGP(chipset SiS748, płyta Asrock K7S8XE+), zmieniałem AGP z 8x na 4x, nic nie pomogło. A może tak ma być? Proszę o pomoc czy jakąkolwiek sugestie(dodam, że PSU to Chieftec 360W, więc zasilacz odpada). Karta nie była podkręcana. Pozdrawiam MrJiNks Dodaje zrzut ekranu z gry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...